Поредния избор на W211 (S211)Избор между 2,8 и 3,2 дизел
Started by morphy, 26 Jun 2018 - 10:53:27
280cdi 320cdi
4 replies to this topic
#1
Posted 26 June 2018 - 10:53
Здравейте,
Имам следната дилема, искам да си купя комби 211 (автоматик), и за целта съм се спрял на избора между 280 и 320 дизелите,
1 въпроса е следния 4 матик-а заслужавали си като екстра или само ще имам ядове с него и по-висок разход спрямо такава без 4 матик.
2 При 4 матик-а за какво трябва да се внимава при покупката ?
3 При избора между 280 и 320 разликата във вървежа и 30 коня отгоре заслужава ли си ?
Кажете си ( ама честно ), вашите какъв разход ви дават градско(само описаните 280 и 320 4х4 да споделят), чета на места 16-18 ?
Поздрави
#2
Posted 26 June 2018 - 11:46
Това дали 4matic си заслужава или не, можеш да си го прецениш само ти. При 4matic се гледат стандартните неща - просто се има предвид, че има повече компоненти, които се износват и съответно чупят. Хубаво е да се смени маслото на раздатката, понеже то е отделно от това на скоростната кутия. Мисля, че при 7G Tronic вече са заедно. Дадени части по предното окачване са по-скъпи в сравнение с тези при rwd, но това е нормално заради по-сложната конструкция. За разхода - от градско до градско разлика бол, особено в София Зимата съм виждал 16-18, но това е при преходи от по 1-2км с 2-3 големи задръствания. Нормалния градски разход със софийски задръствания бих казал 12-14/100, уикендите е към 10/100. За 30-те коня отгоре пак ти си преценяваш - за мен моята кола е достатъчно бърза и не съм изпитвал притеснения при изпреварване и т.н. Имай предвид, че двигателя е 1:1 и може само със софтуерна намеса E280 да постигне резултатите на E320, че и отгоре. По-добре търси запазена и поддържана кола, а пък дали е E280 или E320 - не бих казал, че е толкова важно.
#3
Posted 12 August 2018 - 18:28
Да се намеся и аз в темата:
Днес гледах 4 Мерцедеса W211 2008г, като два бяха 280CDI и два 220CDI. Колите бяха в идеално състояние, с не малко екстри но се оказа че най-вероятно са германски таксита, пребоядисани и нагласени.
Установихме че пробега е между 400к и 500к въпреки това бяха без забележки.
Цени между 11000 и 12000лв.
Трудно ми е да приема че ще купя кола на този пробег но очите ми останаха по тях.
Какво мислите?
Днес гледах 4 Мерцедеса W211 2008г, като два бяха 280CDI и два 220CDI. Колите бяха в идеално състояние, с не малко екстри но се оказа че най-вероятно са германски таксита, пребоядисани и нагласени.
Установихме че пробега е между 400к и 500к въпреки това бяха без забележки.
Цени между 11000 и 12000лв.
Трудно ми е да приема че ще купя кола на този пробег но очите ми останаха по тях.
Какво мислите?
Edited by barty, 12 August 2018 - 18:30 .
#4
Posted 31 August 2018 - 18:04
И аз съм пред такава дилема. 2.8 или 3.2. 4х4 или не. А колкото повече чета, повече се чудя... и като разход ме притесняват малко, въпреки, че имах 2.5тд с 10/100 в София минимум. Идеята е извън колко пада, но пък и в града да не прекаляват... и 7g-то дали е оферта или по-добре не...
То си е на каквото попаднеш от гледна точка на поддръжка ама ...
#5
Posted 03 September 2018 - 20:32
И аз съм пред такава дилема. 2.8 или 3.2. 4х4 или не. А колкото повече чета, повече се чудя... и като разход ме притесняват малко, въпреки, че имах 2.5тд с 10/100 в София минимум. Идеята е извън колко пада, но пък и в града да не прекаляват... и 7g-то дали е оферта или по-добре не...
То си е на каквото попаднеш от гледна точка на поддръжка ама ...
При положение, че Мерцедес дават на 280CDI 10 градско... особено в София под 12 не виждам как може да стане. Освен в средата на Август, докато няма ремонти.
По отношение на 4х4... нямаше да взема мерцедеса, ако не беше 4х4. С това тегло и нашите пътища, които всяка година през зимата изненадващо има сняг... Лятно време и при дъжд - ок. Ама ние все още имаме 4 сезона - или поне двата основни - бахти лятото и бахти зимата. И зимата си става бахти.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users