Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Волан от W211 фейслифт (или CLS) на W211 преди фейсаМоже ли?


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 10 май 2018 - 18:46

Ще ползвам стара тема, но е свързана с въпроса ми, а именно може ли да се сложи волан от W211 фейслифт (или CLS) на W211 преди фейса. Идеята ми е ако са съвместими да си взема такъв от фейса или CLS и да го сложа на моята кола.

 

Mod edit:

Преместих мненията в нова тема, за да е по-подредено и някой като търси да намира конкретно за това.

 

Поздрави


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 11 май 2018 - 09:32

  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 май 2018 - 21:59

Ще ползвам стара тема, но е свързана с въпроса ми, а именно може ли да се сложи волан от W211 фейслифт (или CLS) на W211 преди фейса. Идеята ми е ако са съвместими да си взема такъв от фейса или CLS и да го сложа на моята кола.

Здравей!Гледам че никой не пише...
От моя опит,без да съм абсолютно конкретен мисля че ще стане.Даже съм на 99% сигурен.
  • 0

#3 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 11 май 2018 - 10:22

Благодаря на модератора.

 

Днес говорих с хора от една автоморга, като ми обясниха, че воланите от фейса и преди него са различни (освен очевидното - бутоните). Също така гледах клипове в тубата как се демонтират и мисля, че и в буксите за възглавницата и захранването има разлика.

 

За да не се чудите защо искам да го правя обяснявам: Искам да сложа махагонов волан вместо стандартния кожен, но са доста редки и ми се струва, че от фейслифтова или CLS по-лесно ще намеря. 


Този пост е редактиран от robber: 11 май 2018 - 10:25

  • 1

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 май 2018 - 11:41

При 203 поне има разлика в буксите на Еърбега. Също така мултиволана е свързан към таблото и ако не смениш таблото с фейсово и спират да работят копчетата. Май комуникацията между фейс и преди фейс е различна.


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 май 2018 - 14:24

Бре!Значи неможело...
На 210-ката пасна мах.волан от 220 фейс без нищичко да се променя.На 124 пак пасваха мн.волани.На тия 211 какво пък толкова са променили,.?
  • 0

#6 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 15 май 2018 - 18:36

Малко развитие по темата. Тъй като яко съм се запънал да сложа махагонов волан, от няколко дни правя проучвания по темата. Днес накарах едни момчета от автоморга да вземат волан от фейслифт и да пробват да го сложат на преди фейса. По телефона мочето ми каза, че волана пасва иделано, като е проверил буксите за въздушната възглавница и лентовия кабел. Също така ми каза, че не е пробвал дали бутоните работят, защото както се досещате колите са разкостени и няма ток. Това ми разширява възмонностите, тъй като има повече модели от които мога да търся волан. Друго нещо което забелязвам напоследък, е че има волани и с пера за включване на скоростите от същите модели, но не ми е ясно как се подкарват те, ако взема такъв волан, или трябват допълнителни модули и окабеляване.


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2018 - 19:18

Покажи примерни снимки на воланите.

Принципно има уловка при някои от версиите.

 

За пример, CLS префейс волан става на CLK/203/211 преди и след фейс, както и на някои други модели.

В някакъв момент и при някои версии воланът става с различни отвори за кабелите отзад и има разлика в модула.

 

Т.е. няма универсален отговор или поне на мен не ми е известен.

Има един малък, тънък трилъчев, който се монтира на 204 спорткупе, SL-и и SLK-та, който може да стане също. Предполагам визираш него. Бутоните са му във форма на кръг от 2те страни.

 

Аз се бях хванал да слагам на CLK-то волан от CLS с перца. Там трябваше да се смени лентовия кабел и да си сигурен, че модула за перцата в самия волан е налице.

В крайна сметка продадох волана и си върнах оригиналния, понеже реших че колкото и да се заиграя, няма да има смисъл. Кутията е бавна така или иначе и обезсмисля перцата. 

Отделно най-хубавата екстра на Бенц е, че мога да сменям скоростите в D позиция, без да минавам в друг режим както при VAG/BMW.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 май 2018 - 19:24

Аз имам пера на волана.Не че не е интересно,но същото упражнение може да се прави и от скоростния лост.
Следя с интерес дали фейслифтов волан ще стане на предифейсов :)
  • 0

#9 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 15 май 2018 - 19:31

Волана, който мисля, че ще стане за моята кола е този: Прикачен файл  used-2008-mercedes~benz-cls~class-cls550p2navigation-1186-8018800-8-800.jpg   68,41K   13 Брой сваляния

 

Снимката е примерна и е свалена от нета, но мисля, че се добива представа. Този волан го слещам във феислифтовата Е класа, CLS и CLK


  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2018 - 19:35

Този който си снимал, ще стане без никакви грижи.

Най-екстремния, който може да се сложи е воланът от SLK 55 AMG R171.

но... той е бяла лястовичка... така и не съм намерил да се продава в този му вид :)

(има почти идентични-визуално версии, но с 2 допълнителни малки бутончета. Те няма да станат, основата им е различна)

 

Прикачен файл  2009-mercedes-benz-slkclass-slk55-amg-roadster-steering-wheel.png   1,48MB   17 Брой сваляния

 

Едит: знаех си, че има и още една версия :)

 

Прикачен файл  Mercedes-Benz-SLK_55_AMG-2008-1600-07.jpg   159,1K   15 Брой сваляния

 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 15 май 2018 - 19:39

Този

 

Този който си снимал, ще стане без никакви грижи.

Най-екстремния, който може да се сложи е воланът от SLK 55 AMG R171.

но... той е бяла лястовичка... така и не съм намерил да се продава в този му вид :)

(има почти идентични-визуално версии, но с 2 допълнителни малки бутончета. Те няма да станат, основата им е различна)

attachicon.gif2009-mercedes-benz-slkclass-slk55-amg-roadster-steering-wheel.png

https://www.cars.bg/offer/c2210135за този ли става въпрос?


  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2018 - 19:47

Мда, но това е най-базовата му форма, кръгъл, без пера за скорости и удебелявания за палците.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 30 юни 2018 - 20:29

Малко развитие по темата.

 

След проучване почти на 100% мога да кажа, че волан от фейслифта не може да стане работещ на префейса, тъй като волана ще се монтира, но мултифункционалните бутони няма да работят.

 

Поради горната причина се отказах от фейслифтов, и от днес съм с волан от Е55 AMG с бутони за превключване на скоростите.

 

На първо четене мога да споделя, че воана си пасва перфектно (както и можеше да се очаква). Мултифункционалните бутони си работят коректно.

 

Бутоните за смяна на скоростите са закачени, тъй като колата си имаше място за буксата им (предполагам при всички коли си я има заготовката), но не превключват скотростите. Сега следва да се види как се активират, като предполагам, че за целта трябва кодировка със Стар диагностиката. Колаа я закачих за Стар диагностиката и грешки нямаше, но ми направи впечатление, че при някои от системите, които са за скоростите има буквата "i".

 

След четене по чуждите форуми се потвърждава теорията ми са кодировакта, но понеже не съм спец по Стар диагностиката не ми се рискува да го правя сам. При колегите се говори, че трябва да се добави някакъв код вероятно към паметта на компютъра за да знае колата, че има такива бутони.

 

Ако някой има идея какво трябва да се направи моля да сподели, или ако някой може да ги подкара да пише.


  • 0

#14 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 30 юни 2018 - 20:43

Ако воланът ти е АМГ, той може да търси М-модус за смяна на скоростите, който липсва при обикновените изпълнения (C/S или E/S). Без кодировка няма да стане. Дано с нея се получи.


  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юни 2018 - 21:53

И мануал модула трябва да има къде да се върже.Не ми се струва лесна работа.
При мен е вързан към подгрева на волана и ск.лост,но не е правено в Бг.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни