Здравейте, утре започвам ремонт на Mercedes-Benz W211 E320 CDI V6 2009 г.
Случи се следното имах проблеми с турбото изключваше при рязко натискане на газта или когато му скимне в ниски обороти на висока предавка също, това го прави вече от 4-5 месеца колата има чип-тунинг.
Мой приятел в София който има и сервиз ще прави ремонта а той е следния.
ЕГР И ДПФ са изключени както и една друга букса на турбото която се води нещо от сорта на "троуб прешлен" но не съм много сигурен. Така чух която трябва да си е включена за да отчита ако има проблем автомобила.
Върнахме фабричен софтуер на Mercedes защото иначе с Стареца не може да видим как работи турбото и какви грешки дава тъй като тази букса която посочих горе е изключена както софтуерно така и буквално.
Върнахме софтуера отворихме турбото но вътре беше каша, перките бяха наранени луфтове има големи и като цяло ще се прави пълно рециклиране на всичко. И ел моторчето което управлява турбото мисля че се води (ауктуатор) също не рбаоти правилно и ще се сменя с ново моторче.
Та всичко е дошло и от колекторните тръби (изпускателните) започнали да се чупят от вътре и да влизат разни неща по турбото и с времето са го чупили. (Тръбите ми не са оригинални а преправяни) не знам защо така съм взел колата.
Та дилемата с всичко описано по-горе ремонта става доста скъп и с чисто нови тръби става много солено и не мога да си го позволя.
Та намерих втора употреба за 1/3 от цената на нови, колата донор е ударена и собственика се отказал да я прави тоест неговите може да са читави но там никой не може да даде гаранция.
Та голяма грешка ли е това да сложа втора ръка колекторни тръби и да си карам колата.
По-принцип те износват ли се на определени километри трябва ли да се сменят.
Знам че може ако не са читави да се случи същото и пак да ми чупят турбото, но в момента не мога да си ги позволя и тях и ще слагаме втора ръка.
Та какво е вашето мнение Колеги, може ли да се паднат читави и да нямам проблем или си дават фира на дадени километри и при първа възможност да ги сменя с нови.
Поздрави, Росен Палазов