преди 2-3 дни моторът на мерцедес започна да работи, като чели на 3 цилиндъра(тоест вдига оборотите до 900 и започва да играе до 850), преди това колата беше насторена да работи на 1100. Това се случи след като отворих капакът на въздушния филтър и почистих насъбралото се масло вътре, разбира се почиствал съм го старателно и съм внимавал да не влезе мръсотия в механичния инжекцион(без да почиствам инжекциона). Попринцип днес долях 1 литър вода(може и да се оттекла някъде, но не открих видими следи от изстичане).
Маслото на мотора по -никакъв начин не дава индикация, че е замърсено с антифриз.
На газ колата работи пред изгасване, около 500-600 оборота, когато започвам да маневрирам за паркиране.
Днес след, като долях водата, защото не бях сигурен, какъв антифриз е слаган, забелязах, че от 50 до 90 оборота(на 90 се включва охлаждащия цикъл), че от ауспуха излиза леко бял пушек, на въпросните 60 градуса имаха леко лепкав вид изспаренията, и може би масло, когато стигна до 90 градуса продължи със белия цвят, но нямаше следи от масло по ауспуха.
Сипха и бензин 100 октана от Еко, около 8 литра + литра обикновен 95.
Колата има и обикновенна газова уредба ловато, колата е 190 W201 2.0 122кс 1991г. има и автоматична сккоростна кутия.
След преглед на колата и тест драйв от Люлин до Констинброд, един майстор от Костинброд се изказа, че вероятно има запушени дюзи, евентуално свещите са за смяна, може би и плочката на газта.
Като цяло питам дали според вас, ако сменя/изчистя дюзите и сменя свещите, дали би се орпавило трепереното на моторът. Най-много ме притеснява да не е влязал антифриз в моторът, според вас възможно ли е ?