Преправяне на тампон за скоростите избирач и други дреболийки
Тампона на 716.ХХХ кутиите е перпендикулярно разположен спрямо този на 717.ХХХ(5 степенните стари кутии, по новите не знам и те ли са 717.ХХХ). Решението на проблема е с рязане на средната част на планката на тампона и заваряване на тази от колата донор(добре че и нея я взех ) След интервенцията изглежда така : https://imgur.com/GW2X0sG ; https://imgur.com/fCHcCzJ ; https://imgur.com/MUCsNDl . Операцията е лесна и трябва само телоподаващо/ електрожен за целта, също така я мерихме на място къде ще дойде затова не мога да дам според мен точни размери които да са универсални.
Избирача е на тотално различен принцип от трите лостчета на 717.ХХХ, но за щастие влиза и работи върху кутията безпроблемно без преправяне на тунела, на избирача има една планка която е за закрепване към купето, но я съкратихме, и избирача се държи на 2 болта 8мм отгоре на тунела. https://imgur.com/mrBZOFH . Мястото на избирача идва назад от това за стария избирач и се реже, както се вижда на снимката, при включване на 2,4, 6 и задна опира малко в махагона, но с малко пилене се оправят нещата, дори и да не е изпилен махагона не е проблем за включване и каране, избирача вероятно има вариант да се преправи и да пасва по напред, но е изцяло алуминиев и не ми се експериментираше.
Както обясних в предния пост поради разлика в захващането на кардана използвах предната част от Ц класата, като в моя случай трябваше да се удължи 25мм кардана да за влиза след средата на шлиците, без да го удължиш пак влизаше но на 15-18 мм на шлица и за застраховане го удължихме. Тампона отпред се продава на Геби с комплект болтове за захващане и шайби, така че и това не е проблем за поставяне.
Останалите неща за преправяне са малко като аз все още не съм ги направил Датчика за задна скорост е вече на кутията, а не на лоста както досега, само трябва да се намери такава букса и да се запоят двата кабела.
Километража не работи, новите скорости са без жило, но може да се вземе сигнал и да се подкара W126 километраж или ако се намери от V8 двигател всичките са електронни. Имам от W126 но трябва да сменя зъбните колела и да го окабеля за да тръгне.
Разлики със старата кутия не намирам толкова огромни на 6-та с 3000 оборота карам на 120 км/ч по GPS, преди беше около 130 по километраж.... Ускорението според мен и всички които съм возил преди и сега има подобрение леко