Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 авариен режим ?!?!Здравейте !!!


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 06 юни 2018 - 23:37

Колеги, нов съм във форума. От скоро карам w211 E270 cdi 2003г. Последно време ми прави проблеми. Ръчка е 6 степенна, като спра на светофар на свободна двигателя работи неравномерно. Ту тресе ту се оправя наподобява все едно губи цилиндър на моменти. Като й дам газ при висока скорост влиза в авариен режим. На 140 км/ч спира да ускорява без значение от предавката. Матискам съединителя и давам газта до края и оборотомера спира на около 2700 оборота. Спирам на място, вадя я от скорост, форсорам на място - пак 2700 оборота таван. Гася, паля и се оправа. Вадя я пак на прав участък, пак давам газ след 100 км забива и пак все едно има ограничител на скоростта на 140 и пак същата процедура.... кво става тука ?!?!
  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юни 2018 - 03:46

Колата ти влиза в авариен режим. Без да я закачиш на диагностика със Стар никой не може да ти каже с точност какво и е.

Дали е дюза, турбо, егр или нещо друго.


  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юни 2018 - 18:23

Клапан регулатор на рейката , клапан на турбото , рециркулация на отработените газове , дебитомер , маркуч на турбо ... и още милион неща . Както е казал колегата отгоре като я закачиш на диагностика ще разбереш , ако човека отсреща разбира се адекватно може да работи с нея .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юни 2018 - 19:07

Калан високо налягане на помпата,ако е този на рейла мисля че ще гасне.
На моята миналата седмица този на помпата сдаде и така също забиваше и влизаше в авариен режим.Намира се от ляво на помпата ,отпред на мотора,а над него е този за температурата на горивото.Откачи му биксата и виж да ли е мокра,моя беше пробил и вътре в буксата имаше нафта и при откачане на работещ мотор не се променяше нищо.
  • 1

#5 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 08 юни 2018 - 00:11

Когато къпувах колата отидох в голям сервиз и казах " момчета ще къпувам ето тази кола може ли да ми я прочетете преди да я платя квото струва ви плащам". Чете квото чете всичко точно било ама "дюзите не можел да ми види на диагностиката". Тогава разбрах че не всяка диагнистика върши работа ама кой да ми го каже в сервиза. Взеха ми 40 лв за да ми кажат че не могат да ми пропетат тва и тва и готово. Ето месец след това се започнаха аварийни режими и т.н. ... Дано намеря читав майстор, който да знае йво да гледа ...
  • 0

#6 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 13 юни 2018 - 19:24

Днес ходих на Стар диагностика. Имах запаметени грешки, които изтрихме и след 3 дни ще отида пак да видим каи от тях са записани отново и шв си покаже какъв е проблема. Една от грешките беше от датчока на турбината. Но като се има на предвид че преди седмица ми се измъкна маркуча към кулера, майстора каза ще ноже от там да е записана и ако след 3 дни като отида я няма значи е била от тогава и няма проблеми. Другата записана грешка, която ме тревожи беше датчик на коляновия вал. Знам, че при мен е на маховика, който леко ми тресе като гася двигателя, което значи , че е тръгнал, но чак такова влия ие да оказва че чак да смущава датчика .... ебаси ... събота като отида ще покаже след днешната чистка какво е реално проблема ...
  • 0

#7 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 13 юни 2018 - 19:30

Ии някой пробвал ли е на Бардал добавката Injection restorer, за почистване на дюзите ?
  • 0

#8 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2018 - 20:45

Ползвал съм на Liqui Moly Diesel Purge 0.5л

 

Реално имах проблем с ниско налягане в горивната рейка. След като използвах една опаковка Liqui Moli повече не съм имал проблеми да чукна на дърво.

 

Обаче това което аз направих не е да сипя добавката в резервоара а извадих маркучите от горивния филтър, които отиват към помпата на CDI-то. Потопих ги в самата добавка и запалих мотора да работи само на добавка, като отвреме навреме давах газ и задържах оборотите на 2000.

 

Също така трябва да направиш байпас от маркуча от резервоара към маркуча на обратната нафта. Това само ако имаш подкачваща помпа в резервоара. Иначе рискуваш целия мотор да се изкъпе в нафта.


  • 0

#9 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 16 юни 2018 - 19:08

А възможно ли е колата да влиза в авариен режим като я настъпя и да губи мощност от датчика на коляновия вал ? Той не е ли само при запалването важен ?!?!
  • 0

#10 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2018 - 21:17

А възможно ли е колата да влиза в авариен режим като я настъпя и да губи мощност от датчика на коляновия вал ? Той не е ли само при запалването важен ?!?!

Той е важен постоянно и не е само при запалване , това че ти тропа маховика също не влияе на датчика гривната е фиксирана . 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#11 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 16 юни 2018 - 22:28

Той е важен постоянно и не е само при запалване , това че ти тропа маховика също не влияе на датчика гривната е фиксирана .

много се радвам да го чуя това ... значи в най-лошия случай ще сменя датчика просто ?
  • 0

#12 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2018 - 07:29

Последното място е датчика , в който да се съмнявате .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 юни 2018 - 08:10

Колегата "вертион" иска да каже,че е по-вероятно да имаш проблем в управлението на турбото (клапани и др.),от колкото в датчика на вала,за да влиза колата в авариен режим.
  • 0

#14 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 17 юни 2018 - 09:14

Значи записаната грешка на турбината няма да е било просто от изкачането на маркуча преди седмица ...Други записани проблеми свързани с вървенето на колата нямаше. Дебитомер, ЕГР и т.н. нямаха проблем на "стар"-а. Само турбината и коляновия вал ми беше дилемата.
  • 0

#15 Indig0

Indig0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:С. КАТУНИЦА
  • Автомобил:
    Mercedes w211 E270 2003

Публикувано 17 юни 2018 - 11:49

Ще го сменя и дано се оправи. Да се надявам че ако самото управление на турбото, което до колкото знам е електронно, ако то е проблемно щеше да покаже него на лаптопа.
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни