Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Синхронизация шибидах

шибидах синхронизация E420

  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Antony

Antony

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 05 юли 2018 - 13:19

Здравейте на всички,

От скоро съм собственик на дизелче E420 2007 година, автоматични скорости.

Имам проблем с шибидаха - като отваря и затваря се движи на "пресекулки" - натискам копчето и мръдва 5-сантиметра, натискам пак - още 5 см и така докато се отвори.

При затварянето е същото ...

Предполагам, че трябва да се направи синхронизация (или поне така се надявам), за отворен/затворен шибедах, но нямам представа как.

Моля ако някой от вас има представа как се прави, да пусне едно ръководство.

Благодаря на всички.


  • 0

#2 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2018 - 14:11

Методът е следния: задържаш копчето за отваряне до край докато се отвори напълно + 5 (или 10, сек) после при затваряне е същото.


  • 0

#3 Antony

Antony

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 12 юли 2018 - 07:10

Здравейте,

Благодаря за отговора, но при мен не сработва.

При затворен шибедах, ако задържа копчето се отваря около 5-10 сантиметра. Трябва няколко пъти да натисна за да се отвори докрай. След това задържам бутона за 10 секунди.

Премествам го да се затвори (пак с няколко натискания на копчето) и задържам за 10 секунди, но не се получава нищо.

Бутона ми е с четири положения - напред, назад, нагоре и надолу.

Моля за още предложения.

Благодаря.


  • 0

#4 Antony

Antony

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 16 юли 2018 - 15:56

Здравейте,

Извинявам се, за двете мнения едно след друго, но евентуално ако някой може да помогне ...


  • 0

#5 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 16 юли 2018 - 17:30

Отвори и затвори няколко пъти до край на тласъци докато не се раздвижи и

тръгне гладко чак след това синхронизирай със задържане на копчето. 

 

Моят люк правеше същите магарии но за 3 години го бях отварял 2 пъти и никога не го бях чистил и смазвал.


Този пост е редактиран от vencislav: 16 юли 2018 - 17:32

  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 юли 2018 - 18:38

Това щях да кажа!Първо трябва да се почисти идеално и след това да се смаже.
...до като работи ел.част.
Няма причина да не тръгне!
  • 0

#7 Antony

Antony

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 17 юли 2018 - 07:22

Отвори и затвори няколко пъти до край на тласъци докато не се раздвижи и

тръгне гладко чак след това синхронизирай със задържане на копчето. 

 

Доста го отварях и затварях - раздвижено е и не е "клеясало", докато се опитвам да го синхронизирам, но по никакъв начин не тръгва да се движи нормално, а само на тласъци...


  • 0

#8 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2018 - 08:05

Откачи акумулатора и го закачи наново след 10 мин. Тогава си синхронизирай наново всичко (волан, огледала, седалки и шибидах) по посочения метод по-горе.


  • 0

#9 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 юли 2018 - 12:14

Има нещо което ние с писане и четене няма как да разгадаем. 

 

Ако на акумулатора ти му е наближил сетният час (на умиране е) също може да влияе на синхронизирането. 

Това че правиш процедурата при работещ на място двигател не означава нищо, тока за люка и не само, идва 

единствено от акумулатора.


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 юли 2018 - 13:36

До колкото прочитам,колата не е водена на диагностика...
Модула ако е прецакан по някакъв начин,каквато и синхронизация да се прави няма да стане.
Иди в сервиз където имат Стар и знаят как се работи с него(в Бургаско има такива),нека ти прочетат шибито докато работи на пресекулки и да ти кажат от къде е проблема.
  • 0

#11 Antony

Antony

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 18 юли 2018 - 15:39

Иди в сервиз където имат Стар и знаят как се работи с него(в Бургаско има такива),нека ти прочетат шибито докато работи на пресекулки и да ти кажат от къде е проблема.

По конкретно - човек на който знаете, че може да се има доверие ?


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 юли 2018 - 16:08

По конкретно - човек на който знаете, че може да се има доверие ?

Аз нямам лични впечатления.Има колеги от Бургас,но явно не четат в момента.
Има секция за сервизите,може да видиш там.
Пример:
-http://forums.mbclub...ервиз-в-бургас/
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни