Intelligent light system inoperative
Started by adrianski, 13 Jul 2018 - 16:16:32
11 replies to this topic
#1
Posted 13 July 2018 - 16:16
Здравейте колеги. Има ли някой във форума с подобна грешка? При четене със СТАР диагностика пише, че фара е трудноподвижен. Колата е w211 Facelift 320 cdi evo.
Не знам дали е свързано, но също така вечер, лявата ми къса светлина изгасва и дава грешка, че крушката е изгоряла. Когато изключа и включа фаровете ръчно през копчето се оправя, но след няколко минути се случва пак същото. Това го прави, ако ксенона е работил около 30 мин.... тоест предполагам когато загрее, или ми работят дългите.
Не знам дали е свързано, но също така вечер, лявата ми къса светлина изгасва и дава грешка, че крушката е изгоряла. Когато изключа и включа фаровете ръчно през копчето се оправя, но след няколко минути се случва пак същото. Това го прави, ако ксенона е работил около 30 мин.... тоест предполагам когато загрее, или ми работят дългите.
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#2
Posted 18 July 2018 - 23:09
Явно никой не се е сблъсквал с този проблем. Днес смених крушките, бяха оригинални на филипс, сложих пак оригинални нови, по мнения от чуждестранни форуми. Не видях нагар някъде, проблема остана. Като за начало, ще изключа тази система от менюто, докато не намеря решение на проблема.
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#3
Posted 19 July 2018 - 08:44
Струва ми се, че може да има някакъв проблем с моторчето на фара. Със Стар диагностиката има как да се тестват движенията горе-долу, ляво-дясно - вижте дали фара се движи при тези актуации. Тая диагностика може да прави доста повече неща от "четене" Може и баласта да създава проблем щом пък крушката изгасва. А може и нещо по кабелите да създава проблем. Каква е точно грешката - имаш ли скрийншот?
Edited by bronc, 19 July 2018 - 08:46 .
#4
Posted 19 July 2018 - 09:24
То май баласта контролира моторчетата по спомени.
#5
Posted 19 July 2018 - 13:24
А дали фаровете не са "клеясали" и им е дошло време за по специално почистване и раздвижване.
#6
Posted 19 July 2018 - 21:57
Днес изключих системата - файда няма. Визуално фаровете се движат навсякъде при първоначално стартиране. Днес забелязах, че като включа дългите ми изгасва левият фар и изкарва съобщение Dipped beam left. Конекторите са замърсени, но не ми се виждат клеясали, но утре ще гледам пак. В Сливен е много трудно читав човек със СТАР да намеря. Ако знаете някой, моля споделете. Ще видя и дали случайно лявата крушка не е с по-различна мощност, въобще утре ще оглеждам допълнително. Почистването на буксите с какво да го направя?
Видимо, фаровете не са изпечени, или това не е фактор за почистването и ревизирането, за което говорите?
Видимо, фаровете не са изпечени, или това не е фактор за почистването и ревизирането, за което говорите?
Attached Files
Edited by adrianski, 19 July 2018 - 22:00 .
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#7
Posted 18 December 2018 - 21:21
Колеги какви са крушките на въпросната ILS с-ма при фейса, D1S или D2S?
#9
Posted 07 January 2019 - 07:56
Днес изключих системата - файда няма. Визуално фаровете се движат навсякъде при първоначално стартиране. Днес забелязах, че като включа дългите ми изгасва левият фар и изкарва съобщение Dipped beam left. Конекторите са замърсени, но не ми се виждат клеясали, но утре ще гледам пак. В Сливен е много трудно читав човек със СТАР да намеря. Ако знаете някой, моля споделете. Ще видя и дали случайно лявата крушка не е с по-различна мощност, въобще утре ще оглеждам допълнително. Почистването на буксите с какво да го направя?
Видимо, фаровете не са изпечени, или това не е фактор за почистването и ревизирането, за което говорите?
По мои спомени на W211 в късите светлини има промяна, когато светнеш на дълги, освен че светват допълнително и средните фарове. Провери дали фарът не е с моторче, което да променя фокусното разстояние на крушката за късите, за да светят и те като дълги. Може тази част от фара да е "клеясала", а не за движението по хоризонтала и вертикала.
Буксите се почистват с контактен спрей.
Успех!
#10
Posted 18 February 2019 - 15:31
Направих опит да сменя ксенона на Мерцедеса, вдигам капака и си давам сметка че с голи ръце е почти невъзможно, не мога да отвия капачката... Фара ли се смъква? Някакви инструкции нещо?
#11
Posted 19 March 2019 - 14:54
Колега, има ли развитие по темата? Успяхте ли да решите проблема с тази грешка 9033?
#12
Posted 10 April 2019 - 07:50
Развитието колеги, е че фаровете съм ги пратил за рециклиране и момчето каза, че е от моторчето зад лупата. Да намериш такъв счупен фар за да му вземеш моторчето е мисия невъзможна и май ще го затварям така, ако не намеря до утре
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users