Intelligent light system inoperative
Започната от adrianski, 13 юли 2018 - 16:16:32
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 юли 2018 - 16:16
Здравейте колеги. Има ли някой във форума с подобна грешка? При четене със СТАР диагностика пише, че фара е трудноподвижен. Колата е w211 Facelift 320 cdi evo.
Не знам дали е свързано, но също така вечер, лявата ми къса светлина изгасва и дава грешка, че крушката е изгоряла. Когато изключа и включа фаровете ръчно през копчето се оправя, но след няколко минути се случва пак същото. Това го прави, ако ксенона е работил около 30 мин.... тоест предполагам когато загрее, или ми работят дългите.
Не знам дали е свързано, но също така вечер, лявата ми къса светлина изгасва и дава грешка, че крушката е изгоряла. Когато изключа и включа фаровете ръчно през копчето се оправя, но след няколко минути се случва пак същото. Това го прави, ако ксенона е работил около 30 мин.... тоест предполагам когато загрее, или ми работят дългите.
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#2
Публикувано 18 юли 2018 - 23:09
Явно никой не се е сблъсквал с този проблем. Днес смених крушките, бяха оригинални на филипс, сложих пак оригинални нови, по мнения от чуждестранни форуми. Не видях нагар някъде, проблема остана. Като за начало, ще изключа тази система от менюто, докато не намеря решение на проблема.
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#3
Публикувано 19 юли 2018 - 08:44
Струва ми се, че може да има някакъв проблем с моторчето на фара. Със Стар диагностиката има как да се тестват движенията горе-долу, ляво-дясно - вижте дали фара се движи при тези актуации. Тая диагностика може да прави доста повече неща от "четене" Може и баласта да създава проблем щом пък крушката изгасва. А може и нещо по кабелите да създава проблем. Каква е точно грешката - имаш ли скрийншот?
Този пост е редактиран от bronc: 19 юли 2018 - 08:46
#4
Публикувано 19 юли 2018 - 09:24
То май баласта контролира моторчетата по спомени.
#5
Публикувано 19 юли 2018 - 13:24
А дали фаровете не са "клеясали" и им е дошло време за по специално почистване и раздвижване.
#6
Публикувано 19 юли 2018 - 21:57
Днес изключих системата - файда няма. Визуално фаровете се движат навсякъде при първоначално стартиране. Днес забелязах, че като включа дългите ми изгасва левият фар и изкарва съобщение Dipped beam left. Конекторите са замърсени, но не ми се виждат клеясали, но утре ще гледам пак. В Сливен е много трудно читав човек със СТАР да намеря. Ако знаете някой, моля споделете. Ще видя и дали случайно лявата крушка не е с по-различна мощност, въобще утре ще оглеждам допълнително. Почистването на буксите с какво да го направя?
Видимо, фаровете не са изпечени, или това не е фактор за почистването и ревизирането, за което говорите?
Видимо, фаровете не са изпечени, или това не е фактор за почистването и ревизирането, за което говорите?
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от adrianski: 19 юли 2018 - 22:00
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#7
Публикувано 18 декември 2018 - 21:21
Колеги какви са крушките на въпросната ILS с-ма при фейса, D1S или D2S?
#9
Публикувано 07 януари 2019 - 07:56
Днес изключих системата - файда няма. Визуално фаровете се движат навсякъде при първоначално стартиране. Днес забелязах, че като включа дългите ми изгасва левият фар и изкарва съобщение Dipped beam left. Конекторите са замърсени, но не ми се виждат клеясали, но утре ще гледам пак. В Сливен е много трудно читав човек със СТАР да намеря. Ако знаете някой, моля споделете. Ще видя и дали случайно лявата крушка не е с по-различна мощност, въобще утре ще оглеждам допълнително. Почистването на буксите с какво да го направя?
Видимо, фаровете не са изпечени, или това не е фактор за почистването и ревизирането, за което говорите?
По мои спомени на W211 в късите светлини има промяна, когато светнеш на дълги, освен че светват допълнително и средните фарове. Провери дали фарът не е с моторче, което да променя фокусното разстояние на крушката за късите, за да светят и те като дълги. Може тази част от фара да е "клеясала", а не за движението по хоризонтала и вертикала.
Буксите се почистват с контактен спрей.
Успех!
#10
Публикувано 18 февруари 2019 - 15:31
Направих опит да сменя ксенона на Мерцедеса, вдигам капака и си давам сметка че с голи ръце е почти невъзможно, не мога да отвия капачката... Фара ли се смъква? Някакви инструкции нещо?
#11
Публикувано 19 март 2019 - 14:54
Колега, има ли развитие по темата? Успяхте ли да решите проблема с тази грешка 9033?
#12
Публикувано 10 април 2019 - 07:50
Развитието колеги, е че фаровете съм ги пратил за рециклиране и момчето каза, че е от моторчето зад лупата. Да намериш такъв счупен фар за да му вземеш моторчето е мисия невъзможна и май ще го затварям така, ако не намеря до утре
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни