Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата “забива” при рязка газ


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Anti

Anti

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 09 май 2018 - 09:58

Здравейте мойта W203 започна да “забива” при рязко подаване на газта. При по-рязко изпреварване връщайки на 3та (колата е ръчка) при 7 от 10 пъти колата спира да върви, мисля , че турбото спира, но не влиза в авариен режим. Ходих при Петко, закачи я и каза, че този проблем идва от турбото. Така ставало при коли, които дълго време не са карани. За съжаление не ми обърна много внимание. Други “специалисти” предположиха, че може да е ЕГР или скъсан маркуч на интеркулера. При плавно подаване на газ проблема го няма. Колата е W203 CDI 2006 150 коня. Моля за съвет и препоръка за добър диагностик в СФ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 09 май 2018 - 10:01

Здравейте мойта W203 започна да “забива” при рязко подаване на газта. При по-рязко изпреварване връщайки на 3та (колата е ръчка) при 7 от 10 пъти колата спира да върви, мисля , че турбото спира, но не влиза в авариен режим. Ходих при Петко, закачи я и каза, че този проблем идва от турбото. Така ставало при коли, които дълго време не са карани. За съжаление не ми обърна много внимание. Други “специалисти” предположиха, че може да е ЕГР или скъсан маркуч на интеркулера. При плавно подаване на газ проблема го няма. Колата е W203 CDI 2006 150 коня. Моля за съвет и препоръка за добър диагностик в СФ.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Имах подобен проблем, беше управлението на турбото. Рециклираха го и се оправи. Твоето турбо знаеш ли дали е с електронно управление? Мога да те посъветвам да отидеш на диагностика в Колос Турбо.

Може да ти го прави и заради някой от датчиците около ЕГРа


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 Anti

Anti

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 09 май 2018 - 10:40

Незнам какво е управлението, мисля че е механично. При теб колко пари излезна ремонта?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 09 май 2018 - 12:10

Към 400лв. Ако е механично управлението, едва ли е това проблема. На диагностика какви грешки дава?


  • 0

#5 Anti

Anti

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 09 май 2018 - 13:32

Към 400лв. Ако е механично управлението, едва ли е това проблема. На диагностика какви грешки дава?

Незнам какви грешки дава при диагностика, затова мисля, че ме претупаха, казаха ми че лоста дето отваря клапан..... ако правилно съм разбрал


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 09 май 2018 - 14:45

Трябва ти добра диагностика като за начало


  • 0

#7 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 09 май 2018 - 15:20

Колега електронно ти е управлението на турбото (според колата която си писал в 1вия пост), отиди някой който му се занимава да ти прегледа колата. Имай предвид че това е проблем който често може да не излиза с грешка или да дава отклонение в наляганията Under-boost защото клапана управлява променливата геометрия на турбото и съответно колко да е отворена/затворена.

 

Ако не намериш къде да ходиш, пиши едно лично имам СТАР диагноза, мога да ти погледна и аз колата, не съм майстор но с години градя и трупам знания и опит, че ми беше писнало да ме лъжат, претупват и да ми говорят глупости. 


  • 1


#8 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 09 май 2018 - 15:37

Колега електронно ти е управлението на турбото (според колата която си писал в 1вия пост), отиди някой който му се занимава да ти прегледа колата. Имай предвид че това е проблем който често може да не излиза с грешка или да дава отклонение в наляганията Under-boost защото клапана управлява променливата геометрия на турбото и съответно колко да е отворена/затворена.

 

Ако не намериш къде да ходиш, пиши едно лично имам СТАР диагноза, мога да ти погледна и аз колата, не съм майстор но с години градя и трупам знания и опит, че ми беше писнало да ме лъжат, претупват и да ми говорят глупости. 

Ако е електронно да ходи направо в Колос Турбо зная как да го диагностицират и какво да правят после

 

Да им звънне по телефона и да обясни проблема: http://www.turbo-kol...окомпресори.htm


Този пост е редактиран от vonko1988: 09 май 2018 - 15:38

  • 1

#9 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 11 май 2018 - 15:28

Колега не знам до колко ще съм полезен,но преди карах голф.Правеше ми същите неща,които описваш.Много майстори,много мнения и накрая се оказа,че колекторните тръби са задръстени.Почистиха ги срещу 80лв.и ядовете свършиха...
  • 0

#10 Anti

Anti

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 12 май 2018 - 14:45

Колега не знам до колко ще съм полезен,но преди карах голф.Правеше ми същите неща,които описваш.Много майстори,много мнения и накрая се оказа,че колекторните тръби са задръстени.Почистиха ги срещу 80лв.и ядовете свършиха...

Мисля да посетя Митко Турбото или сервиз Колос , още чудя кой. Надявам се да хванат проблема и да избегна ходене при всякъкви “ специалисти”


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#11 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 14 май 2018 - 11:47

Мисля да посетя Митко Турбото или сервиз Колос , още чудя кой. Надявам се да хванат проблема и да избегна ходене при всякъкви “ специалисти”


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега,пиши,когато имаш някакви резултати.


  • 0

#12 Anti

Anti

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 15 май 2018 - 06:43

Колега,пиши,когато имаш някакви резултати.

Ок. Тия дни


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 Anti

Anti

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:

Публикувано 22 май 2018 - 15:35

Днес си взех колата от Митко турбото, осещам я осезаемо по-пъргава и да чукам на дърво не забелязвам стария проблем. Оказа се , че проблема е в турбото, и в стъпковия мотор. Точно какво е не ме питайта. Не затваряща се геометрия , износено моторче или нещо от сорта. Удоволствието ми струваше 700 лв и съвет един път в месеца да се кара извънградско. Гаранция на ремонта 10 месеца.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#14 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 23 май 2018 - 07:13

Честито,колега.Само гориво да сипваш от сега нататък ,без повече ремонти
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни