Този пост е редактиран от Bokouser: 15 март 2018 - 15:27

Кола от Франция
Започната от Bokouser, 15 мар 2018 - 15:27:03
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 март 2018 - 15:27
Какво ви е мнението за кола внос от Франция. Купувал съм си коли от Германия и Италия и знам очакваните плюсове и минуси на колите експлоатирани и на двете места, но нищо не знам за кола карана във Франция. Ясно е, че всеки случай е сам за себе си, но ако има нещо особено, моля споделете.
#2
Публикувано 15 март 2018 - 15:49
Ами всичко е много относително. Като начало кажи искаш да купиш кола от БГ която е внос от Фр, или ?
Аз карам такава и съм наличен в Париж, така че ако мога да помогна- с удоволствие,
Този пост е редактиран от st16me: 15 март 2018 - 15:55
#3
Публикувано 15 март 2018 - 23:12
Да, кола в Бг, но внесена от Франция. Няколко такива коли вече срещам и не знам по принцип какво да очаквам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Публикувано 15 март 2018 - 23:16
Да, кола в Бг, но внесена от Франция. Няколко такива коли вече срещам и не знам по принцип какво да очаквам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Братле във всяка държава има запазени коли има и гробове....няма какво да те притеснява....просто правиш един обстоен преглед и ако всичко е наред скачаш.

By Batev
#5
Публикувано 16 март 2018 - 00:23
Мисля си примерно за евентуалната ръжда, която може да се появи след време (става дума за W204). Тия дни гледах една швейцарска и определено има разлика от повечето италиански, окачването си беше корозирало. Колата на жена ми я взех от Германия, окачването е само ръжда, нищо чудно след време да избие и по ламарината.
Нищо не съм чул за колите във Франция и ръждата. Тия на които попадам за разлика от всички италиански са с подгрев, явно различен климат.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Нищо не съм чул за колите във Франция и ръждата. Тия на които попадам за разлика от всички италиански са с подгрев, явно различен климат.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 16 март 2018 - 00:26
#6
Публикувано 16 март 2018 - 11:34
За съжаление Франция е голяма страна и си има от всичко т.с. климата на Германия, Швейцария, Италия и т.н, така че много е трудно да се обобщи с две думи. Определено колите на юг са доста по евтини и там са и повечето бг търгаши, но и собственици там са ........
#7
Публикувано 16 март 2018 - 16:55
Франция е скъпа страна и хубавите коли също са скъпи.
#8
Публикувано 16 март 2018 - 17:12
Приятел си купи от познат кола на 130000 реални километра от южна Франция. Състоянието на колата беше ужасно. Счупени брони, фарове. Вътре нямаше почти здрава пластмаса.
Доколкото знам там не си пазят толкова колите. Също и техническите им прегледи не са стриктни като в Германия. Аз това което видях мога да кажа, че колите в южна Франция са на едно и също състояние с тези от северна Италия.
#9
Публикувано 16 март 2018 - 17:37
От тази година техническите прегледи бая ги стегнаха, но германеца си е германец.
#10
Публикувано 26 март 2018 - 13:57
Е няма що , моята 221 я взех от германия с пълна сервизна история до декември 2017 в мерцедес на 208 000км и като и свалих пластмасовите кори под калниците за да сменя два габарита и има на места тръгнали ръжди по купето. Иначе визуално няма забележка от към ръжда но по коша и роговете под корите има, явно и те няма да са много по различни от W220
Този пост е редактиран от Slav_1101: 26 март 2018 - 13:57
#11
Публикувано 26 март 2018 - 13:59
Значи оставаме на Италиански и Белгия/Холандия. Поне по моите критерии, досега на такава кола, не е имало никакви забележки.
#12
Публикувано 26 март 2018 - 14:21
Жена, кола и прасе е на късмет - нали така беше
#13
Публикувано 26 март 2018 - 16:44
Или си взимаш алуминиева кола от Германия, хем няма ръжда ,хем е поддържана както трябва

Този пост е редактиран от ХаPu: 26 март 2018 - 16:45
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 26 март 2018 - 16:55
И с алуминиевите коли става проблем. Там проблемни са точките за маса по купето. Поради факта, че скобата която е медна и е захваната за алуминиево купе, тръгва една корозия и се губи масата. После електрониката започва един цирк докато откриеш къде е проблема.
#15
Публикувано 30 март 2018 - 19:09
Моята w221 е от германия на 210к със сервизна история в мерцедес до 10.2017
Това намерихме зад задните мокетни кори под топка немска кал.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни