https://www.cars.bg/offer/p194167
Ето ти още малко болтове
Това са секретни болтове, нямат общо с болтовете за W221
https://autoprofi.bg...180)-19852.html
Posted 15 May 2018 - 14:04
https://www.cars.bg/offer/p194167
Ето ти още малко болтове
Това са секретни болтове, нямат общо с болтовете за W221
https://autoprofi.bg...180)-19852.html
Posted 17 May 2018 - 21:14
Болтовете ги оправихме... ама излезе друго нещо... вчера като се прибирах без да искам ударих предна лява гума в един бордюр и като се прибрах я огледах хубаво... видимо беше изкривен кормилния накрайник от ляво, който още днес бяха сменен с нов... да ама на реглажа излезе всичко перфектно без надлъжния наклон (ако правилно се изразявам), на прост език лявото колело е 0,8см горе долу по-назад от дясното (0,95градуса е разликата по показания на компютъра)... и сега не знам какво да правя дали шенкел да търся или носачите да ги почна един по един ..
Posted 18 May 2018 - 20:12
Ако носачите са ти алуминиеви тръгни от тях, но няма да е лошо кадърен майстор да огледа хубаво.
Posted 21 May 2018 - 14:01
При мен смених носача и после излезна шенкел Но носача беше видимо крив !
Тези от реглажа не ти ли казаха къде е проблема ?
Edited by Slav_1101, 21 May 2018 - 14:02 .
Posted 21 May 2018 - 20:42
Видимо нищо криво няма по окачването. Колата след реглаж на две различни места не мърда, не дърпа не тресе. Баланса на гумите също го направих при мой доверен човек и между другото сега разбрах какво означава оригинална джанта.. след такъв удар не беше мръднала дори и милиметър нанякъде. В крайна сметка колата не дърпа, не тресе, няма аномалии... и след мое си лично замерване спрямо фугата м/у калника и прага и външната част на гумата разликата е около 4мм тоест лявото колело е по-назад с толкова от дясното (вижда ми се малко, но не съм много запознат с точно тези неща). Мисля повече нищо да не пипам и да не сменям за сега. Вие какво бихте казали ? Благодаря
Edited by liubo200, 21 May 2018 - 20:43 .
Posted 22 May 2018 - 07:45
Posted 26 May 2018 - 10:29
Извинявам се за късния отговор, но да оставил съм я така за сега колата. Иначе да имала е удар там, каза си ми го стария собственик, но не се сетих да погледна това разстояние, защото не дърпаше и не тресеше...
Posted 14 August 2018 - 07:58
Здравейте колеги,имам едно питане ако някой може да ми каже мнението си за С класата с двигател 3.2 W221,каде са и слабите страни и каква и е поддръжката?
Posted 14 August 2018 - 12:53
Имаш предвид 320 дизел ли?
Posted 14 August 2018 - 14:10
W221,къде са и слабите страни и каква и е поддръжката?
За каквато и S-Klasse (W221) да става на въпрос поддръжката и е пренебрежимо малка в сравнение с
изпълнението и комфорта които получаваш, статуса и чувството да притежаваш и шофираш такъв автомобил.
Заслужава си.
Слабите и страни са, ниската цена на придобиване след дълга и неуморна служба на предишни собственици и
финансовата неподготвеност на бъдещият собственик съчетана с некомпетентността и безхаберието на майсторите
на които ще попадне.
Posted 14 August 2018 - 15:03
Posted 14 August 2018 - 15:04
Кратко,точно и адски вярно!За каквато и S-Klasse (W221) да става на въпрос поддръжката и е пренебрежимо малка в сравнение с
изпълнението и комфорта които получаваш, статуса и чувството да притежаваш и шофираш такъв автомобил.
Заслужава си.
Слабите и страни са, ниската цена на придобиване след дълга и неуморна служба на предишни собственици и
финансовата неподготвеност на бъдещият собственик съчетана с некомпетентността и безхаберието на майсторите
на които ще попадне.
Posted 14 August 2018 - 15:12
Posted 14 August 2018 - 15:26
Слаби страни на W221 са аирматик. Стъклоповдигачи (оправя се с фърмуер ъпдейт). 7G-tronic с неговите специфични проблеми.
И всеки двигател си има неговите специфични проблеми. Но като цяло е много по-здрав от предишната S класа W220.
Posted 14 August 2018 - 15:54
За каквато и S-Klasse (W221) да става на въпрос поддръжката и е пренебрежимо малка в сравнение с
изпълнението и комфорта които получаваш, статуса и чувството да притежаваш и шофираш такъв автомобил.
Заслужава си.
Слабите и страни са, ниската цена на придобиване след дълга и неуморна служба на предишни собственици и
финансовата неподготвеност на бъдещият собственик съчетана с некомпетентността и безхаберието на майсторите
на които ще попадне.
Чак пък статус с 10 годишен мерцедес Но комфорта е скандален наистина, буквално си летиш по магистралата с нея.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users