Здравейте,
някой да има идея откъде в БГ може да се купи такава батерия освен СС?
Благодаря!
Posted 26 January 2018 - 09:18
Здравейте,
някой да има идея откъде в БГ може да се купи такава батерия освен СС?
Благодаря!
Posted 26 January 2018 - 09:29
Edited by SpLiT, 26 January 2018 - 09:30 .
Posted 26 January 2018 - 10:10
Мерси, и аз стигнах до това заключение, сега първо я пускам на зарядно да видя дали ще извади още малко живот, че ми прави проблем само на студено и ако не, ще взимам нова. Намерих това и ми изглежда добра, само да я намеря и в БГ, че не ми се чака.
Posted 26 January 2018 - 10:24
Има го в БГ оригинален на Мерцедес ама е скъпа работа. Цена 170лв., с отстъпка може да дойде на 140лв.
Posted 26 January 2018 - 10:51
Това Старт/Стоп батерията ли е? Нова оригинална е 100тина лева и пак не знам дали си заслужава да ги даваш...
https://merc.com.ua/...-battery/614974
Иначе дори да я разкачиш и да я няма тази батерия, колата пак ще работи, даже няма всеки път да ти се пуска автоматично леко дразнещия старт стоп.
Впрочем зарядното не е добра идея, тази батерия не се зарежда като нормален акумулатор, зарядното трябва да поддържа AGM, има разлика във Волтажа който подава и трябва да има електроника която следи кога да спре заряда.
Posted 26 January 2018 - 11:48
Това си е батерия която го има при UPSите. Няма начин да е за Старт/Стоп защото стартовия му ток е много малък. Старт/Стоп батериите са с други терминали, като на мотоциклет. Също така са поне 12Аh и около 170-200А стартов ток.
А това дали е AGM или не няма значение за зареждането. Просто зарядното трябва да следи постоянно напрежението и да изключи при достигане на пълен заряд. Лидлските зарядни се справят идеално. Старите руски не
Ако ще го сменяш си търси от някъде където се занимават с UPSи за да не се окаже, че купуваш батерия която е седяла поне 5 години в някой магазин защото няма търсене.
Posted 26 January 2018 - 22:01
Това Старт/Стоп батерията ли е? Нова оригинална е 100тина лева и пак не знам дали си заслужава да ги даваш...
https://merc.com.ua/...-battery/614974
Иначе дори да я разкачиш и да я няма тази батерия, колата пак ще работи, даже няма всеки път да ти се пуска автоматично леко дразнещия старт стоп.
Впрочем зарядното не е добра идея, тази батерия не се зарежда като нормален акумулатор, зарядното трябва да поддържа AGM, има разлика във Волтажа който подава и трябва да има електроника която следи кога да спре заряда.
Тази батерия отговаря за HOLD функцията при мен, както и за темпомат и смяна на предавките в N при липса на акумулатор, нямам СТАРТ/СТОП система ( и по-добре). Имам CTEK MX5 и то поддържа обикновени и AGM батерии, пуснах го и за около 2 часа я зареди цялата, като го бях пуснал и на функцията RECOND.
Това си е батерия която го има при UPSите. Няма начин да е за Старт/Стоп защото стартовия му ток е много малък. Старт/Стоп батериите са с други терминали, като на мотоциклет. Също така са поне 12Аh и около 170-200А стартов ток.
А това дали е AGM или не няма значение за зареждането. Просто зарядното трябва да следи постоянно напрежението и да изключи при достигане на пълен заряд. Лидлските зарядни се справят идеално. Старите руски не
Ако ще го сменяш си търси от някъде където се занимават с UPSи за да не се окаже, че купуваш батерия която е седяла поне 5 години в някой магазин защото няма търсене.
Да, и аз до това заключение стигнах. Ще видим утре сутрин как ще е положението, засега ми светва само сутрин, след това повече не се обажда през деня.
Posted 26 January 2018 - 22:04
Тази грешка ще се покаже в СТАР при проблем с допълнителната батерия, както и в модулa за ESP.
Posted 09 May 2018 - 15:54
Здравейте и от мен. Преди няколко дни и на мен ми изписа надпис за неизправна допълнителна батерия, в резултат на което се изключи START/STOP функцията и покрай нея дистроника, и PRE SAFE функциите. Писах естествено на Силвър Стар за проблема и ми отговориха, че акумулаторните батерии не попадат в гаранцията и ориентировъчната цена е 470,00 /четиристотин и седемдесет/ лева.
Хайде сега помагайте.......не финансово разбира се
Да сигурно ще се намери някой който да каже, че щом си купил кола за толкова пари ще дадеш и 470,00 лв. но ми се струва малко нереално.
Благодаря!
Posted 09 May 2018 - 16:01
Вече има писано по темата. Отивай на бул. Сливница в акумулатор.бгЗдравейте и от мен. Преди няколко дни и на мен ми изписа надпис за неизправна допълнителна батерия, в резултат на което се изключи START/STOP функцията и покрай нея дистроника, и PRE SAFE функциите. Писах естествено на Силвър Стар за проблема и ми отговориха, че акумулаторните батерии не попадат в гаранцията и ориентировъчната цена е 470,00 /четиристотин и седемдесет/ лева.
Хайде сега помагайте.......не финансово разбира се
Да сигурно ще се намери някой който да каже, че щом си купил кола за толкова пари ще дадеш и 470,00 лв. но ми се струва малко нереално.
Благодаря!
Edited by hipopotyk, 09 May 2018 - 16:02 .
Posted 09 May 2018 - 20:37
Здравейте и от мен. Преди няколко дни и на мен ми изписа надпис за неизправна допълнителна батерия, в резултат на което се изключи START/STOP функцията и покрай нея дистроника, и PRE SAFE функциите. Писах естествено на Силвър Стар за проблема и ми отговориха, че акумулаторните батерии не попадат в гаранцията и ориентировъчната цена е 470,00 /четиристотин и седемдесет/ лева.
Хайде сега помагайте.......не финансово разбира се
Да сигурно ще се намери някой който да каже, че щом си купил кола за толкова пари ще дадеш и 470,00 лв. но ми се струва малко нереално.
Благодаря!
Съгражданин във форума.....много ми е драго
Защо не отидеш при Коцето или Гошо жицата, не заради друго а заради това да си вземеш гаранцията за самия акумолатор.
Posted 09 May 2018 - 21:36
Posted 18 October 2019 - 09:34
Здравейте! Съвсем скоро закупих Мерцедес А 180, 2013 година. Забелязах нещо необичайно при старт-стоп системата - при включване на колата, бутонът ЕСО свети в зелено, след първото спиране на светофар и повторно запалване колата сякаш се рестартира (екранът и всичко останало) и след това бутонът не свети, и системата не работи. Снощи я закарах на диагностика и отчете, че е нужна смяна на батерията на старт-стоп системата (изписваше нещо като -9.1 волтаж).
Дайте съвет на какви цени вървят, как точно се води батерията, откъде е най-добре да се закупи? И ако някой сподели дали има значение майсторът, при който ще я закарам или е стандартна процедура.
Надявам се, че не е спешен ремонт, предвид факта, че системата се ползва по избор. Тази батерия отразява ли се на други неща?
Posted 18 October 2019 - 15:29
Ако искаш прати на лично съобщение рамата на колата за да ти кажа с точност каква трябва да ти бъде батерията
0 members, 1 guests, 0 anonymous users