Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

За и против ML500 или X5 4.4,6,8...слаби места?


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#1 W163 2.7CDI

W163 2.7CDI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 януари 2018 - 17:47

 Здравейте аз съм с ML270CDI W163,но братовчед ми се колебае между ML500 w163 и X5 с 4.4 , 4,6 или 4,8 мотор.Ще се радваме да споделите опит с някоя от изброените,понеже аз опит с тия мотори нямам....и като цяло,слаби места,препоръки....Благодарим предварително!


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2018 - 18:05

Х5 е много по-добрия избор според мен. Тоя МЛ е такъв ТКЗСарец че не виждам смисъл от голям мотор, при полужение че окачването е от трактор. Да си намери некоя изпъната Х5-ца, само да внимава със задния мост, че имат проблеми с магарето и филма е кофти.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 W163 2.7CDI

W163 2.7CDI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 януари 2018 - 18:10

Не ми стана ясно с какво е по-добър,а за нашите пътища окачване от трактор си е предимство спрямо балеринските носачи на x5(ако не бъркам) :) :) :)


  • 0

#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 28 януари 2018 - 18:27

За BMW нищо не знам конкретно, само знам, че Х5 е доста по-комплексен и претенциозен автомобил. По-красив и по-модерен. МЛ-ът е по-прост, здрав, лесен за поддръжка. М113 е много здрав мотор, но мисля, че е леко спънат от нормалното М113 5.0 и е под 300 коня.

В крайна сметка, въпрос на вкус и възможности.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 януари 2018 - 18:54

Подкрепям двамата колеги.БМВ-то е по-модерния и динамичен автомобил,МЛ-а е по-комфортния и евтин за поддръжка,ако и двата са в еднакво техн.състояние.
Защо не погледнете МЛ 55 АМГ? Доста по-интересен е?
Боби(Лоринзер)продаваше добър екзенпляр от модела.Св.сив металик беше.
  • 0

#6 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2018 - 19:19

В добавък - Х5 беше няколко години подред в класацията за най-краден автомобил. Ерго.. каското му е по-високо, тъй като риска е по-голям.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#7 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 28 януари 2018 - 20:01

Мл-а 

 

Има проблем с 1 казанче което изгаря и 50 кинта ново / намира се над двигателя в дъното отгоре / - не е болка за умиране

Тампон заден мост - сменяш 1 път и забравяш

Блок управление ел стъкла - често срещан проблем

Скърца , вози като трактор , нестабилен е и харчи 20+

 

 

За х5цата .. никаква идея кво и що , но 4,8 съм чувал , че е мегаааааа джипчето 


  • 1
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2018 - 02:32

Боби има уникален ML55

Ама заминаааа... във Варна е вече.

55тицата е супер кола и въобще немога да го сравня с Х5 от първите


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 януари 2018 - 09:30

Боби има уникален ML55
Ама заминаааа... във Варна е вече.
55тицата е супер кола и въобще немога да го сравня с Х5 от първите

Във Варна пък за к'во им е!? :)
  • 0

#10 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 29 януари 2018 - 10:06

Х5 е много по-добрия избор според мен. Тоя МЛ е такъв ТКЗСарец че не виждам смисъл от голям мотор, при полужение че окачването е от трактор. Да си намери некоя изпъната Х5-ца, само да внимава със задния мост, че имат проблеми с магарето и филма е кофти.

X5 е по-добрия избор като усещане и динамика, но е едно 20 процента по-скъп за подръжка. Бензиновите двигатели на БМВ от това поколение особено осем цилиндровите са пълен боклук. Всичките. Капризни на масло, ако са обслужвани по лолнг лайф са пътници.


  • 0

#11 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 29 януари 2018 - 10:09

Ако е x5 по-добре да се търси 3.5 или 4.0 дизел на малко километри. Тези двигатели имат много по-голям ресурс от бензиновите и ако не са обиколили 5 пъти екватора на задна ще правят по-малко проблеми.


Този пост е редактиран от vonko1988: 29 януари 2018 - 10:10

  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2018 - 13:18

Те така се намират дизели на малко километри :)

Аз, въпреки залитанията си към БМВ, не мога да харесам първата X5. 

Не мисля, че е по-сложен автомобил от МЛ-а. Като усещане е по-стегнат и събран. Не мога да отрека значимостта на W163 в създаването на масовия SUV сегмент, но просто 163-ката не прилича на нищо вътре. Без значение с какво оборудване. Тава за готвене вместо волан, едно копче няма на него, дори и при фейслифта... Всичко разхвърляно, на принципа "където има място". Копчетата са малко като торба с лего, изсипваш ги и както застанат, там ги слагаме.

 

На външен вид ми е по-приятна обаче от първите X5, които имат доста незавършена задница.

Последните X5 имат приятни версии, но са адски трудни за намиране в добро състояние.

 

Слагат се 3 типа бензинки:

М54B30 - слаб за нея, но доста смислен двигател.

М62 - 44 и M62B46, като втория е разработка на Алпина и се слага в 4.6is

След фейса са N62 мотори.

 

Не мисля, че в този списък има слаб мотор ;)

 

Сега сериозен въпрос: @vonko, колко е ресурсът на тези мотори според теб и колко пъти по-голям ресурс имат дизеловите им братя? :)


  • 4

Audi_A4_avatar.gif


#13 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 29 януари 2018 - 14:57

Те така се намират дизели на малко километри :)

Аз, въпреки залитанията си към БМВ, не мога да харесам първата X5. 

Не мисля, че е по-сложен автомобил от МЛ-а. Като усещане е по-стегнат и събран. Не мога да отрека значимостта на W163 в създаването на масовия SUV сегмент, но просто 163-ката не прилича на нищо вътре. Без значение с какво оборудване. Тава за готвене вместо волан, едно копче няма на него, дори и при фейслифта... Всичко разхвърляно, на принципа "където има място". Копчетата са малко като торба с лего, изсипваш ги и както застанат, там ги слагаме.

 

На външен вид ми е по-приятна обаче от първите X5, които имат доста незавършена задница.

Последните X5 имат приятни версии, но са адски трудни за намиране в добро състояние.

 

Слагат се 3 типа бензинки:

М54B30 - слаб за нея, но доста смислен двигател.

М62 - 44 и M62B46, като втория е разработка на Алпина и се слага в 4.6is

След фейса са N62 мотори.

 

Не мисля, че в този списък има слаб мотор ;)

 

Сега сериозен въпрос: @vonko, колко е ресурсът на тези мотори според теб и колко пъти по-голям ресурс имат дизеловите им братя? :)

Аз нещо съм объркал, разбрах, че се говори за е70.

 

П.С. Дизелите имат по-голям ресурс от бензините с осем цилиндъра от N серията със сигурност.


Този пост е редактиран от vonko1988: 29 януари 2018 - 14:57

  • 0

#14 W163 2.7CDI

W163 2.7CDI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 януари 2018 - 08:55

Плашат ни,че ремонта на тия мотори бил скъп и то в гръмогласния смисъл на думата.За ML-a идвал момент за валове и прочие което се правело след отлепяне на мотора от купето което само по себе си водело до много пари,а и много хора отказвали тези ремонти...чудя се дали това значи,че трябва да се връщаме към V6 или редови 6-так...обаче звука и всички други морални облаги отиват на вятъра...благодарим за мненията до тук все пак!


  • 0

#15 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2018 - 09:44

Глупости М113 е по-здрав от всички останали мотори за този МЛ. 


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни