Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

E63 AMG W211 - проблем с болтовете на главата


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Triza1

Triza1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Пазарджик

Posted 02 July 2018 - 21:48

Колеги, здравейте!

От известно време се подготвям за закупуване на 4+ местна кола с 400+к.с.

След много четене и гледане се спрях на Мерцедес твърдо. В частност на E-класа в годините 2003 - 2009.

За Е 55 AMG събрах доста информация, какво ме очаква ако избера него и съм очарован, но за E 63 AMG имам някой неясноти.

Това, което най-много ме интересува е проблема на E63, който имат автомобилите преди 2011, с болтовете на главите. Поне според превода, който направих, става дума за това, че шпилките са частично във вода и се късат в даден момент. Решава се най-общо, като поставиш специални такива.

Въпровът ми е, НЯКОЙ СБЛЪСКВАЛ ЛИ СЕ Е С ТАКЪВ ПРОБЛЕМ, КОЛКО МУ Е СТРУВАЛ РЕМОНТА И НАЙ-ВЕЧЕ ПРЕВЕНЦИЯТА и къде го е правил..?

Благодаря предварително!


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 02 July 2018 - 22:08

Идкаш да кажеш,че собственици на Е63АМГ слагагат за охлаждаща течност вода вместо антифриз!?
  • 1

#3 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Posted 03 July 2018 - 09:06

Предполагам колегата със сигурност не иска да каже това. Това си е много често срещан дефект на първите М156. Има доста информация в интернет. В общи линии можеш да минеш с около 900 долара за частите, което включва болтовете, гарнитурите, някакви дреболии и шлаиф и припасване на клапаните. Така или иначе ще сваляш главите, това последното за мен е задължително.

 

От това, което намирам в интернет като инфо, проблемът не е нещо фатално и ако превантивно си направиш операцията при покупката, после ще се радваш дълго време на машината. Така или иначе при 30-40000 лева едва ли 2000 бяха бутнали някого.

 

П.С. Ето тук в първото мнение има един ПДФ с цени на някой части, които вече се намират по-евтино. Не гледай разбира се цената на труда:

 

https://mbworld.org/...bolts-plus.html.


Edited by lybrator, 03 July 2018 - 09:13 .

  • 2

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 03 July 2018 - 09:41

Да,бе ясно!:)
В нета ако четеш,кола няма да си купиш.
За да се интересуваш от АМГ според мен трябва да си подплатен сериозно за да можеш да си обслужваш старата кола на която доста хора са се радвали.И един да е бил стига.Такава кола не се купува за да се пази за емнайстия собственик.
  • 2

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 03 July 2018 - 10:25

Доколкото знам М156 има друг по-скъп ремонт. И това е, че разпределителните валове се износват много по-бързо отколкото трябва. В интернет има много писано и снимки даже.


  • 0

#6 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Posted 03 July 2018 - 10:49

Да,бе ясно! :)
В нета ако четеш,кола няма да си купиш.
За да се интересуваш от АМГ според мен трябва да си подплатен сериозно за да можеш да си обслужваш старата кола на която доста хора са се радвали.И един да е бил стига.Такава кола не се купува за да се пази за емнайстия собственик.

Съгласен съм напълно, че никой не я е карал с 60 в събота от 2 до 4 :)

 

Даже мисля, че след покупката е добре профилактично да се вдигнат главите, смяна на болтове, оглед на верига и разпределителни валове както каза другия колега и поглед на мотора като цяло. След като моторът има слабо място по-добре в началото да се види превантивно. А не да го чакаш да се скъса някой болт или да износи разпределителните валове.

 

Вярно е, че ако четеш в нета може да се наплашиш, но от друга страна пък може и доста добра сметка да си направиш какво те чака и това да ти помогне да вземеш решение дали съответната кола/двигател и по силите ти.

 

П.С. Аз се навих да си купя 211 след 6месечно четене и даже взех доста проблемния М272 3,0, но за да няма изненади с баланс вала, директно я взех счупена на половин цена, обслужих всичко наведнъж докато моторът беше вън и сега сменям масло и давам газ :) 


  • 2




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users