Edited by Bokouser, 15 March 2018 - 15:27 .

Кола от Франция
Started by Bokouser, 15 Mar 2018 - 15:27:03
15 replies to this topic
#1
Posted 15 March 2018 - 15:27
Какво ви е мнението за кола внос от Франция. Купувал съм си коли от Германия и Италия и знам очакваните плюсове и минуси на колите експлоатирани и на двете места, но нищо не знам за кола карана във Франция. Ясно е, че всеки случай е сам за себе си, но ако има нещо особено, моля споделете.
#2
Posted 15 March 2018 - 15:49
Ами всичко е много относително. Като начало кажи искаш да купиш кола от БГ която е внос от Фр, или ?
Аз карам такава и съм наличен в Париж, така че ако мога да помогна- с удоволствие,
Edited by st16me, 15 March 2018 - 15:55 .
#3
Posted 15 March 2018 - 23:12
Да, кола в Бг, но внесена от Франция. Няколко такива коли вече срещам и не знам по принцип какво да очаквам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Posted 15 March 2018 - 23:16
Да, кола в Бг, но внесена от Франция. Няколко такива коли вече срещам и не знам по принцип какво да очаквам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Братле във всяка държава има запазени коли има и гробове....няма какво да те притеснява....просто правиш един обстоен преглед и ако всичко е наред скачаш.

By Batev
#5
Posted 16 March 2018 - 00:23
Мисля си примерно за евентуалната ръжда, която може да се появи след време (става дума за W204). Тия дни гледах една швейцарска и определено има разлика от повечето италиански, окачването си беше корозирало. Колата на жена ми я взех от Германия, окачването е само ръжда, нищо чудно след време да избие и по ламарината.
Нищо не съм чул за колите във Франция и ръждата. Тия на които попадам за разлика от всички италиански са с подгрев, явно различен климат.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Нищо не съм чул за колите във Франция и ръждата. Тия на които попадам за разлика от всички италиански са с подгрев, явно различен климат.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Bokouser, 16 March 2018 - 00:26 .
#6
Posted 16 March 2018 - 11:34
За съжаление Франция е голяма страна и си има от всичко т.с. климата на Германия, Швейцария, Италия и т.н, така че много е трудно да се обобщи с две думи. Определено колите на юг са доста по евтини и там са и повечето бг търгаши, но и собственици там са ........
#7
Posted 16 March 2018 - 16:55
Франция е скъпа страна и хубавите коли също са скъпи.
#8
Posted 16 March 2018 - 17:12
Приятел си купи от познат кола на 130000 реални километра от южна Франция. Състоянието на колата беше ужасно. Счупени брони, фарове. Вътре нямаше почти здрава пластмаса.
Доколкото знам там не си пазят толкова колите. Също и техническите им прегледи не са стриктни като в Германия. Аз това което видях мога да кажа, че колите в южна Франция са на едно и също състояние с тези от северна Италия.
#9
Posted 16 March 2018 - 17:37
От тази година техническите прегледи бая ги стегнаха, но германеца си е германец.
#10
Posted 26 March 2018 - 13:57
Е няма що , моята 221 я взех от германия с пълна сервизна история до декември 2017 в мерцедес на 208 000км и като и свалих пластмасовите кори под калниците за да сменя два габарита и има на места тръгнали ръжди по купето. Иначе визуално няма забележка от към ръжда но по коша и роговете под корите има, явно и те няма да са много по различни от W220
Edited by Slav_1101, 26 March 2018 - 13:57 .
#11
Posted 26 March 2018 - 13:59
Значи оставаме на Италиански и Белгия/Холандия. Поне по моите критерии, досега на такава кола, не е имало никакви забележки.
#12
Posted 26 March 2018 - 14:21
Жена, кола и прасе е на късмет - нали така беше
#13
Posted 26 March 2018 - 16:44
Или си взимаш алуминиева кола от Германия, хем няма ръжда ,хем е поддържана както трябва

Edited by ХаPu, 26 March 2018 - 16:45 .
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Posted 26 March 2018 - 16:55
И с алуминиевите коли става проблем. Там проблемни са точките за маса по купето. Поради факта, че скобата която е медна и е захваната за алуминиево купе, тръгва една корозия и се губи масата. После електрониката започва един цирк докато откриеш къде е проблема.
#15
Posted 30 March 2018 - 19:09
Моята w221 е от германия на 210к със сервизна история в мерцедес до 10.2017
Това намерихме зад задните мокетни кори под топка немска кал.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users