Ами те двете неща са пряко свързани. Ако е с превъртян километраж и е на 350К и повече, ще очакваш проблеми по-скоро. И според мен бюджета е малък, за да се намери читава. Тук се говори хипотетично за чупенето, но колкото и да гори в града, ако трябва да правиш нещо по колата за 2-3-5 хил лева, ще можеш ли да си го позволиш. Това са си 20-50% от стойността, която искаш да платиш. Винаги има причина, една кола да е на пазара и да изглежда като за "без пари" и "супер сделка". А много вероятно и да са няколко причини, които в повечето случаи не са в полза на купувачаkdl За километрите знам. Пределно ми е ясно, че това не са реалните. Онзи ден с очите си видях как на една малка корсичка и превъртат километража. ЦецоКолев Защо така за колата. Тук също е ясно, че няма да е първа младост колата, но пък на мен коментарът ти ми се стори така, сякаш Е класите се чупят лесно.... От познат знам, че с мотора до към 400 000 км няма да имам грижи. Или поне не сериозни.
![](https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji4.png)
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg