W203 не пали и гърми в ауспуха
Започната от bsbt79, 17 мар 2018 - 19:55:10
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 март 2018 - 19:55
Здравейте, моя Мерцедес няколко дена подред като го запалех студен работеше като на три цилиндъра но след около минута заглаждаше. Като го оставех на оборот обаче тресеше и съвсем малко като че и леко прекъсване. Като му подавам газ заглаждаше и даже ходих на 12км по работа и си вървеше нормално. Реших че е свещ и купих. Смених ги но никакъв ефект. Пробвах и бубините една по една, даже ако се съмнявах в някоя я разменяха с друга, но не е и от тях. Направи ми обаче впечатление че се чува някакъв звук от щракане в блока отдясно на двигателя - високоволтовия, но си нямам и на идея какво има там. До този момент нищо не беше светвало по таблото. По земята отзад видях че е поочернил от ауспуха. Усъмних се в клапан. Запалих го да го прибирам в гаража и светна чека. Оставих го там и след няколко дена реших да го карам на диагностика. Обаче вече беше мъртъв. Не пали и само гърми в ауспуха. След два дена пробвах пак но е мъртъв. Имате ли някаква идея? Ако е клапан би трябвало да пали, макар и да прекъсва....?
#2
Публикувано 18 март 2018 - 08:31
Като за начало: провери какво гориво си сипал . Бензин или дизел и има ли вода в горивото.
Ако не си сменял гор.филтър го смени.
Можеш и сам да ги направиш предполагам.
Виж тези неща преди да почнеш някой голям ремонт.
Иначе най-добре е комп. диагностика за да каже какво и къде да се пипа, защото причините може да са много.
#3
Публикувано 18 март 2018 - 08:58
Диагностика на всяка цена!Щом е светнал чека,значи си е записала грешките.
Както Иво каза,причините може да са много.Щом гърми в ауспуха,значи има неизгоряло гориво,което детонира.Най-вероятно богата горивна смес.Проблема може и да е електрически.Това обаче са само догатки.
Хубаво е диагностиката да бъде оригинална Стар,за да останови проблема с точност.
Както Иво каза,причините може да са много.Щом гърми в ауспуха,значи има неизгоряло гориво,което детонира.Най-вероятно богата горивна смес.Проблема може и да е електрически.Това обаче са само догатки.
Хубаво е диагностиката да бъде оригинална Стар,за да останови проблема с точност.
Този пост е редактиран от daimler1: 18 март 2018 - 09:00
#4
Публикувано 18 март 2018 - 09:03
При мен гърмеше, когато ламбда сондите не бяха наред, и то го правеше сутрин докато е студена,после като позагрее - няма проблем. След смяната им се оправи.
Изпратено от моят LG-H650 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят LG-H650 с помощта на Tapatalk
#5
Публикувано 18 март 2018 - 10:19
За горивото съм сигурен, но горивния филтър е сменян преди 20000км. Мислиш ли че може да е от него?. ..ако е задръстен нямаше ли да губи мощност? А тя вървеше много.Като за начало: провери какво гориво си сипал . Бензин или дизел и има ли вода в горивото.
Ако не си сменял гор.филтър го смени.
Можеш и сам да ги направиш предполагам.
Виж тези неща преди да почнеш някой голям ремонт.
Иначе най-добре е комп. диагностика за да каже какво и къде да се пипа, защото причините може да са много.
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 18 март 2018 - 10:23
Да за диагностика знам, но проблема е че трябва да навия някой да дойде до вкъщи, а аз съм в Германия и те са малко тежки в това отношение. Другия вариант ми е да наема платформа но ще ми откъснат главата. Все още умувам как да го направяДиагностика на всяка цена!Щом е светнал чека,значи си е записала грешките.
Както Иво каза,причините може да са много.Щом гърми в ауспуха,значи има неизгоряло гориво,което детонира.Най-вероятно богата горивна смес.Проблема може и да е електрически.Това обаче са само догатки.
Хубаво е диагностиката да бъде оригинална Стар,за да останови проблема с точност.
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 18 март 2018 - 10:32
Няма начин да е от филтъра.Казах ти за филтъра ако евентуално не е сменян и има нещо различно в гор.система от предназначеното за теб гориво.За горивото съм сигурен, но горивния филтър е сменян преди 20000км. Мислиш ли че може да е от него?. ..ако е задръстен нямаше ли да губи мощност? А тя вървеше много.
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
Иначе може да е ламбда сензор,датчик колянов вал,верига и много други.
#8
Публикувано 18 март 2018 - 10:38
Да разбрах, благодаря...ще трябва диагностика. Малко ми е сложно прекарването до сервиз, но ще видя какво ще правяНяма начин да е от филтъра.Казах ти за филтъра ако евентуално не е сменян и има нещо различно в гор.система от предназначеното за теб гориво.
Иначе може да е ламбда сензор,датчик колянов вал,верига и много други.
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 18 март 2018 - 11:26
С кой мотор си?
Газ/Бензин? Коя година е колата?
Свещите, които извади как бяха?
Свали ги пак и огледай, все ще е някакъв ориентир.
Газ/Бензин? Коя година е колата?
Свещите, които извади как бяха?
Свали ги пак и огледай, все ще е някакъв ориентир.
#10
Публикувано 18 март 2018 - 17:38
Да за диагностика знам, но проблема е че трябва да навия някой да дойде до вкъщи, а аз съм в Германия и те са малко тежки в това отношение. Другия вариант ми е да наема платформа но ще ми откъснат главата. Все още умувам как да го направя
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
Ако си в Нюрнберг мога да ти дам за най-големия магазин( склад ) за авточасти и консумативи код за отстъпка.Поне като купуваш да ти дойде по евтинко.
Иначе ти препоръчвам да си вземеш ELM 327 OBD https://www.ebay.com...7m_3kpDO3S8LHJg С него ще можеш да четеш и триеш или замръзяваш грешките. Линка е примерен. Ако го намериш в германия си вземи ,защото този продавач пак е в Китай и ще трябва да чакаш известно време за да дойде до Германия пратката.
#11
Публикувано 18 март 2018 - 17:47
1.8 компресор 2003 бензин 143ксС кой мотор си?
Газ/Бензин? Коя година е колата?
Свещите, които извади как бяха?
Свали ги пак и огледай, все ще е някакъв ориентир.
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
#12
Публикувано 18 март 2018 - 17:52
Bosch F6MPP --- Това са твоите свещи
#13
Публикувано 18 март 2018 - 17:53
Да ще го потърся този четец....иначе съм далеко от Нюрнберг...но най вероятно ще пратя колата в бг с платформа да я оправят там и после ще и видя съдбата....тук си купих друга, че нещо взе да ми се увижда ремонта.. Януари хидравлична помпа нова ми сложиха, миналата година нови спортни пружини и амортисьори...и други вложения имам...1700€ съм вложил за 2 години.... сега и това...Ако си в Нюрмберг мога да ти дам за най-големия магазин( склад ) за авточасти и консумативи код за отстъпка.Поне като купуваш да ти дойде по евтинко.
Иначе ти препоръчвам да си вземеш ELM 327 OBD https://www.ebay.com...7m_3kpDO3S8LHJg С него ще можеш да четеш и триеш или замръзяваш грешките. Линка е примерен. Ако го намериш в германия си вземи ,защото този продавач пак е в Китай и ще трябва да чакаш известно време за да дойде до Германия пратката.
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
#14
Публикувано 31 март 2018 - 16:26
Колко ти струваха тия ламбда сондиПри мен гърмеше, когато ламбда сондите не бяха наред, и то го правеше сутрин докато е студена,после като позагрее - няма проблем. След смяната им се оправи.
Изпратено от моят LG-H650 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
#15
Публикувано 02 април 2018 - 16:40
След тест с ELM 237 OBD2 излязоха следните грешки, като някои може и аз да съм предизвикал с ваденето на кабелите на бубините за да ги пробвам:
Fault log report generated by Torque for Android
=================================================
Vehicle VIN: Not present
Vehicle ManufacturerUnknown
Vehicle Calibration ID2711534579020003
Current Fault Log
------------------
P0010: "A" Camshaft Position Actuator Circuit (Bank 1)
P0351: Ignition Coil "A" Primary/Secondary Circuit
P0352: Ignition Coil "B" Primary/Secondary Circuit
P0353: Ignition Coil "C" Primary/Secondary Circuit
P0354: Ignition Coil "D" Primary/Secondary Circuit
P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P0304: Cylinder 4 Misfire Detected
P0302: Cylinder 2 Misfire Detected
Pending Fault Log
------------------
ECU reports no pending faults
Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P2054: Reductant Injector Circuit Low bank1 Unit 2
P200B: Unknown code - More information may be available on the web
P2024: EVAP Fuel Vapor Temperature Sensor Circuit
P201B: Unknown code - More information may be available on the web
P201A: Unknown code - More information may be available on the web
End of report.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно да подскаже малко..
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
Fault log report generated by Torque for Android
=================================================
Vehicle VIN: Not present
Vehicle ManufacturerUnknown
Vehicle Calibration ID2711534579020003
Current Fault Log
------------------
P0010: "A" Camshaft Position Actuator Circuit (Bank 1)
P0351: Ignition Coil "A" Primary/Secondary Circuit
P0352: Ignition Coil "B" Primary/Secondary Circuit
P0353: Ignition Coil "C" Primary/Secondary Circuit
P0354: Ignition Coil "D" Primary/Secondary Circuit
P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P0304: Cylinder 4 Misfire Detected
P0302: Cylinder 2 Misfire Detected
Pending Fault Log
------------------
ECU reports no pending faults
Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P2054: Reductant Injector Circuit Low bank1 Unit 2
P200B: Unknown code - More information may be available on the web
P2024: EVAP Fuel Vapor Temperature Sensor Circuit
P201B: Unknown code - More information may be available on the web
P201A: Unknown code - More information may be available on the web
End of report.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно да подскаже малко..
Изпратено от моят PULP с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от bsbt79: 02 април 2018 - 16:41
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни