CLK430 (2000-2002) vs E46 330CI (до 2003)
Започната от Acrofil, 07 юли 2018 - 13:17:19
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 юли 2018 - 13:17
Здравейте,
Това са двата автомобила, на които съм се спрял.
Като изискванията, когато избирах на какво да се спра бяха да е купе, V8, автомат и да е достатъчно широка за по-големи хора. CLK-то ми е мерак отдавна, но също така и BMW.
Това, което ми харесва във бмв-то е просто цялостното усещане на кола за каране. Интериорно също ми допада със централната конзола към водача. Нещата, които ме притесняват са ваноса и автомата.
Не е V8, но си е достатъчно за това купе. По големите купета и V8, вече са в друг ценови диапазон.
Като + може би, че е типтроник, който не вярвам да го използвам често.
Не ми харесва, че са често срещани и са обект на всякакви видове тунинг - много бързи 320/520-ки
В CLK-то ми харесва визията, доста мъжка кола и рядко срещана с този двигател . Добре поддържана, би трябвало да запази добра продажна стойност.
Интериорно, седалките ми харесват повече от стандартните на бмв, за рекарото на бмв не мога да кажа нищо.
Също така здрав автомат и по безпроблемен двигател + звука.
Като изискване също е да е с ниво на оборудване авангард (до колкото съм запознат, авангарда заменя спорт - съответно по твърдо и ниско окачване) и без хром ми допада повече.
Ще се слага ГИ задължително и двата двигателя са лесни за газифициране. Респективно единия е по-евтин за ги, но не е фактор.
Като бюджета е до 8к лв (за бмвто малко ми се свидят тези пари). Искам аз да си я вкарам и газифицирам, но ако изкочи нещо изгодно бих взел и от тука. Колата, ще е ежедневна, около 15к км годишно.
Извинявам се за поредната тема "кой автомобил да избера", но не намерих подобна.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави!
Това са двата автомобила, на които съм се спрял.
Като изискванията, когато избирах на какво да се спра бяха да е купе, V8, автомат и да е достатъчно широка за по-големи хора. CLK-то ми е мерак отдавна, но също така и BMW.
Това, което ми харесва във бмв-то е просто цялостното усещане на кола за каране. Интериорно също ми допада със централната конзола към водача. Нещата, които ме притесняват са ваноса и автомата.
Не е V8, но си е достатъчно за това купе. По големите купета и V8, вече са в друг ценови диапазон.
Като + може би, че е типтроник, който не вярвам да го използвам често.
Не ми харесва, че са често срещани и са обект на всякакви видове тунинг - много бързи 320/520-ки
В CLK-то ми харесва визията, доста мъжка кола и рядко срещана с този двигател . Добре поддържана, би трябвало да запази добра продажна стойност.
Интериорно, седалките ми харесват повече от стандартните на бмв, за рекарото на бмв не мога да кажа нищо.
Също така здрав автомат и по безпроблемен двигател + звука.
Като изискване също е да е с ниво на оборудване авангард (до колкото съм запознат, авангарда заменя спорт - съответно по твърдо и ниско окачване) и без хром ми допада повече.
Ще се слага ГИ задължително и двата двигателя са лесни за газифициране. Респективно единия е по-евтин за ги, но не е фактор.
Като бюджета е до 8к лв (за бмвто малко ми се свидят тези пари). Искам аз да си я вкарам и газифицирам, но ако изкочи нещо изгодно бих взел и от тука. Колата, ще е ежедневна, около 15к км годишно.
Извинявам се за поредната тема "кой автомобил да избера", но не намерих подобна.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави!
#2
Публикувано 07 юли 2018 - 15:43
За 15х.км на година не ти трябва ги според мен на тези мотори.
8х.лв ще са труден бюджет за фейс е46. 208ица може и да намериш.
Авангарда след фейса не означава нищо, просто е с друг цвят лайсни. Автоматът при това бмв е много по-пъргав от този на месеца, и двата са здрави.
Колите са достатъчно стари вече и продажбата стойност се определя от търпението ти и правилния купувач
Имай предвид че трудно се намират истински такива бройки. Затова... наслука с търсенето
8х.лв ще са труден бюджет за фейс е46. 208ица може и да намериш.
Авангарда след фейса не означава нищо, просто е с друг цвят лайсни. Автоматът при това бмв е много по-пъргав от този на месеца, и двата са здрави.
Колите са достатъчно стари вече и продажбата стойност се определя от търпението ти и правилния купувач
Имай предвид че трудно се намират истински такива бройки. Затова... наслука с търсенето
#3
Публикувано 07 юли 2018 - 16:21
Ако ще е Е46, ще е преди фейслифта, не сте ме разбрали.
При автомата на бмв ме притеснява най-вече това, че тези със ZF кутия имали проблеми. Поне така чета по форумите.
Значи при мерцедеса може да е Елеганс и пак да е със спортното окачване, ако така са го поръчали навремето.
При автомата на бмв ме притеснява най-вече това, че тези със ZF кутия имали проблеми. Поне така чета по форумите.
Значи при мерцедеса може да е Елеганс и пак да е със спортното окачване, ако така са го поръчали навремето.
Този пост е редактиран от Acrofil: 07 юли 2018 - 16:22
#4
Публикувано 07 юли 2018 - 17:24
За каране: Е46 с ръчни скорости.
Това е мотор М54, който има известни проблеми: мисфайър, харчене на масло, скъпа периферна електроника.
Много често излизат "англичанки" с обърнати волани.
За тежкарско возене: CLK + с този мотор ще е евъргриин модел. Не съм запознат с подробности за него.
Това е мотор М54, който има известни проблеми: мисфайър, харчене на масло, скъпа периферна електроника.
Много често излизат "англичанки" с обърнати волани.
За тежкарско возене: CLK + с този мотор ще е евъргриин модел. Не съм запознат с подробности за него.
Този пост е редактиран от barty: 07 юли 2018 - 17:30
#5
Публикувано 07 юли 2018 - 17:25
За тякава кола трябва да си готов на компромиси и то големи.
Сиреч да си готов да се бъркаш дълбоко в джоба ,за да караш технически изправна кола която да ти носи кеф.
Разни ваноси и кутии ако те претесняват изобщо не се хвърляй в приключение.
За тякава сума пари,автомобил от такъв клас ще е дроб.Не гледай колко е годишен и пр.
Това са "фенски" автомобили.Не френски .
Имаше един колега тук който купи ЦЛК 430 с газ и е писал в разни теми,ама отдавна не се е мяркал.
Парата в джоба и напред!
Успех!
Сиреч да си готов да се бъркаш дълбоко в джоба ,за да караш технически изправна кола която да ти носи кеф.
Разни ваноси и кутии ако те претесняват изобщо не се хвърляй в приключение.
За тякава сума пари,автомобил от такъв клас ще е дроб.Не гледай колко е годишен и пр.
Това са "фенски" автомобили.Не френски .
Имаше един колега тук който купи ЦЛК 430 с газ и е писал в разни теми,ама отдавна не се е мяркал.
Парата в джоба и напред!
Успех!
#6
Публикувано 07 юли 2018 - 21:10
Така е, съгласен съм. Вече отиват към "Фенски".
Все пак ми се струва, че CLK-то е по-малко проблемния автомобил.
Ръчката я изключвам, не искам ръчка. Типтроника е приятна екстра, която пак малко ме насочва към бмвто.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
Все пак ми се струва, че CLK-то е по-малко проблемния автомобил.
Ръчката я изключвам, не искам ръчка. Типтроника е приятна екстра, която пак малко ме насочва към бмвто.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 07 юли 2018 - 21:46
Ти си знаеш най-добре.Аз бих избрал цлк,защото мерцедеса ми е познат по същество.Така е, съгласен съм. Вече отиват към "Фенски".
Все пак ми се струва, че CLK-то е по-малко проблемния автомобил.
Ръчката я изключвам, не искам ръчка. Типтроника е приятна екстра, която пак малко ме насочва към бмвто.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
Принципа обаче е да купиш по-запазената и по-гледаната от двете.
#8
Публикувано 08 юли 2018 - 07:55
Според моите наблюдения БМВто ще ти е с доста по-нисък разход на гориво сравнен с ЦЛКто който мислиш да вземеш.Разбирасе че по-здравата и по-евтина за подръжка е на ЦЛКто въпреки че не съм фен на този мотор струва ми се муден за мощността и цилиндрите си спрямо БМВ но то си е такова.Относно газифицирането проблемите винаги идват при лоши компоненти и монтаж иначе разхода не трябва да надвишава 5% от този на бензин при атмосферна и 10% при турбо автомобил като всичко различно от това е проблем и за двигателя.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 08 юли 2018 - 11:01
Една идея по мудни се усещат, да. Поне CLK320, спрямо бмв.
Ако не успея да намеря 430, вариант остава 320. Но доколкото съм запознат, дефакто си е същия двигател - 2 цилиндъра. Така, че голяма разлика в поддръжката не би трябвало да има, затова и се насочих към 430. Наясно съм, че тези коли си искат своето и не са от най евтините за поддръжка, но не търся това.
Нито един колега ли няма с 430-ка?
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
Ако не успея да намеря 430, вариант остава 320. Но доколкото съм запознат, дефакто си е същия двигател - 2 цилиндъра. Така, че голяма разлика в поддръжката не би трябвало да има, затова и се насочих към 430. Наясно съм, че тези коли си искат своето и не са от най евтините за поддръжка, но не търся това.
Нито един колега ли няма с 430-ка?
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
#10
Публикувано 08 юли 2018 - 14:50
Имах clk500 но w209. Хубава кола, но прекалена. Сега имам 209, но v6, което вече е напълно нормално.
В този ред на мисли, V8 в това купе има смисъл, само ако си се закрастил за V8. Според мен е труден за продаване и наистина прекален за всекидневна кола... дори и за уикенд кола. Зимата си е доста тегаво, ако има сняг.
V6 e в реда на нещата. Ако намериш хубава 320-ка, не я връщай
208ицата ми беше 2.0компресор и се караше отлично също. Въпреки че и двете с Е46 са масови модели, интересните бройки, с много екстри, са рядкост.
Между другото фейслифтовите Е46 според мен са доста по-добри от преди фейса и си струват.
В този ред на мисли, V8 в това купе има смисъл, само ако си се закрастил за V8. Според мен е труден за продаване и наистина прекален за всекидневна кола... дори и за уикенд кола. Зимата си е доста тегаво, ако има сняг.
V6 e в реда на нещата. Ако намериш хубава 320-ка, не я връщай
208ицата ми беше 2.0компресор и се караше отлично също. Въпреки че и двете с Е46 са масови модели, интересните бройки, с много екстри, са рядкост.
Между другото фейслифтовите Е46 според мен са доста по-добри от преди фейса и си струват.
#11
Публикувано 08 юли 2018 - 20:44
Да, точно така е Навил съм си на пръста, че трябва да е V8. Разума казва друго.
Ако изскочи хубава 320ка, няма да я върна определено. Наистина повечето са доста постни откъм екстри.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
Ако изскочи хубава 320ка, няма да я върна определено. Наистина повечето са доста постни откъм екстри.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
#12
Публикувано 21 юли 2018 - 09:03
Как върви колега?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни