Здравейте,
Обмислям покупка на някой по-бързичък автомобил (над 500 к.с.) и съм се спрял на
V12-ката на S класата. Някой може ли да сподели от личен опит какви са слабите места на модела
и г-д на какви километри да го търся. Мой близък си беше взел такава чисто нова през зимата на далечната
2006-та година. Пролетта на 2011, след като му изтече гаранцията плати скромните 38 000 лв за
ремонт на двигател в тогавашния Балкан Стар. Aвтомобилът беше на 205 000 км тогава. Преди три години го
продаде на свой познат, който все още го кара и не е имал никакви проблеми. Колата е на над 300 000 км.
Гледам предимно коли между 220 000 и 260 000 км.
W221 S600 V12 biturbo
Започната от NAV1, 02 фев 2018 - 11:09:31
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 февруари 2018 - 11:09
#2
Публикувано 02 февруари 2018 - 12:20
Таралеж в гащите е, ако не си финансово стабилен.
Моя съвет е да търсиш такъв автомобил около 100 000км. с пълна сервизна история, защото ще ти е необходима.
М275, има по-специална поддръжка, за разлика от другите мотори.
Доста сервизи/майстори, не са наясно изобщо с този тип двигатели, ако автомобила е посещавал сервизи/майстори различни от дилъра.
Цената която е оставил при дилъра е напълно нормална, предвид изминатите километри.
Бих ти дал съвет, щом искаш "по-бързичък" автомобил, огледай се за М156 (63 AMG)
Имал съм възможност да карам и двата модела и 63-ката има брутално ускорение и поведение (все пак си е AMG)
Не казвам че поддръжката е лека, но няма да имаш такива проблеми с двигателя, каквито може да имаш от 12 цилиндровият миксер...
#3
Публикувано 02 февруари 2018 - 12:39
Как може М156 да ускорява по-бързот от М275, при положение, че втория е 12 цилиндъра с две турбини?
Иначе мислех, че този М275 е доста здрав мотор, макар и рядък в България(той не беше ли повече за щатите?)
М156, който би трябвало да е стария атмосферен със сигурност е здрав, май от първите две години на производството му имаше някакви дребни проблеми.
#4
Публикувано 02 февруари 2018 - 12:55
Как може М156 да ускорява по-бързот от М275, при положение, че втория е 12 цилиндъра с две турбини?
Иначе мислех, че този М275 е доста здрав мотор, макар и рядък в България(той не беше ли повече за щатите?)
М156, който би трябвало да е стария атмосферен със сигурност е здрав, май от първите две години на производството му имаше някакви дребни проблеми.
vonko1988 отново показа, че нищо не разбираш от автомобили.
Защо се излагаш и пишеш под всяка тема безсмислени постове.
99% от постовете ти са спам пич и с нищо не допринасяш за развитието на форума или помощ на колега.
Този пост е редактиран от grosmaster: 02 февруари 2018 - 12:56
#5
Публикувано 02 февруари 2018 - 12:58
vonko1988 отново показа, че нищо не разбираш от автомобили.
Защо се излагаш и пишеш под всяка тема безсмислени постове.
99% от постовете ти са спам пич и с нищо не допринасяш за развитието на форума или помощ на колега.
Я по-кротко с личните нападки, и ми обясни тогава къде греша. Както виждаш задавам въпрос и изказвам предположение.
#6
Публикувано 02 февруари 2018 - 14:15
Да ми дадеш кръгче с цлс-а преди да го махнеш !
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Публикувано 02 февруари 2018 - 14:19
По официални данни :
S 63 - 0-100km/h : 4.6 sec ; 0-200km/h : 17.3 sec
S 600 - 0-100km/h : 4.8 sec ; 0-200km/h : 15.1 sec
Над 200 е ясно, v12 доминира.
Да ми дадеш кръгче с цлс-а преди да го махнеш !
Него няма да го махам .
#8
Публикувано 02 февруари 2018 - 14:40
v12 е винаги много по скъпо от v8 за поддръжка.
ако гледаш v12 то по добре виж s65
а ако търсиш бърза кола то защо се насочваш към най голямата лимузина?
#9
Публикувано 02 февруари 2018 - 14:51
Явно иска да е хем бързо, хем комфортно. За какво са иначе тези огромни мотори на ес класите?
Стана ми много интересно, защо 12 цилиндъра с битурбо изостава от 0 до 100 от 8 цилиндъра атмосферен, ако горните данни са за атмосферния 63 АМГ, който мисля беше 525 коня.
#10
Публикувано 02 февруари 2018 - 15:22
Я по-кротко с личните нападки, и ми обясни тогава къде греша. Както виждаш задавам въпрос и изказвам предположение.
братле, без да се сърдиш, ама на Гроса по автомобилизъм и специално-мерцоводство, не можеш му стъпи (все още), и принципно е прав, поне за тая тема.
Човека пита нещо конкретно, отговаря му се още по-конкретно, а ти питаш ама как така става и същевременно не му даваш никаква полезна информация (малко като вица, където оня се загубил с един балон ).
Ми става, то и някое турбинирано, малолитражно FSI може да го изяде тоя 12так на ускорение, а това което Гроса казва за двигателите е точно така, този двигател на мерцедес е мечка с малки меченца...
#11
Публикувано 02 февруари 2018 - 15:24
v12 е винаги много по скъпо от v8 за поддръжка.
ако гледаш v12 то по добре виж s65
а ако търсиш бърза кола то защо се насочваш към най голямата лимузина?
Доста съм ял и расъл, като цяло това е причината А и я взимам най-вече за извънградски пътувания, при които сме 3-4 човека в колата. За ежедневна си имам друга с по-малък разход и габарити.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни