Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w220 s500 Dyno test


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 skuns

skuns

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w202 1.8
    w220 500

Публикувано 29 януари 2018 - 13:29

 Здравейте, вчера я закачихме на дино и резултатите хич не бяха добри.

240 к.с на двигател, 180 на колела от 306

367 нютона от 460

 

насечена е цялата диаграма и към 5000 оборота вместо да се развърта, тръгва рязко надолу

 

някой с подобен проблем или предположения от къде да се почне

 

*закачена е на делфи и няма грешки, сега и на стар ще отида, но все пак може някой да е имал подобен проблем

 


  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 29 януари 2018 - 17:16

Дай да видиме диаграмата ?

Знаеш ли как трябва да изглежда диаграмата на такъв същия ?


  • 0

сесшисе ?


#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2018 - 17:54

На коя скорост я измерихте. Предполагам, че е насечена поради факта, че автомата е смеяла скорости.

Преди това пуснахте ли Dyno Mode функцията.

 


  • 0

#4 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 29 януари 2018 - 19:36

Няма значение колата дали е автомата,на диното не се кара на D та да превключва той.Обикновено старите мерцедеси визирам 124-ка,210-ка и  211-ка(такива съм качвал аз на дино)винаги са си изкарвали заводските коне,че и някой отгоре.Всичките коли са били по на 300хиляди и нагоре с изключение на 211-та(90000) и нямаха проблем с мощността.Според мен Колегата има очеваден проблем с двигателя или неговото управление,спрямо динографиката може да се види къде му започват проблемите.....


  • 0

#5 skuns

skuns

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w202 1.8
    w220 500

Публикувано 30 януари 2018 - 00:27

Момчетата които правиха теста имаха представа как трябва да се държи такъв двигател. Именно те ми казаха, че не е наред. Графиката утре ще я кача. Иначе съм написал как протича - на 5000 тръгва надолу. А иначе колко трябва да извади този мотор съответно с амортизация нямам идея. Днес измерих компресията на цилиндрите и тя е 12.2 1- 12.5 на всички което мисля е добре и нормално.


  • 0

#6 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 30 януари 2018 - 03:12

да не би "прекъсвача" да му е сетнат на 5000 ?


  • 0

сесшисе ?


#7 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 30 януари 2018 - 06:47

Според мен трябва да изкара около310 коня,ако си без катализатори 5-10 отгоре.За сравнение при мен как беше Чочоне 326 изкара 349,W210 e55 amg 354,изкара 388 и 211 55 компресор 476 изкара 476,5 коня.Ти си с аналогичен двигател на 210-та М113.

   Графиките на  тези мерцедеси трябва да върви в права линия възходящо до края почти.


  • 0

#8 skuns

skuns

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w202 1.8
    w220 500

Публикувано 30 януари 2018 - 15:57

Диаграмата..

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от skuns: 30 януари 2018 - 15:58

  • 0

#9 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 30 януари 2018 - 18:26

Колега тука няма да ти оправим колата.Качи я на стар диагноза и я вижте.Според мен има проблеми я с свещи,бубини,кабели.Може и да не управлява добре клапана за промяна дължината на смукателния колектор.С тая къдрава графика не е наред нещо със сигурност.


  • 1

#10 skuns

skuns

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w202 1.8
    w220 500

Публикувано 30 януари 2018 - 21:41

Аз не съм си и помислял, че ще ми оправите колата. Пиша ако някой е имал подобно нещо да сподели за да започна от някъде :)


  • 0

#11 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 31 януари 2018 - 07:08

Започването е със Стар диагноза,от човек дето разбира.Не само да я прочетат и изтрият грешките.Да се види дебитомера какви стойности дава(да не са нереални)Ламда сондите как работят,катализаторите на колата в какво състояние са и да не изброявам натам.......


  • 2

#12 skuns

skuns

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w202 1.8
    w220 500

Публикувано 05 февруари 2018 - 11:51

Резултатите от стар диагнозата са: дебитомер, сонди катализатори и всичко друго е в нормални стойности. Единственото нещо което показва, че не е наред е горивната смес. Момчето ми каза да погледна няколко неща. Едното е капака на всмукателния колектор дали му е наред гарнитурата да не вкарва вуздух от там. Еми наред е. Другото нещо било вихрови клапи обаче не знам къде се намират и как да ги проверя. Ако някой има друга идея да казва :)


  • 0

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 05 февруари 2018 - 12:31

Резултатите от стар диагнозата са: дебитомер, сонди катализатори и всичко друго е в нормални стойности. Единственото нещо което показва, че не е наред е горивната смес. Момчето ми каза да погледна няколко неща. Едното е капака на всмукателния колектор дали му е наред гарнитурата да не вкарва вуздух от там. Еми наред е. Другото нещо било вихрови клапи обаче не знам къде се намират и как да ги проверя. Ако някой има друга идея да казва :)

 

Къде може да се намират според теб... естествено вътре у всмукателния колектор, ама не се чупят.

Не е лошо да се проверят дали изобщо са там и после двете гарнитури нови при монтажа.


  • 1

logo-600-1002.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни