Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Смяна на Колекторни тръбиСмяна изпускателни тръби

смяня колекотрни тръби w211 e320 mercedes

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 vva

vva

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E320 CDI

Posted 21 June 2018 - 12:06

Здравейте, утре започвам ремонт на Mercedes-Benz W211 E320 CDI V6 2009 г.

 

Случи се следното имах проблеми с турбото изключваше при рязко натискане на газта или когато му скимне в ниски обороти на висока предавка също, това го прави вече от 4-5 месеца колата има чип-тунинг.

Мой приятел в София който има и сервиз ще прави ремонта а той е следния.

ЕГР И ДПФ са изключени както и една друга букса на турбото която се води нещо от сорта на "троуб прешлен" но не съм много сигурен. Така чух която трябва да си е включена за да отчита ако има проблем автомобила.

Върнахме фабричен софтуер на Mercedes защото иначе с Стареца не може да видим как работи турбото и какви грешки дава тъй като тази букса която посочих горе е изключена както софтуерно така и буквално.

Върнахме софтуера отворихме турбото но вътре беше каша, перките бяха наранени луфтове има големи и като цяло ще се прави пълно рециклиране на всичко. И ел моторчето което управлява турбото мисля че се води (ауктуатор) също не рбаоти правилно и ще се сменя с ново моторче.

Та всичко е дошло и от колекторните тръби (изпускателните) започнали да се чупят от вътре и да влизат разни неща по турбото и с времето са го чупили. (Тръбите ми не са оригинални а преправяни) не знам защо така съм взел колата.

Та дилемата с всичко описано по-горе ремонта става доста скъп и с чисто нови тръби става много солено и не мога да си го позволя.

Та намерих втора употреба за 1/3 от цената на нови, колата донор е ударена и собственика се  отказал да я прави тоест неговите може да са читави но там никой не може да даде гаранция.

 

Та голяма грешка ли е това да сложа втора ръка колекторни тръби и да си карам колата.

По-принцип те износват ли се на определени километри трябва ли да се сменят.

Знам че може ако не са читави да се случи същото и пак да ми чупят турбото, но в момента не мога да си ги позволя и тях и ще слагаме втора ръка.

 

Та какво е вашето мнение Колеги, може ли да се паднат читави и да нямам проблем или си дават фира на дадени километри и при първа възможност да ги сменя с нови.

 

Поздрави, Росен Палазов


  • 0

#2 waller

waller

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia,Karlsruhe
  • Автомобил:
    S211 E320 CDI Sportpacket

Posted 23 June 2018 - 09:22

Колега можеш ли да дадеш информация на какви километри е колата ти?
  • 0

#3 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 23 June 2018 - 12:04

По километраж сигурно е на най много 200к.
Почистваш резервната част старателно, със спрей за катализатори и не би следвало да ти прави проблеми.
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 23 June 2018 - 13:19

Моето мнение че няма проблем да ползваш части втора употреба.Когато е свалено турбото се вижда добре реалното му състояние,а и на колектора когато е изчистен.Не знам дали ще вземаш частите на ръка или ще ги пращат по куриер,но ако е второто трябва да изискаш всичко да е добре почистено,за да можеш да го провериш при получаването.
Принципно са проблемни тия колектори,както всмукателните,така и изпускателните,но читав втора употреба би изкарал дълго мисля.Има значение за това и шибаните лонг-лайф обслужвания.И никаквите обслужвания също...
  • 1

#5 vva

vva

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E320 CDI

Posted 25 June 2018 - 13:16

Автомобила е 2009 270000 км. Не знам до колко са верни каран е само в България по-поръчка е за тука. Тръбите са от същата кола с работещ двигател и турбина. Автомобила е ударен собственика се отказал да го прави и се продава на части.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: смяня, колекотрни, тръби, w211, e320, mercedes

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users