Здравейте, от 3 месеца имам ц класа 180 компресор 1.8 156кс 2008г. Още със закупуването на колата обслужих двигателя, вериги, зъбни колела, свещи, масла и филтри. Още след ремонта при първото палене или след като колата е напълно изстинала има едно притрисане, не мога да определя от каде идва но се усеща от двигателя, то е съпроводено със шум все едно компресора качва въздух или дросела не отваря достатъчно. Освен това колата държи високи обороти за мевду 1300 и 1000, след около 1 минута нещата затихват и при потегляне и вдигане над 1800 оборота проблема изчезва, при движение преди да колата да е вдигнала оптимална температура мевду 1800 и 2000 оборота се усеща леко трептене в диапазона на 50-100 оборота. Колата върви нормално, след като загрее двигателя работи изкючително тихо и равномерно. Някой има ли идея от какво може да произтича проблема и необходимо ли е да се обърна към някакъш специализиран сервиз. Имам запазен час за събота в доверен за мен сервиз. Мисълта ми е някой имал ли е подобен пробмел и какви са възмовните варианти ? Колата е автомат 5 степенна скоростна кутия, ако това има значение.

Претрисане и неравномерни обороти при студен двигател.Проблем свързан със студения старт.
Започната от SotirZ, 07 май 2018 - 21:54:07
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 май 2018 - 21:54
#2
Публикувано 10 май 2018 - 10:21
Колега, а преди да я обслужиш такъв проблем имаше ли? Да не би да не е добре центрован мотора или да е някакъв автоматичен смукач? Какво ти казах в сервиза?
#3
Публикувано 10 май 2018 - 12:04
1300 ми се струва много, но винаги палят и задържат до малко по-високи обороти. (напр. 1100)
Имаш ли електрическа перка, викат ѝ прахосмукачката. Тя шуми много при палене, идеята е да вкарва нагнетен въздух, с цел по-бързо загряване на катализаторите.
Без клипче не мога да преценя по описанието дали е нормално.
#4
Публикувано 14 май 2018 - 18:57
Колега днес сутринта направих два клипа. 1. https://www.vbox7.com/play:7aa55f6ffc този е на абсолютно студен двигател, а този https://www.vbox7.com/play:7127dab5c4 когато колата е вдигнала над 40 градуса. Освен това за втори път ми показа грешка на ламба сонда и колата влезе в авариен режим https://photos.googl...zh_C8lrr6OVNiEw. След като я изгасих и запалих отново и двете грешки изчезнаха.
#5
Публикувано 14 май 2018 - 19:13
Не успях да стигна до сервиза, имах лични проблеми и колата ми трябваше. Пробвах я на магистралата залепи 200 км/ч на ГАЗ. Според мен колата си върни нормално, единствено ме притеснява това палене при напълно студен двигател и грешките които записва при тръгване ако не я изчакам да вдигне поне 40 градуса. Аз също имам съмнения за центровката на двигателя, но има ли логика ако не е центрован правилно да върви нормално ? И има ли вариант тези непостоянни обороти и колебания в обортомера да произтичат от друго място, защото забелязвам при отпускане на газта или поддържане на постоянна скорост, че има едно минилано потрепване в обортомера, което ако не го наблюдаваш съсредоточено е дори трудо за забелязване ?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни