Моля за помощ от по-запознатите с марката.
Започната от peykoff, 12 юни 2018 - 22:23:18
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 юни 2018 - 22:23
Здравейте, днес продадох моето BMW 318и 2003г(най-вероятно ще съжалявам тъй като беше в топ състояние). Та решил съм да сменя марката и да подкарам нещо с по мека возия и приятно ускорение. Спрял съм се на W211 facelift моделите. Харесал съм ето тази на снимки: https://m.auto.bg/de...527945430654073
Има и клипче освен снимките. Колата е с доста екстри, това и търся а и цената е горе-долу добра. Километрите са малко и едва ли са толкова, а пише че има сервизна книжка и е от представителството н Мерцедес в Италия. Може ли да се вярва на тия книжки или и тях ги поправят джамбазите. Ще съм благодарен, ако споделите мнение дали си струва да я видя.?
Има и клипче освен снимките. Колата е с доста екстри, това и търся а и цената е горе-долу добра. Километрите са малко и едва ли са толкова, а пише че има сервизна книжка и е от представителството н Мерцедес в Италия. Може ли да се вярва на тия книжки или и тях ги поправят джамбазите. Ще съм благодарен, ако споделите мнение дали си струва да я видя.?
#2
Публикувано 13 юни 2018 - 07:02
Аз мисля че добре изглежда - фугата на левия фар с какпака е малко по голяма ! Трябва да се мине на диагностика - километрите ги смяташ сам - прочита се аирбега на колко часа е работил и умножаваш по 60 = километража трябва да е около тази цифра! Диагностика и на скоростаната кутия задължително ! Струва ми се доста евтина за внос от Германия- Ханс подаръци не прави
Този пост е редактиран от n_niki: 13 юни 2018 - 07:10
#3
Публикувано 13 юни 2018 - 07:08
Хубава изглежда колата за тази цена.Правиш и стандартните проверки при закупуване,за които е писано много и си ти.
Нищо не ти струва да я видиш.
Нищо не ти струва да я видиш.
#4
Публикувано 13 юни 2018 - 07:10
И аз бих я погледнал!
#5
Публикувано 13 юни 2018 - 07:19
Аз мисля че добре изглежда - фугата на левия фар с какпака е малко по голяма ! Трябва да се мине на диагностика - километрите ги смяташ сам - прочита се аирбега на колко часа е работил и умножаваш по 60 = километража трябва да е около тази цифра! Диагностика и на скоростаната кутия задължително ! Струва ми се доста евтина за внос от Германия- Ханс подаръци не прави
Колата е от Италия, за съжаление. Относно разстоянието и аз го забелязах, но може и да е от слънцето тъй като бие от ляво на колата и капака хвърля лека сянка.
За прочитането съм горе долу наясно, но какво имаш предвид под диагностика на скоростна кутия, как става?
Този пост е редактиран от peykoff: 13 юни 2018 - 07:21
#6
Публикувано 13 юни 2018 - 07:22
Не видях че е от представителство в Германия..,значи и за ръжда трябва да се огледа,въпреки че е абсурд джанбазина да не я е замаскирал.
Принципно и задните две врати са пребоядисвани и броните,но това е нормално,още повече че този цвят е труден за оцелване.Ако се движи добре си струва.Но трябва каране...Аз лично коли които не могат да се карат не купувам ако ще да имат най-прекрасната сервизна история.
Принципно и задните две врати са пребоядисвани и броните,но това е нормално,още повече че този цвят е труден за оцелване.Ако се движи добре си струва.Но трябва каране...Аз лично коли които не могат да се карат не купувам ако ще да имат най-прекрасната сервизна история.
#7
Публикувано 13 юни 2018 - 07:28
Не видях че е от представителство в Германия..,значи и за ръжда трябва да се огледа,въпреки че е абсурд джанбазина да не я е замаскирал.
Принципно и задните две врати са пребоядисвани и броните,но това е нормално,още повече че този цвят е труден за оцелване.Ако се движи добре си струва.Но трябва каране...Аз лично коли които не могат да се карат не купувам ако ще да имат най-прекрасната сервизна история.
От Италия е. Тя ако не може да се кара и аз не бих я купил, все пак не е 1 300лв.
#8
Публикувано 13 юни 2018 - 07:37
Някой, ако може да ми помогне как най-правилно се тества този 7G tronic ще съм му благодарен.
Тъй като до сега съм карал ръчка, а знам, че новата кутия е здрава, но ако не е поддържана както трябва е проблемна.
Има ли адекватен и правилен начин при тест драйв да се тества?
#9
Публикувано 13 юни 2018 - 07:43
О Италия пише - извинявам се !
Така цената и отива но колометрите не
Така цената и отива но колометрите не
Този пост е редактиран от n_niki: 13 юни 2018 - 07:44
#10
Публикувано 13 юни 2018 - 08:27
Колата изглежда ок, бих я погледнал! Тест драйв е задължителен! Уреди въпроса с шофирането, дори и да платиш за временни номера си заслужава да прежалиш парите.
Ако ти хареса ще имаш номера, ако не ти хареса и има проблем то поне ще знаеш че не си купил проблемна кола.
Аз лично предпочитам кола от частно лице, с регистрация, ГО, ГТП, каско и най-малкото ще е сменил туй онуй.
Тези коли от автокъщите...плащаш всичко като поп: закарване до КАТ, регистрация, ГО, ГТП, каско, обслужвания....2 бона заминават за добър ден.
#11
Публикувано 13 юни 2018 - 08:29
Колата изглежда ок, бих я погледнал! Тест драйв е задължителен! Уреди въпроса с шофирането, дори и да платиш за временни номера си заслужава да прежалиш парите.
Ако ти хареса ще имаш номера, ако не ти хареса и има проблем то поне ще знаеш че не си купил проблемна кола.
Аз лично предпочитам кола от частно лице, с регистрация, ГО, ГТП, каско и най-малкото ще е сменил туй онуй.
Тези коли от автокъщите...плащаш всичко като поп: закарване до КАТ, регистрация, ГО, ГТП, каско, обслужвания....2 бона заминават за добър ден.
Така е прав си. И аз предпочитам от частно лице с регистрация, но няма нещо което да ми хване окото за момента.
#12
Публикувано 13 юни 2018 - 09:11
Ще ти го кажа като човек, наскоро купил същата от Германия.
Първо, опитай се да си обясниш как е получена тази цена. Докарване до БГ - поне 500 лв, напудряне - поне 500 лв, печалба 1-2к, завишение за пазарлък - 500, т.е. реално тази кола струва около 10-11к. Погледни в mobile.de и autoscout да видиш колите за около 5к евро какви са. На по 400-500к поне. Имай предвид, че италианеца не пази въобще. Повечето от италианските коли, които съм гледал са били в плачевно състояние. Интериор и екстериор. Да не говорим за двигателя.
Имай предвид, че 13500 е абсолютния минимум за фейс 211-ка, особено в България.
Не казвам да не я гледаш, нито че няма да си намериш читава тук. Просто няма да е на тази цена.
Колкото до самата модификация - спрял си се на един от най-добрите варианти на двигател за това купе. Върви доволно, не харчи много. Самия двигател и кутия са здрави, изчистени са детските болежки. НО трябва да са гледани добре, не само да е доливано масло веднъж на година - две.
Имай предвид, че тези коли, в този си вид, се купуват да се карат извън града. В града си харчи доволно. Така че за 10 години ... 168к ... сам си направи сметката. Както е казал колегата по-горе, има как да се изчислят приблизителните километри с часовете работа на еърбега.
Успех при търсенето!
#13
Публикувано 13 юни 2018 - 09:22
Огромната част от W211 са на пробег минимум 300 000км, да не казвам че и много повече, всички го знаем, няма съмнение.
Просто купуваш която най-много ти хареса, разбирай най-запазена, екстри и т.н. и купуваш. оттам нататък каквото стане.
Всеки купувач трябва да е на ясно че ремонти ще има, какви, колко и кога е въпрос с много отговори.
Посочената по-горе кола хваща око, има доста екстри. Да натисне цената и ако е изрядна да взима.
#14
Публикувано 13 юни 2018 - 11:27
Тази е другата която "ми е хванала око"
https://www.auto.bg/...rchres=cyh71401
Цената е по-висока, но е регистрирана поне.
Притеснява ме едиствено 4Matic-a. Трън в гащите ли е, проблемни ли са?
Най-вероятно и разхода е поне 1л нагоре?
#15
Публикувано 13 юни 2018 - 12:03
Тази ми изглежда по-добре от първата. Но имай предвид, че при 211-то купе повечето (не съм сигурен дали не са и всичките) 4матици са с 5-г троник.
Това, което ме отказа мен от 4матика е 5г-троника и по-тежката предница. Има по-голям шанс да чупи окачване по нашите пътища. Ако не те притесняват тези неща, е плюс със сигурност.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни