Здравейте, колеги става дума за ц 270 цди, 2004 година - фейслифт. на 240 000 км. реални. На студен двигател леко играят оборотите на празен ход а при топъл двигател си работи съсвем гладко. Моля за мнения на какво може да се дължи това. Отдавна карам дизели, но мерцедес имам за пръв път и не съм много запознат със спецификата на ЦДИ двигателите. Благодаря предварително
обороти на празен ходНепостоянни обороти на празен ход
Започната от vladohhh, 27 юни 2018 - 12:19:15
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 юни 2018 - 12:19
#2
Публикувано 27 юни 2018 - 14:33
Здравей!Започваш от дюзите.Диагностика и поглед на състоянието на леглата им.
Ако при палене пропушва,а после спира може и да има изгорели подгревни свещи въпреки че посред лято не знам до колко би влияло.
При всички положения ще трябва да посетиш специализиран сервиз.
Ако при палене пропушва,а после спира може и да има изгорели подгревни свещи въпреки че посред лято не знам до колко би влияло.
При всички положения ще трябва да посетиш специализиран сервиз.
#3
Публикувано 27 юни 2018 - 20:46
Както е написал колегата "daimler1" дюзи и диагностика .
#4
Публикувано 22 август 2018 - 08:20
Закарах я на диагностика BOSCH в Дружба (София) човека беше ОК и ми обясни всичко, което ме интересуваше, каза ми, че втора дюза е за смяна - покаваше на екрана 3.6. Там ми обявиха цена над 800 лв. аз същата я намерих пак чисто нова 460. Пробвах с добавка Протек и вече държи нормални обороти, но пак пуши. Реших да рециклирам дюзата и я изпратих във Видин commonrail,bg,човека от сервиза ми звънна ( много любезен и отзивчив) каза, че дюзата си е за ремонт, но няма как колата да пуши толкова само от нея. Ако е в нея причината то колата щяла да пали трудно, да чука и т.н. а тя си пали и работи идеално. Посъветва ме да търса причината дгугаде например в турбо пътищата и егр клапана. Предстои да монтирам дюзата и ще кажа какъв е резултата.
#5
Публикувано 28 август 2018 - 15:47
Сложих дюзата, намазах с керамична паста против залепване и понеже нямам динамометричен ключ използвах домашен кантар, тръба 1 м. и усилие на затягането 700 грама, което се равнява на 7 нютона - колкото го дават да се затяга. Затяга се с 7 нютона + два пъти по 90 градуса, като се изчаква между тях. Колата е ок, запали веднага и засега ремонта се оказя успешен.
#6
Публикувано 08 септември 2018 - 14:11
Здравей колега !
Колко излезна рециклирането на дюзата,ако не тайна?
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Колко излезна рециклирането на дюзата,ако не тайна?
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 10 септември 2018 - 15:23
160 лв.
#8
Публикувано 14 септември 2018 - 22:25
Благодаря!
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни