Здравейте колеги,
Описвам подробно случая дано някой може да ми помогне и ме насочи в правилната посока: като си купих колата Е270CDI W211 2004г. автоматик човека ме предупреди че е седяла много време без да е палена и иска зареждане акумулатора. Подходих безотговорно и не обърнах внимание на това и я карах така година и половина. 2016г Юни месец си купих и смених мултимедията с Андроидска и съм нямал проблеми. Миналата година някъде юли месец(значи не е от студ) се появи първото съобщение че са изключени екстрите временно поради слаба батерия обаче тъй като след минути като запаля изчезваше и аз продължих да си карам така без да зареждам акумулатор. Сега тук малко губя хронологията но Октомври 2017 мисля че ми падна акумулатора(основния в багажника 70Аh, 800A) за първи път така че не можех да запаля. Тогава го свалих и го заредих. По същото време, но не помня дали преди първото падане на акумулатора или след това си сложих лед габарити, но тъй като не бяха КанБъс вързах им паралелно товарни съпротивления за да няма грешки на компютъра. Февруари тази година сложих лед крушки и на фаровете за мъгла. Пак не бяха КанБъс и пак съпротивления. Също Февруари установих че новата медия не захранва субуфъра и поради тази причина купих и Оптичния декодер за да пусна сигнал към оригиналния усилвател в багажника, който да озвучи субуфъра. Захраних усилвателя и медията от едно място с кабелите, които си вървят към медията. Междувременно вече акумулатора ми падна поне 4-5 пъти и се налагаше да го зареждам. Колата ми е в топъл гараж когато не я карам и винаги я заключвам. Веднъж направих следното замерване при поредното зареждане на акумулатора, когато махна ключа дали медията има 12 Волта захранване. Оказа се че понякога 12 Волта остават, понякога се изключват при махане на ключа. Направих и второ замерване с мултицет свързан последователно на плюса на акумулатора за утечки. Влезнах в колата и докато изгаснат плафоните 500мА, след изгасване на плафоните падна на 300мА, след още 5мин слезна на 80мА, но повече не мърдаше, чак като заключа вратите с дистанционното слиза на 8мА. Преди 20 дни вече се принудих тъй като все пак акумулатора ми беше оригинален на 12 години да го пенсионирам. Оказа се незаслужено обаче. Купих нов Варта 95Ah 850А даже си го заредих следвайки инструкциите, че ако е стоял повече време в склад (знаем че AGM акумулаторите по рядко се купуват) иска да се зареди преди първото свързване. И дойде днешния ден 28 март след престой в гаража на два дни колата нямаше никакъв признак на акумулатор. Замерих го беше слезнал на 5 Волта. Къде ли е белята моля помагайте! Дали и малкия акумулатор не е заминал(не съм го мерил никога, но не съм имал никакви съобщения на компа)? Дали не е някой блок който отговаря за изключването на 12 Волта когато махна ключа? В безизходица съм…