Колата “забива” при рязка газ
Started by Anti, 09 May 2018 - 09:58:17
13 replies to this topic
#1
Posted 09 May 2018 - 09:58
Здравейте мойта W203 започна да “забива” при рязко подаване на газта. При по-рязко изпреварване връщайки на 3та (колата е ръчка) при 7 от 10 пъти колата спира да върви, мисля , че турбото спира, но не влиза в авариен режим. Ходих при Петко, закачи я и каза, че този проблем идва от турбото. Така ставало при коли, които дълго време не са карани. За съжаление не ми обърна много внимание. Други “специалисти” предположиха, че може да е ЕГР или скъсан маркуч на интеркулера. При плавно подаване на газ проблема го няма. Колата е W203 CDI 2006 150 коня. Моля за съвет и препоръка за добър диагностик в СФ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Posted 09 May 2018 - 10:01
Здравейте мойта W203 започна да “забива” при рязко подаване на газта. При по-рязко изпреварване връщайки на 3та (колата е ръчка) при 7 от 10 пъти колата спира да върви, мисля , че турбото спира, но не влиза в авариен режим. Ходих при Петко, закачи я и каза, че този проблем идва от турбото. Така ставало при коли, които дълго време не са карани. За съжаление не ми обърна много внимание. Други “специалисти” предположиха, че може да е ЕГР или скъсан маркуч на интеркулера. При плавно подаване на газ проблема го няма. Колата е W203 CDI 2006 150 коня. Моля за съвет и препоръка за добър диагностик в СФ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Имах подобен проблем, беше управлението на турбото. Рециклираха го и се оправи. Твоето турбо знаеш ли дали е с електронно управление? Мога да те посъветвам да отидеш на диагностика в Колос Турбо.
Може да ти го прави и заради някой от датчиците около ЕГРа
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 09 May 2018 - 10:40
Незнам какво е управлението, мисля че е механично. При теб колко пари излезна ремонта?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Posted 09 May 2018 - 12:10
Към 400лв. Ако е механично управлението, едва ли е това проблема. На диагностика какви грешки дава?
#5
Posted 09 May 2018 - 13:32
Незнам какви грешки дава при диагностика, затова мисля, че ме претупаха, казаха ми че лоста дето отваря клапан..... ако правилно съм разбралКъм 400лв. Ако е механично управлението, едва ли е това проблема. На диагностика какви грешки дава?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Posted 09 May 2018 - 14:45
Трябва ти добра диагностика като за начало
#7
Posted 09 May 2018 - 15:20
Колега електронно ти е управлението на турбото (според колата която си писал в 1вия пост), отиди някой който му се занимава да ти прегледа колата. Имай предвид че това е проблем който често може да не излиза с грешка или да дава отклонение в наляганията Under-boost защото клапана управлява променливата геометрия на турбото и съответно колко да е отворена/затворена.
Ако не намериш къде да ходиш, пиши едно лично имам СТАР диагноза, мога да ти погледна и аз колата, не съм майстор но с години градя и трупам знания и опит, че ми беше писнало да ме лъжат, претупват и да ми говорят глупости.
#8
Posted 09 May 2018 - 15:37
Колега електронно ти е управлението на турбото (според колата която си писал в 1вия пост), отиди някой който му се занимава да ти прегледа колата. Имай предвид че това е проблем който често може да не излиза с грешка или да дава отклонение в наляганията Under-boost защото клапана управлява променливата геометрия на турбото и съответно колко да е отворена/затворена.
Ако не намериш къде да ходиш, пиши едно лично имам СТАР диагноза, мога да ти погледна и аз колата, не съм майстор но с години градя и трупам знания и опит, че ми беше писнало да ме лъжат, претупват и да ми говорят глупости.
Ако е електронно да ходи направо в Колос Турбо зная как да го диагностицират и какво да правят после
Да им звънне по телефона и да обясни проблема: http://www.turbo-kol...окомпресори.htm
Edited by vonko1988, 09 May 2018 - 15:38 .
#9
Posted 11 May 2018 - 15:28
Колега не знам до колко ще съм полезен,но преди карах голф.Правеше ми същите неща,които описваш.Много майстори,много мнения и накрая се оказа,че колекторните тръби са задръстени.Почистиха ги срещу 80лв.и ядовете свършиха...
#10
Posted 12 May 2018 - 14:45
Мисля да посетя Митко Турбото или сервиз Колос , още чудя кой. Надявам се да хванат проблема и да избегна ходене при всякъкви “ специалисти”Колега не знам до колко ще съм полезен,но преди карах голф.Правеше ми същите неща,които описваш.Много майстори,много мнения и накрая се оказа,че колекторните тръби са задръстени.Почистиха ги срещу 80лв.и ядовете свършиха...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Posted 14 May 2018 - 11:47
Мисля да посетя Митко Турбото или сервиз Колос , още чудя кой. Надявам се да хванат проблема и да избегна ходене при всякъкви “ специалисти”
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега,пиши,когато имаш някакви резултати.
#12
Posted 15 May 2018 - 06:43
Ок. Тия дниКолега,пиши,когато имаш някакви резултати.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Posted 22 May 2018 - 15:35
Днес си взех колата от Митко турбото, осещам я осезаемо по-пъргава и да чукам на дърво не забелязвам стария проблем. Оказа се , че проблема е в турбото, и в стъпковия мотор. Точно какво е не ме питайта. Не затваряща се геометрия , износено моторче или нещо от сорта. Удоволствието ми струваше 700 лв и съвет един път в месеца да се кара извънградско. Гаранция на ремонта 10 месеца.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Posted 23 May 2018 - 07:13
Честито,колега.Само гориво да сипваш от сега нататък ,без повече ремонти
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users