Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Помощ относно обяви


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 JustMe

JustMe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Варна

Posted 23 January 2018 - 23:35

Здравейте :),

 

Аз съм напълно нов в света на Мерцедес и в този форум, и смело съм решил да си купя кола от частно лице в рамките на месец и половина и както се подразбира от това къде съм поместил темата си ми се иска тя да е W211. Спрял съм се на следните коли поне засега (надявам се че не нарушавам правилата на форума със споделяне на подобен вид линкове, целта не ми не е реклама на съответната платформа, а дискусия на база на обявите там):

 

https://www.cars.bg/offer/c2304524

https://www.cars.bg/offer/c2404356

https://www.cars.bg/offer/c2146305

 

Идеята ми е следната, тъй като не разбирам нищо и сам няма да мога да преценя дали са читави или не, за най-сигурно смятам да заведа съответния харесан автомобил на пълна диагностика в Силвър Стар Варна и в зависимост от крайния ѝ общ резултат и мнение на специалистите там да реша за последващо закупуване (естествено ако собственика се съгласи да идем до там). Преди това обаче, за да не се налага да правя излишни отивания/връщания до Силвър Стар и да спестя някоя друга пълна диагностика ще съм благодарен ако ми дадете съвети на база само обявите дали си заслужава изобщо да се ходи на оглед, а и по принцип за какво да внимавам в описанието/снимките за да не се окаже после че съм отишъл за зелен хайвер.  :D   :cool  :happy  

 

Поздрави


  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 24 January 2018 - 08:00

Здравей колега и добре дошъл!

 

От трите автомобила само последният ми хвана окото.

За първия ми се струва, че е чеслосвана (има по-големи фуги между фаровете и маската).

Втората ми е неприятна с афтърмаркет джантите, платнения салон, дупченото чекмедже пред пасажера и блендите на ауспуха. По това, обаче, трудно може да се заключи каквото и да е за техническото й състояние.

Третата ми се струва ок.

 

И на трите ще ти липсва парктроникът.

 

Прегледът в СС е към 200 лева. Лошото е, че преди 1 година претупаха една кола, която исках да купя и в крайна сметка не ми казаха неща, които друг майстор видя бързо и без усилия.

Моят съвет е да прегледаш колите първо в друг сервиз (задължително четене със Стар диагноза и нищо друго) и чак тогава в СС.

 

След 10 дни съм във Варна, така че, ако мога, ще помогна и на живо.


  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 24 January 2018 - 09:05

Нито една от трите не си струва да ходиш да гледаш, поне аз не бих.


  • 0

logo-600-1002.png


#4 JustMe

JustMe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Варна

Posted 24 January 2018 - 09:31

Здравей колега и добре дошъл!

 

От трите автомобила само последният ми хвана окото.

За първия ми се струва, че е чеслосвана (има по-големи фуги между фаровете и маската).

Втората ми е неприятна с афтърмаркет джантите, платнения салон, дупченото чекмедже пред пасажера и блендите на ауспуха. По това, обаче, трудно може да се заключи каквото и да е за техническото й състояние.

Третата ми се струва ок.

 

И на трите ще ти липсва парктроникът.

 

Прегледът в СС е към 200 лева. Лошото е, че преди 1 година претупаха една кола, която исках да купя и в крайна сметка не ми казаха неща, които друг майстор видя бързо и без усилия.

Моят съвет е да прегледаш колите първо в друг сервиз (задължително четене със Стар диагноза и нищо друго) и чак тогава в СС.

 

След 10 дни съм във Варна, така че, ако мога, ще помогна и на живо.

Благодаря Praetorian за мнението :).

За първата не разбрах какво имаш впредвид под "чеслосвана" и нещо много сериозно ли е като проблем ?

За втората аз харесвам афтърмаркет джантите (отиват ѝ поне за мен :P ) с тъмните стопове, а дупченото чекмедже какво означава ? Като цяло тази има някакъв шанс поне на визия..

Третата като че ли има най-голям вероятност за оглед ( родом съм от Шумен и лесно мога да отида на оглед ).

 

Като цяло бюджетът ми е ограничен ( до 10000лв.) и поради тази причина разглеждам подобни обяви.

 

П.С. За съжаление нямам познати или приятели майстори в сервизи които могат да помогнат :(

 

 

Нито една от трите не си струва да ходиш да гледаш, поне аз не бих.

 

Grosmaster разбирам те напълно, самият ценови диапазон е много примамлив и е много вероятно да се попадне на измъчен автомобил. Дай ми съвет в такъв случай на какво да се спра като обява примерно с бюджет до 10000лв.. :)


Edited by JustMe, 24 January 2018 - 09:33 .

  • 0

#5 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 24 January 2018 - 09:46

Колегата има предвид, че е имала челен удар. Може и да е било нещо сравнително леко и предницата да не е напасната добре, а може и да е бил силен удар. Просто нещо, което трябва да имаш предвид.


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 24 January 2018 - 10:31

Какви коли си имал преди това?Имам предвид карал ли си подобен клас коли,за да можеш да отидеш и да ги пробваш сам,за да усетиш твоя ли е или не?
Първо трябва да ги видиш на живо и покараш,от там нататък майстори и сервизи,защото всичко струва пари.Майстора не го интересува дали колата е бракма или не.Той си взема парите.Тия коли са стари,но имат скъпи ремонти.Харесай си една-две наистина и тогава ще се ходи на майстор.Имам двама-трима предвид,като единия е все едно си в С.Стар.За пари не знам,но ще се разбере.
  • 0

#7 JustMe

JustMe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Варна

Posted 24 January 2018 - 10:42

Какви коли си имал преди това?Имам предвид карал ли си подобен клас коли,за да можеш да отидеш и да ги пробваш сам,за да усетиш твоя ли е или не?
Първо трябва да ги видиш на живо и покараш,от там нататък майстори и сервизи,защото всичко струва пари.Майстора не го интересува дали колата е бракма или не.Той си взема парите.Тия коли са стари,но имат скъпи ремонти.Харесай си една-две наистина и тогава ще се ходи на майстор.Имам двама-трима предвид,като единия е все едно си в С.Стар.За пари не знам,но ще се разбере.

Преди това съм карал тестово на оглед Mercedes CL203 2003г., отделно служебен Mercedes A180d AMG 2015г. и съм имал Volkswagen B3 1.8 1992г., Opel Vectra 1.6i 1991г.

Относно майсторите които работят като Силвър Стар, във Варна ли са позиционирани ?

 

П.С. С чиста месечна заплата от 1500лв. ще мога ли да поддържам W211 ?


Edited by JustMe, 24 January 2018 - 10:48 .

  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 24 January 2018 - 10:48

Grosmaster разбирам те напълно, самият ценови диапазон е много примамлив и е много вероятно да се попадне на измъчен автомобил. Дай ми съвет в такъв случай на какво да се спра като обява примерно с бюджет до 10000лв.. :)

 

Какво правя аз когато купувам автомобил?

Гледам обявата, описанието, снимките на автомобила и най-вече къде е сниман.

Обаждам се по телефона и разпитвам за автомобила, в зависимост от индивида отсреща и начина му на разговор си преценявам дали си струва да се занимавам с него.

За какво говоря:

Доста често по време на разговор, продаващия не е наясно какво продава и започва да ти говори пълни глупости и да те къпе, че колата е уникална, със всички екстри за модела, подържана и тн.... реално гроб.

Какво питам първо когато се обадя?

Първо питам с колко ключа, ако ми каже 1 отпада на момента.

Второ питам за сервизни документи (книжка), каже ли ми че няма също отпада на момента.

Ако има повече от един ключ и сервизна книжка го помолвам да ми каже WIN номер за проверка.

С него не нужно продавача да ми казва какви екстри има, като сам мога за видя.

Мога да видя дали не е била и такси в предишния си живот, също проверявам за сервизна история по него.

Има някой които не го дават и отпадат на момента, но повечето нямат нищо против и до дават, с което разговора приключва.

 

Тук е тънкия момент, защото повечето автомобили не се обслужват при дилър по обективни причини и се ползват алтернативни сервизи, гаражи, майстори, приятели, комшии и тн....

Проверявам при дилър как се е водила сервизната история на автомобила, ако е пълна и подробна е привлякла вниманието ми, също гледам на какви километри е била при последното си посещение и къде.

По този показател мога да си направя сметка дали километрите са реални или въртени.

Тук е момента да отбележа, че може автомобила да не е посещавал оторизиран сервиз изобщо, по този начин няма да има никаква информация за него.

При такива случай действам индивидуално!

Ако всичко е точно, се обаждам отново на продавача и се уговарям за оглед.

Оглеждам автомобила, правя пътна проба и ако ми хареса го питам дали няма да има нещо против да го закараме на сервиз (най-добре при дилъра в твоя случай).

В моя случай имам доста познати в бранша с SD, караме го там и си го гледам АЗ и ако всичко е точно имаме сделка.

 

Имам си някой принципи които си отстоявам и до момента, не съм имал проблеми с автомобилите които съм купувал от ТУК.

 

PS: Последния го взех от друг град, само чрез проверка на WIN. Човека по телефона ми даде номера, проверих автомобила, километрите бяха актуални до момента. Два ключа, водена сервизна книжка, безупречен автентичен салон, съхранен в топъл гараж, интелигентни и възпитани хора. Отидох огледах колата визуално, покарах е и е купих. Без да е чета и гледам на подемник.


  • 3

logo-600-1002.png


#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 24 January 2018 - 11:19

За жалост, истината е, че към днешна дата, вероятността да попаднеш на истинска Е-класа, при този бюджет, в България... абе мнооого трудно.

Особено такава до 250х.км, което е най-голямата цифра сред изброените.

Особено и дизел.

 

Ако търсиш такъв автомобил, може да ти изпадне само навън. В БГ сме масово гащници и тарикати. 

Бензинки има надежда.

 

Шуменската (сивата) има надежда да е била под 500х.км. при последно обслужване. Само не знам защо на багажника пиша 280, което също е така... интересно.

Другите 2, загуба на време.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 24 January 2018 - 11:21

Аз бих заложил на фейслифт W203 за тези пари.


  • 0

#11 JustMe

JustMe

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Варна

Posted 24 January 2018 - 11:42

Какво правя аз когато купувам автомобил?

Гледам обявата, описанието, снимките на автомобила и най-вече къде е сниман.

Обаждам се по телефона и разпитвам за автомобила, в зависимост от индивида отсреща и начина му на разговор си преценявам дали си струва да се занимавам с него.

За какво говоря:

Доста често по време на разговор, продаващия не е наясно какво продава и започва да ти говори пълни глупости и да те къпе, че колата е уникална, със всички екстри за модела, подържана и тн.... реално гроб.

Какво питам първо когато се обадя?

Първо питам с колко ключа, ако ми каже 1 отпада на момента.

Второ питам за сервизни документи (книжка), каже ли ми че няма също отпада на момента.

Ако има повече от един ключ и сервизна книжка го помолвам да ми каже WIN номер за проверка.

С него не нужно продавача да ми казва какви екстри има, като сам мога за видя.

Мога да видя дали не е била и такси в предишния си живот, също проверявам за сервизна история по него.

Има някой които не го дават и отпадат на момента, но повечето нямат нищо против и до дават, с което разговора приключва.

 

Тук е тънкия момент, защото повечето автомобили не се обслужват при дилър по обективни причини и се ползват алтернативни сервизи, гаражи, майстори, приятели, комшии и тн....

Проверявам при дилър как се е водила сервизната история на автомобила, ако е пълна и подробна е привлякла вниманието ми, също гледам на какви километри е била при последното си посещение и къде.

По този показател мога да си направя сметка дали километрите са реални или въртени.

Тук е момента да отбележа, че може автомобила да не е посещавал оторизиран сервиз изобщо, по този начин няма да има никаква информация за него.

При такива случай действам индивидуално!

Ако всичко е точно, се обаждам отново на продавача и се уговарям за оглед.

Оглеждам автомобила, правя пътна проба и ако ми хареса го питам дали няма да има нещо против да го закараме на сервиз (най-добре при дилъра в твоя случай).

В моя случай имам доста познати в бранша с SD, караме го там и си го гледам АЗ и ако всичко е точно имаме сделка.

 

Имам си някой принципи които си отстоявам и до момента, не съм имал проблеми с автомобилите които съм купувал от ТУК.

 

PS: Последния го взех от друг град, само чрез проверка на WIN. Човека по телефона ми даде номера, проверих автомобила, километрите бяха актуални до момента. Два ключа, водена сервизна книжка, безупречен автентичен салон, съхранен в топъл гараж, интелигентни и възпитани хора. Отидох огледах колата визуално, покарах е и е купих. Без да е чета и гледам на подемник.

 

Благодаря grosmaster за изчерпателният отговор, със сигурно ще влезе в употреба. Ще ми дадеш ли линк към сайта където им проверяваш VIN-a ? :)

 

 

За жалост, истината е, че към днешна дата, вероятността да попаднеш на истинска Е-класа, при този бюджет, в България... абе мнооого трудно.

Особено такава до 250х.км, което е най-голямата цифра сред изброените.

Особено и дизел.

 

Ако търсиш такъв автомобил, може да ти изпадне само навън. В БГ сме масово гащници и тарикати. 

Бензинки има надежда.

 

Шуменската (сивата) има надежда да е била под 500х.км. при последно обслужване. Само не знам защо на багажника пиша 280, което също е така... интересно.

Другите 2, загуба на време.

Да, не тая илюзии но все пак имам някаква надежа че евентуално може да излезе и нещо читаво..

И аз забелязах че за шуменската пише Е280 а пък в обявата е Е320... може би е умишлено и не е грешка при описанието.


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 24 January 2018 - 11:51

Преди това съм карал тестово на оглед Mercedes CL203 2003г., отделно служебен Mercedes A180d AMG 2015г. и съм имал Volkswagen B3 1.8 1992г., Opel Vectra 1.6i 1991г.
Относно майсторите които работят като Силвър Стар, във Варна ли са позиционирани ?
 
П.С. С чиста месечна заплата от 1500лв. ще мога ли да поддържам W211 ?

Сервизите са във Варна.С 1500 лв.можеш да поддържаш само кола която е мн.добра и гледана до момента на покупката.
Само за да те предпазя искам да знаеш че с този опит който имаш с автомобилите(вкл.А-клас AMG :) и Ц-клас) и най-разбитата Е-класа която караш ще ти се стори принцеса.След като стане твоя обаче ще започнеш да чуваш и усещаш разни неща.
  • 0

#13 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 24 January 2018 - 11:58

Като гледам бюджета ти ще е трудно с W211. Аз като взимах 1500лв карах 124-ка и пак беше зор :)

Според мен твоят Мерцедес е C (W203, CL203) класа бензинов мотор до 2003-та или запазен дизел 2.2.

Човек за преглед знам във Варна, може на ЛС координати.


  • 0

#14 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 24 January 2018 - 12:20

За жалост, истината е, че към днешна дата, вероятността да попаднеш на истинска Е-класа, при този бюджет, в България... абе мнооого трудно.

Особено такава до 250х.км, което е най-голямата цифра сред изброените.

Особено и дизел.

 

Ако търсиш такъв автомобил, може да ти изпадне само навън. В БГ сме масово гащници и тарикати. 

Бензинки има надежда.

 

Шуменската (сивата) има надежда да е била под 500х.км. при последно обслужване. Само не знам защо на багажника пиша 280, което също е така... интересно.

Другите 2, загуба на време.

Шуменската е Е280

 

Sales designation: E 280 CDI
Order number: 0 4 543 75033
Delivery date: 11 03 2005

 

VIN nomer WDB2110231A755728


  • 0

#15 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 24 January 2018 - 12:23

Относно челен удар на кола, след първия ми такъв смело мога да кажа, че ако е бил с ниска скорост няма нищо страшно. Да смених цялата предница /да не се разбира окачване/, но колата стана и си я карам. Но нямах нищо повредено след радиаторите, дори те бяха леко криви, но здрави.

Относно месечните приходи и съответно разходи за колата е трудно да направим или поне на мен разбор дали с тези пари ще можеш да я поддържаш. Ако случиш на кола няма да имаш сериозно вадене, но както над мен са писали колегите тази кола може много да ти вземе. Скъпи части  и агрегати дал бог.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users