Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Теч на масло от картера на автомата


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#16 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 16 May 2018 - 05:35

Капака си една проста ламарина, криви се и от поглед на криво.

Промивката е скъпо удоволствие. Не става с пръдня.
Налива се ново масло до когато избута старото. Това е. Няма заместители.
Ново масло 12 литра срещу старо 9 литра, минимум.

Силикона няма да спаси положението, там налягането е чудовищно.
Нещо като при жените и силикона, едни му викат така, други онака.

Спомена и за някакъв селеноид, чак сега, явно нещо в повече не е наред.
Колкото повече информация спестяваш, толкова повече ни объркваш, как да помогнем тогава.

Хайде със здраве, и късмет.


Така и така ще отварям имам едно преритване сутрин като е студено.Четох доста за този проблем и всеки набеждава lock up соленоид.Трябва да спра тоя теч защото мразя омазани работи,а и кутията трябва да си е наред все пак.
  • 0

#17 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 16 May 2018 - 13:39

За твое успокоение управия няма да има, не и на разумна цена. 

Това че преритва не е добре, направо е много много лошо. 

 

А преритването може да е от много неща, пробив в системата, от където е и теча.  

Вида, спецификацията и произхода на маслото в кутията.  

Прегряване и износване на някоя секция от скоростната кутия в предишен момент.

Въпросният селеноид. Има много варианти от които да го заболи главата на човек.

Майстор трябва ама истински не Аматьор. А на теб ти трябват само търпение и достатъчно пари. 


  • 0

#18 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 16 May 2018 - 20:06

За твое успокоение управия няма да има, не и на разумна цена.
Това че преритва не е добре, направо е много много лошо.

А преритването може да е от много неща, пробив в системата, от където е и теча.
Вида, спецификацията и произхода на маслото в кутията.
Прегряване и износване на някоя секция от скоростната кутия в предишен момент.
Въпросният селеноид. Има много варианти от които да го заболи главата на човек.
Майстор трябва ама истински не Аматьор. А на теб ти трябват само търпение и достатъчно пари.

Преритването го има само и единствено когато е студена и го има откакто аз я имам.След като поработи малко включването е гладко.Набеждавам соленоида, защото повечето от се оплакват от това което и аз и доста от хората във форума са го сменили и нямат помен от този проблем.
  • 0

#19 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 28 May 2018 - 21:19

Днес се хванах с теча и промивката. Капака е крив на 100%,предстои някак си да се изправи,защото нов е 200 лв. Промивката е направена. Платката е почистена както и клапанното тяло също.Леглата и соленоидите са почистени, чакат нови опръстени и нов lock up соленоид които утре трябва да са тук.
  • 0

#20 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 28 May 2018 - 21:33

На кое викаш капак на картера ли?
Попитай в Джемини-4 от там си купих втора употреба за 25лв.

Edited by Д. Пеев, 28 May 2018 - 21:39 .

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#21 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 May 2018 - 06:08

На кое викаш капак на картера ли?
Попитай в Джемини-4 от там си купих втора употреба за 25лв.

Предполагам става дума за София, дай някакви координати на тея хора ако нямам успех с изправянето.Да става дума за картера на скоростната кутия,както някои други я наричат маслена вана.
  • 0

#22 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 May 2018 - 06:34

Понеже нямам идея откъде и как го гледате тоя wis, моля да ми дадете точни Nm за стягане на капака с нужната последователност.Торка на колко NM се стяга, както и пластините на соленоидите.Също така и пробката на картера.
  • 0

#23 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 29 May 2018 - 14:59

Ето тук бях, преди около година.
http://www.gemini4.com/contacts.php
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#24 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 29 May 2018 - 15:20

Ей това намерих из нета на руски аз. Дано е от някаква полза.
 
Усилия затягивания резьбовых соединений, H•м 
 
Масляная пробка АТ 20 
Масляная пробка гидротрансформатора АТ 16 
Болты поддона АТ 8 
Гайки наконечников рулевых тяг 60 
Болты колес 150
Болт крепления гидротрансформатора к ведущему диску, М8 42 
Сливная пробка в поддоне трансмиссии 20 
Гайка крепления карданного вала к коробке передач, М12 60 
Болт крепления электромагнитного клапана к плите переключения передач 8 
Болт крепления крышки корпуса клапанов к корпусу клапанов, М6х30 8 
Болт крепления боковой крышки к крышке корпуса клапанов и корпусу клапанов, М4х12 4 
Болт крепления корпуса трансмиссии к корпусу гидротрансформатора 20 
Болт крепления поддона к корпусу трансмиссии 8 
Гайка крепления фланца выходного вала 200 
Болт крепления электрогидравлического блока управления к корпусу трансмиссии 8 
Болт крепления многодискового тормоза В2 к корпусу трансмиссии 16 
Болт крепления собачки к рычагу селектора переключения передач 8 
Сливная пробка гидротрансформатора 16 

  • 0

#25 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 29 May 2018 - 15:53

Благодарско много,след малко свършвам работа и започвам сглобяването.Ще пиша след като съм готов и тествам.
  • 0

#26 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 31 May 2018 - 09:52

Колеги,може ли малко обяснение как точно се мери маслото на кутията.Знам,че трябва да е запалена и на паркинг.
Меря на топъл двигател и щеката като я извадя показва малко над средната част на 25°.Някъде ли бъркам или иска още масло.
  • 0

#27 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Posted 31 May 2018 - 11:22

Не бъркаш - мери се на работещ и добре загрял двигател, като колата е на равно място и лоста е поставен на P - при теб трябва да се долее още масло ( АТФ отговарящ на спецификация MB 236.14


  • 0

#28 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 31 May 2018 - 11:44

Немога да споделя снимка,но щом е толкова надолу ще глътне може би още литър литър и нещо.
  • 0

#29 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 31 May 2018 - 13:03

 как точно се мери маслото на кутията.

 

Урок номер 1 : трябва да притежаваш правилната щека за мерене на масло в 722.6.

Ти притежаваш ли я .?

Щеката има 4 резки, 2 за мерене на студено и 2 за мерене при топло масло. 

 

Урок номер 2 : най удачно е да се мери маслото при загряла кутия (80 градуса трябва да е 

температурата на маслото) работещ двигател и лоста на Р. 

 

Разкажи какво точно масло и колко литра сложи в кутията,

каква точно процедура спази, ако е удобно разбира се.


  • 0

#30 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Posted 31 May 2018 - 13:46

Урок номер 1 : трябва да притежаваш правилната щека за мерене на масло в 722.6.
Ти притежаваш ли я .?
Щеката има 4 резки, 2 за мерене на студено и 2 за мерене при топло масло.

Урок номер 2 : най удачно е да се мери маслото при загряла кутия (80 градуса трябва да е
температурата на маслото) работещ двигател и лоста на Р.

Разкажи какво точно масло и колко литра сложи в кутията,
каква точно процедура спази, ако е удобно разбира се.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users