Здравейте колеги онзи ден реших да пусна една прахосмукачка в колата и се натъкнах на мокър мокет на мястото на шофьора. Дайте идеи къде да търся проблема. Дренажните тръби ги преглеждам редовно и ги прокарвам и с вода .Гумените тръбички под калниците имат едни стеснения като шприц дето се затлачвали уж- махнал съм стеснението. Самата стелка ми се видя много трудно да я сваля, успях само наполовина да я надигна и да подсуша. Най-добре да се махне стелката и да се гледа докато някой отвън полива обилно да се види откъде ще протече. Листо не давам да падне и пак е влезнала вода много ме е яд. Пластмасата дето е в долния край на стъклото ми се вижда, че на места е отлепена и щях да я лепя- възможно ли е от там да подлизва някак си. Последен въпрос дренажните тръби на климатика, в тунела на скоростите ли да ги търся ?

Вода в купетопод шофьорската стелка
Започната от Chavalinov, 20 фев 2018 - 09:17:16
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 февруари 2018 - 09:17
#2
Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 20 февруари 2018 - 09:34
Ако ти губи антифриз - радиаторче на парното. На ЦЛКто ми беше протекло и се сменя не чак толкова трудно
#3
Публикувано 20 февруари 2018 - 09:55
Здравейте колеги онзи ден реших да пусна една прахосмукачка в колата и се натъкнах на мокър мокет на мястото на шофьора. Дайте идеи къде да търся проблема. Дренажните тръби ги преглеждам редовно и ги прокарвам и с вода .Гумените тръбички под калниците имат едни стеснения като шприц дето се затлачвали уж- махнал съм стеснението. Самата стелка ми се видя много трудно да я сваля, успях само наполовина да я надигна и да подсуша. Най-добре да се махне стелката и да се гледа докато някой отвън полива обилно да се види откъде ще протече. Листо не давам да падне и пак е влезнала вода много ме е яд. Пластмасата дето е в долния край на стъклото ми се вижда, че на места е отлепена и щях да я лепя- възможно ли е от там да подлизва някак си. Последен въпрос дренажните тръби на климатика, в тунела на скоростите ли да ги търся ?
Предполагам говориш за 124 купето?
#4
Публикувано 20 февруари 2018 - 09:57
Този вариант съм го изключил личи си ,че е чиста вода- 2-3 гъбички изстисках и не губи антифриз. Ако не бях вдигнал стелката нямаше да разбера- а обилния дъжд беше 3-4 дена по-рано. Става дума за w203 комби фейслифт.
Този пост е редактиран от Chavalinov: 20 февруари 2018 - 09:58
#5
Публикувано 20 февруари 2018 - 21:48
При мен колега е същото. Лятото нямах такъв проблем.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#6
Публикувано 21 февруари 2018 - 12:26
Лятото и да влиза по малко вода се изпарява бързо като се напече колата и стане 50 градуса вътре. Единствено след пороен дъжд може да го има, но сега за сефте го видях. Дори си мисля ,че можеше и повече дни да се задържи водата защото отгоре имам гумена стелка и то кондензира по нея и пак си остава в мокета. Махнал съм я да изсъхне ама то цяла седмица го дават да вали.... Някакви насоки къде да се търси проблема ?
#7
Публикувано 03 март 2018 - 18:29
Колега и при мен се получава след автомивка. Рових се из форуми и там се натъкнах на един пост, работата е там че при проливен дъжд или в случай на автомивка дренажните канали не могат да смогнат да източат водата и тази вода влиза през отворите на парното клапите. Варианта ти е когато вали или миеш колата да оставих парното да работи и така да загасиш колата, така клапите са затворени и не ти влиза вода. Успех
#8
Публикувано 03 март 2018 - 20:08
Аз си мислех ,че като се загаси колата и нямат захранване автоматично се затварят клапите. Това което казваш сигурно важи ако е оставена на опция да не вкарва външен въздух ами само да циркулира вътрешния ? Къде точно се намират тея клапи- аз си ги представям някъде след въздушния филтър на купето и турбината дето го заскуква ?
#9
Публикувано 11 май 2018 - 23:25
Маншона на кормилният прът беше излязъл от гнездото и се показваше
доста голяма дупка.
Утре ще я намокря с водоструйката за да видя дали ще протече.
Иначе на снимките се вижда какви поразий може да причини водата.
доста голяма дупка.
Утре ще я намокря с водоструйката за да видя дали ще протече.
Иначе на снимките се вижда какви поразий може да причини водата.
Прикачени файлове
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#10
Публикувано 14 май 2018 - 09:47
Прави ми впечетление ,че в сух и топъл ден като пусна парното на студено да се обдуха 2-3 мин преди да включа климатика ми изпотява прозореца яко. Преди това е работил климатика, но 5 мин преди да изгася го изключвам и оставям само на външен въздух да не остава много влага. Както и че намирисва понякога - мисля си че при мен проблема са дренажните тръби на климатика. Но незнам къде да ровя да ги ревизирам. Старата като стои дълго време на едно място виждам локвичката от конденза, а при 203-та досега не съм. Много кори има долу или не съм стоял достатъчно дълго на едно място ли ? Все отнякъде трабва да капи тоя конденз.
#11
Публикувано 25 май 2018 - 18:16
Открих проблема колега, след като разглобих половината кола.
В случая се окакатери и ми влиза вода през кутията за бушони в двигателния отсек.
В нея има релета и компютър май.
Нямам за кога да чакам ново оплътнение и директно го намазах със силикон.
В случая се окакатери и ми влиза вода през кутията за бушони в двигателния отсек.
В нея има релета и компютър май.
Нямам за кога да чакам ново оплътнение и директно го намазах със силикон.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#12
Публикувано 28 май 2018 - 09:07
Скоро не ми е била мокра стелката, но последно преди 1 седмица пак се беше затлачил шофьорския дренаж дето е пред кутията с бушоните и го чистих. Сигурен ли си, че влиза през кутията с бушоните- много лошо ако е точно от там. Имаш ли представа като влезне вода от там в коя част вътре в колата почва да влиза. В смисъл водата дали отива към кутията с бушони дето е отстрани на таблото до врата или избива другаде? Ще го погледна тези дни това уплътнение. Мерси за съвета
#13
Публикувано 28 май 2018 - 20:26
Значи, водата влиза точно от там където и снопа с кабелите.
Докато поливам се вижда как капе от вътре. Но не отива към тези бушони в ляво на таблото, директно към краката.
Точно под левият крак, където е пълно с кабели и букси.
Както споменах намазах го със силикон за лепене на стъкла- вече няма и помен.
Иначе колко проблеми създаде, а можеше и компютъра да изгори.
Докато го открия наистина разглобих половината салон на колата и сума чаркове в двг. отсек.
Докато поливам се вижда как капе от вътре. Но не отива към тези бушони в ляво на таблото, директно към краката.
Точно под левият крак, където е пълно с кабели и букси.
Както споменах намазах го със силикон за лепене на стъкла- вече няма и помен.
Иначе колко проблеми създаде, а можеше и компютъра да изгори.
Докато го открия наистина разглобих половината салон на колата и сума чаркове в двг. отсек.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#14
Публикувано 29 май 2018 - 08:50
Мерси за информацията, аз един път тръгнах да разглобявам вътре и се отказах доста бързо. Нещо не ми тръгна гладко и ми се стори че ще мръкне и ще съм с разглобена кола и се отказах. Отделно не ми се искаше да счупя нещо и го оставих за някой ден по-отрано да се хвана за да имам достатъчно време за проби и експерименти- така и не дойде този ден Уикенда ще разгледам как стоят нещата при мен- мислех си евентуално с талк или нещо подобно да сложа вътре ,че да остави следа ако мине вода. Не ми се иска със силикон, въпреки че 100% ще е по-сигурно от ново уплътнение.
#15
Публикувано 10 септември 2018 - 09:50
Здравейте колеги, малко свежа информация по темата.... След доста проби и наблюдения открих проблема при моята кола- челното стъкло някога е било сменяно (пак е оригинално, но се разминава по годината) и при монтажа лепилото в горната част над главата на шофьора е дошло малко и не успяло да залепи добре. Съответно от там влиза вода която сълзи по шофьорската колона и се събира локвичка между стъклото и таблото. Съответно там един дунапрен под колонката се напоява и прокапва върху шумоизолация по корите и така се окапва някъде около частта до ръчката за освобождаване на предния капак и още едно място. Бях оставил маркуча да тече върху тавана на колата след като бях разглобил колата, но основно 2 капки от вътрешна страна на стъклото ме насочиха (те съответно с водоструйката успях да ги пусна иначе водата явно само сълзеше по малко и не се виждаше отвътре) . След това вече при натиск на стъклото се виждаше ,че точно там потдава леко и съответно при демонтаж и повторен монтаж , момчетата от сервиза казаха че лепилото е дошло ниско и не успяло да залепне там.... Презалепянето беше преди 1-2 месеца от тогава насам, не е съм виждал вода в купето- надявам се проблема да е решен окончателно. Поздрави
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни