Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мотора не работи равномерно


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 tone6192

tone6192

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 W201 2.0 122 m102 Автомат

Публикувано 26 юли 2018 - 21:47

преди 2-3 дни моторът на мерцедес започна да работи, като чели на 3 цилиндъра(тоест вдига оборотите до 900 и започва да играе до 850), преди това колата беше насторена да работи на 1100. Това се случи след като отворих капакът на въздушния филтър и почистих насъбралото се масло вътре, разбира се почиствал съм го старателно и съм внимавал да не влезе мръсотия в механичния инжекцион(без да почиствам инжекциона). Попринцип днес долях 1 литър вода(може и да се оттекла някъде, но не открих видими следи от изстичане).

Маслото на мотора по -никакъв начин не дава индикация, че е замърсено с антифриз.

На газ колата работи пред изгасване, около 500-600 оборота, когато започвам да маневрирам за паркиране.

Днес след, като долях водата, защото не бях сигурен, какъв антифриз е слаган, забелязах, че от 50 до 90 оборота(на 90 се включва охлаждащия цикъл), че от ауспуха излиза леко бял пушек, на въпросните 60 градуса имаха леко лепкав вид изспаренията, и може би масло, когато стигна до 90 градуса продължи със белия цвят, но нямаше следи от масло по ауспуха.

Сипха и бензин 100 октана от Еко, около 8 литра + литра обикновен 95.

Колата има и обикновенна газова уредба ловато, колата е 190 W201 2.0 122кс 1991г. има и автоматична сккоростна кутия. 

След преглед на колата и тест драйв от Люлин до Констинброд, един майстор от Костинброд се изказа, че вероятно има запушени дюзи, евентуално свещите са за смяна, може би и плочката на газта.

Като цяло питам дали според вас, ако сменя/изчистя дюзите и сменя свещите, дали би се орпавило трепереното на моторът. Най-много ме притеснява да не е влязал антифриз в моторът, според вас възможно ли е ?


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 юли 2018 - 07:12

Трудно разбирам какво пишеш,но тоя майстор според мен нищо не разбира и налучква.
Ако меши антифриза с маслото ще имаш едни бледи отлагания по капачката на маслото.
Не е задължително обаче антифриза да е влязал в мотора.Може да е издухана гарнитурата и да надува.Трябва да наблюдаваш на добре загряла кола дали ти надува маркучите на радиатора или връща охл.течност от казанчето.
С тая обикновенна АГУ няма значение какъв бензин сипваш.Колата може да се настрои да върви добре на газзбез да е идеална на бензин.Тия празни обороти дето са били оставени(1100) са адски високи.Значи още тогава е имало някакъв проблем с ниските.
Ако колата ти е сносна,трябва да си намериш кадърен майстор,въпреки че кола с газово е трудна за оправяне.Ако е кочина и много хора са се пробвали на нея,разбираемо се дърпат да я правят.
  • 2

#3 tone6192

tone6192

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 W201 2.0 122 m102 Автомат

Публикувано 28 юли 2018 - 21:23

Здрясти,
Опитах да съм максимално точен, тъй като колата я имам отскоро давам ябсолютно цялата информация, която имам.
Така, вчера 26.07 по съвет на майстора -въпросният(между другото мисля, че е доста добър и си разбира от работата, просто имаше адски много работа) та смених свещите, кабелите на свещите и купих довавка за почистване на дюзите в сервиза на Дунев, (говарех точно с него). Сипването на добавката е по негова препоръка, тъй като според него ще е по - опитамлият вариант.
Та, какво забелязах оттогава ..веднага колата започна да работи по -добре, още преди да сипя бензина и добавката в резервоара. След сипване на добавката и някъде общо 40-45 литра бензин и нече изминати 100 километра, колата започна да работи много, по -равномерно. Отново играят оборотите разбира се, започна да работи в порядака на 750-800 до нъпросните 1100 оборота. В по-честите случаи работи на високите.
  • 0

#4 tone6192

tone6192

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 W201 2.0 122 m102 Автомат

Публикувано 28 юли 2018 - 21:29

Продължение..
Добавям, че вече антифриза не е мърдал(явно ще трябва да го сменя, за да мога да наблюдавам за течове и неприятни остатъци на масло). Следя и тръбичката на преливника, няма видимо отмиване на прахоляка, тоест нама въздух в системата.
Маслото стои в същота позиция-не е мърдал, не се вижда да е променял консистенцията си и се вижда, че е прозрачно и чисто.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни