W211 авариен режим ?!?!Здравейте !!!
Started by Indig0, 06 Jun 2018 - 23:37:52
18 replies to this topic
#1
Posted 06 June 2018 - 23:37
Колеги, нов съм във форума. От скоро карам w211 E270 cdi 2003г. Последно време ми прави проблеми. Ръчка е 6 степенна, като спра на светофар на свободна двигателя работи неравномерно. Ту тресе ту се оправя наподобява все едно губи цилиндър на моменти. Като й дам газ при висока скорост влиза в авариен режим. На 140 км/ч спира да ускорява без значение от предавката. Матискам съединителя и давам газта до края и оборотомера спира на около 2700 оборота. Спирам на място, вадя я от скорост, форсорам на място - пак 2700 оборота таван. Гася, паля и се оправа. Вадя я пак на прав участък, пак давам газ след 100 км забива и пак все едно има ограничител на скоростта на 140 и пак същата процедура.... кво става тука ?!?!
#2
Posted 07 June 2018 - 03:46
Колата ти влиза в авариен режим. Без да я закачиш на диагностика със Стар никой не може да ти каже с точност какво и е.
Дали е дюза, турбо, егр или нещо друго.
#3
Posted 07 June 2018 - 18:23
Клапан регулатор на рейката , клапан на турбото , рециркулация на отработените газове , дебитомер , маркуч на турбо ... и още милион неща . Както е казал колегата отгоре като я закачиш на диагностика ще разбереш , ако човека отсреща разбира се адекватно може да работи с нея .
#4
Posted 07 June 2018 - 19:07
Калан високо налягане на помпата,ако е този на рейла мисля че ще гасне.
На моята миналата седмица този на помпата сдаде и така също забиваше и влизаше в авариен режим.Намира се от ляво на помпата ,отпред на мотора,а над него е този за температурата на горивото.Откачи му биксата и виж да ли е мокра,моя беше пробил и вътре в буксата имаше нафта и при откачане на работещ мотор не се променяше нищо.
На моята миналата седмица този на помпата сдаде и така също забиваше и влизаше в авариен режим.Намира се от ляво на помпата ,отпред на мотора,а над него е този за температурата на горивото.Откачи му биксата и виж да ли е мокра,моя беше пробил и вътре в буксата имаше нафта и при откачане на работещ мотор не се променяше нищо.
#5
Posted 08 June 2018 - 00:11
Когато къпувах колата отидох в голям сервиз и казах " момчета ще къпувам ето тази кола може ли да ми я прочетете преди да я платя квото струва ви плащам". Чете квото чете всичко точно било ама "дюзите не можел да ми види на диагностиката". Тогава разбрах че не всяка диагнистика върши работа ама кой да ми го каже в сервиза. Взеха ми 40 лв за да ми кажат че не могат да ми пропетат тва и тва и готово. Ето месец след това се започнаха аварийни режими и т.н. ... Дано намеря читав майстор, който да знае йво да гледа ...
#6
Posted 13 June 2018 - 19:24
Днес ходих на Стар диагностика. Имах запаметени грешки, които изтрихме и след 3 дни ще отида пак да видим каи от тях са записани отново и шв си покаже какъв е проблема. Една от грешките беше от датчока на турбината. Но като се има на предвид че преди седмица ми се измъкна маркуча към кулера, майстора каза ще ноже от там да е записана и ако след 3 дни като отида я няма значи е била от тогава и няма проблеми. Другата записана грешка, която ме тревожи беше датчик на коляновия вал. Знам, че при мен е на маховика, който леко ми тресе като гася двигателя, което значи , че е тръгнал, но чак такова влия ие да оказва че чак да смущава датчика .... ебаси ... събота като отида ще покаже след днешната чистка какво е реално проблема ...
#7
Posted 13 June 2018 - 19:30
Ии някой пробвал ли е на Бардал добавката Injection restorer, за почистване на дюзите ?
#8
Posted 13 June 2018 - 20:45
Ползвал съм на Liqui Moly Diesel Purge 0.5л
Реално имах проблем с ниско налягане в горивната рейка. След като използвах една опаковка Liqui Moli повече не съм имал проблеми да чукна на дърво.
Обаче това което аз направих не е да сипя добавката в резервоара а извадих маркучите от горивния филтър, които отиват към помпата на CDI-то. Потопих ги в самата добавка и запалих мотора да работи само на добавка, като отвреме навреме давах газ и задържах оборотите на 2000.
Също така трябва да направиш байпас от маркуча от резервоара към маркуча на обратната нафта. Това само ако имаш подкачваща помпа в резервоара. Иначе рискуваш целия мотор да се изкъпе в нафта.
#9
Posted 16 June 2018 - 19:08
А възможно ли е колата да влиза в авариен режим като я настъпя и да губи мощност от датчика на коляновия вал ? Той не е ли само при запалването важен ?!?!
#10
Posted 16 June 2018 - 21:17
А възможно ли е колата да влиза в авариен режим като я настъпя и да губи мощност от датчика на коляновия вал ? Той не е ли само при запалването важен ?!?!
Той е важен постоянно и не е само при запалване , това че ти тропа маховика също не влияе на датчика гривната е фиксирана .
#11
Posted 16 June 2018 - 22:28
много се радвам да го чуя това ... значи в най-лошия случай ще сменя датчика просто ?Той е важен постоянно и не е само при запалване , това че ти тропа маховика също не влияе на датчика гривната е фиксирана .
#12
Posted 17 June 2018 - 07:29
Последното място е датчика , в който да се съмнявате .
#13
Posted 17 June 2018 - 08:10
Колегата "вертион" иска да каже,че е по-вероятно да имаш проблем в управлението на турбото (клапани и др.),от колкото в датчика на вала,за да влиза колата в авариен режим.
#14
Posted 17 June 2018 - 09:14
Значи записаната грешка на турбината няма да е било просто от изкачането на маркуча преди седмица ...Други записани проблеми свързани с вървенето на колата нямаше. Дебитомер, ЕГР и т.н. нямаха проблем на "стар"-а. Само турбината и коляновия вал ми беше дилемата.
#15
Posted 17 June 2018 - 11:49
Ще го сменя и дано се оправи. Да се надявам че ако самото управление на турбото, което до колкото знам е електронно, ако то е проблемно щеше да покаже него на лаптопа.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users