Здравейте аз съм с ML270CDI W163,но братовчед ми се колебае между ML500 w163 и X5 с 4.4 , 4,6 или 4,8 мотор.Ще се радваме да споделите опит с някоя от изброените,понеже аз опит с тия мотори нямам....и като цяло,слаби места,препоръки....Благодарим предварително!
За и против ML500 или X5 4.4,6,8...слаби места?
Започната от W163 2.7CDI, 28 яну 2018 - 17:47:08
31 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 януари 2018 - 17:47
#2
Публикувано 28 януари 2018 - 18:05
Х5 е много по-добрия избор според мен. Тоя МЛ е такъв ТКЗСарец че не виждам смисъл от голям мотор, при полужение че окачването е от трактор. Да си намери некоя изпъната Х5-ца, само да внимава със задния мост, че имат проблеми с магарето и филма е кофти.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 28 януари 2018 - 18:10
Не ми стана ясно с какво е по-добър,а за нашите пътища окачване от трактор си е предимство спрямо балеринските носачи на x5(ако не бъркам)
#4
Публикувано 28 януари 2018 - 18:27
За BMW нищо не знам конкретно, само знам, че Х5 е доста по-комплексен и претенциозен автомобил. По-красив и по-модерен. МЛ-ът е по-прост, здрав, лесен за поддръжка. М113 е много здрав мотор, но мисля, че е леко спънат от нормалното М113 5.0 и е под 300 коня.
В крайна сметка, въпрос на вкус и възможности.
В крайна сметка, въпрос на вкус и възможности.
#5
Публикувано 28 януари 2018 - 18:54
Подкрепям двамата колеги.БМВ-то е по-модерния и динамичен автомобил,МЛ-а е по-комфортния и евтин за поддръжка,ако и двата са в еднакво техн.състояние.
Защо не погледнете МЛ 55 АМГ? Доста по-интересен е?
Боби(Лоринзер)продаваше добър екзенпляр от модела.Св.сив металик беше.
Защо не погледнете МЛ 55 АМГ? Доста по-интересен е?
Боби(Лоринзер)продаваше добър екзенпляр от модела.Св.сив металик беше.
#6
Публикувано 28 януари 2018 - 19:19
В добавък - Х5 беше няколко години подред в класацията за най-краден автомобил. Ерго.. каското му е по-високо, тъй като риска е по-голям.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Публикувано 28 януари 2018 - 20:01
Мл-а
Има проблем с 1 казанче което изгаря и 50 кинта ново / намира се над двигателя в дъното отгоре / - не е болка за умиране
Тампон заден мост - сменяш 1 път и забравяш
Блок управление ел стъкла - често срещан проблем
Скърца , вози като трактор , нестабилен е и харчи 20+
За х5цата .. никаква идея кво и що , но 4,8 съм чувал , че е мегаааааа джипчето
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Публикувано 29 януари 2018 - 02:32
Боби има уникален ML55
Ама заминаааа... във Варна е вече.
55тицата е супер кола и въобще немога да го сравня с Х5 от първите
#9
Публикувано 29 януари 2018 - 09:30
Във Варна пък за к'во им е!?Боби има уникален ML55
Ама заминаааа... във Варна е вече.
55тицата е супер кола и въобще немога да го сравня с Х5 от първите
#10
Публикувано 29 януари 2018 - 10:06
Х5 е много по-добрия избор според мен. Тоя МЛ е такъв ТКЗСарец че не виждам смисъл от голям мотор, при полужение че окачването е от трактор. Да си намери некоя изпъната Х5-ца, само да внимава със задния мост, че имат проблеми с магарето и филма е кофти.
X5 е по-добрия избор като усещане и динамика, но е едно 20 процента по-скъп за подръжка. Бензиновите двигатели на БМВ от това поколение особено осем цилиндровите са пълен боклук. Всичките. Капризни на масло, ако са обслужвани по лолнг лайф са пътници.
#11
Публикувано 29 януари 2018 - 10:09
Ако е x5 по-добре да се търси 3.5 или 4.0 дизел на малко километри. Тези двигатели имат много по-голям ресурс от бензиновите и ако не са обиколили 5 пъти екватора на задна ще правят по-малко проблеми.
Този пост е редактиран от vonko1988: 29 януари 2018 - 10:10
#12
Публикувано 29 януари 2018 - 13:18
Те така се намират дизели на малко километри
Аз, въпреки залитанията си към БМВ, не мога да харесам първата X5.
Не мисля, че е по-сложен автомобил от МЛ-а. Като усещане е по-стегнат и събран. Не мога да отрека значимостта на W163 в създаването на масовия SUV сегмент, но просто 163-ката не прилича на нищо вътре. Без значение с какво оборудване. Тава за готвене вместо волан, едно копче няма на него, дори и при фейслифта... Всичко разхвърляно, на принципа "където има място". Копчетата са малко като торба с лего, изсипваш ги и както застанат, там ги слагаме.
На външен вид ми е по-приятна обаче от първите X5, които имат доста незавършена задница.
Последните X5 имат приятни версии, но са адски трудни за намиране в добро състояние.
Слагат се 3 типа бензинки:
М54B30 - слаб за нея, но доста смислен двигател.
М62 - 44 и M62B46, като втория е разработка на Алпина и се слага в 4.6is
След фейса са N62 мотори.
Не мисля, че в този списък има слаб мотор
Сега сериозен въпрос: @vonko, колко е ресурсът на тези мотори според теб и колко пъти по-голям ресурс имат дизеловите им братя?
#13
Публикувано 29 януари 2018 - 14:57
Те така се намират дизели на малко километри
Аз, въпреки залитанията си към БМВ, не мога да харесам първата X5.
Не мисля, че е по-сложен автомобил от МЛ-а. Като усещане е по-стегнат и събран. Не мога да отрека значимостта на W163 в създаването на масовия SUV сегмент, но просто 163-ката не прилича на нищо вътре. Без значение с какво оборудване. Тава за готвене вместо волан, едно копче няма на него, дори и при фейслифта... Всичко разхвърляно, на принципа "където има място". Копчетата са малко като торба с лего, изсипваш ги и както застанат, там ги слагаме.
На външен вид ми е по-приятна обаче от първите X5, които имат доста незавършена задница.
Последните X5 имат приятни версии, но са адски трудни за намиране в добро състояние.
Слагат се 3 типа бензинки:
М54B30 - слаб за нея, но доста смислен двигател.
М62 - 44 и M62B46, като втория е разработка на Алпина и се слага в 4.6is
След фейса са N62 мотори.
Не мисля, че в този списък има слаб мотор
Сега сериозен въпрос: @vonko, колко е ресурсът на тези мотори според теб и колко пъти по-голям ресурс имат дизеловите им братя?
Аз нещо съм объркал, разбрах, че се говори за е70.
П.С. Дизелите имат по-голям ресурс от бензините с осем цилиндъра от N серията със сигурност.
Този пост е редактиран от vonko1988: 29 януари 2018 - 14:57
#14
Публикувано 31 януари 2018 - 08:55
Плашат ни,че ремонта на тия мотори бил скъп и то в гръмогласния смисъл на думата.За ML-a идвал момент за валове и прочие което се правело след отлепяне на мотора от купето което само по себе си водело до много пари,а и много хора отказвали тези ремонти...чудя се дали това значи,че трябва да се връщаме към V6 или редови 6-так...обаче звука и всички други морални облаги отиват на вятъра...благодарим за мненията до тук все пак!
#15
Публикувано 31 януари 2018 - 09:44
Глупости М113 е по-здрав от всички останали мотори за този МЛ.
NO PAIN - NO GAIN!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни