Здравейте, преди малко имах доста неприятна ситуация. При по рязко спиране, цялото табло светна като коледна елха с всякакви всевъзможни грешки: ABS, BAS, Battery/Alternator. Фаровете на колата изгаснаха, като останах да работят само дневните светлини. Колата върви нормално, пали нормално. Има ток. Паркирах пред нас, изгасих, запалих я отново и всички останали грешки изчезнаха с изключение на Battery/Alternator Message и неработещи фарове. Моля за помощ ако някой има идея с какъв проблем си имам работа. Благодаря ви и очаквам мненията ви!
Battery/Alternator Warning Message Проблем с CLK W208
Започната от stefa4ko, 22 яну 2018 - 21:42:30
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2018 - 21:42
#2
Публикувано 22 януари 2018 - 22:12
Да си минавал през по-дълбоки локви на прибиране?
Утре сутрин като запалиш, виж колко волта показва на клемите на акумулатора на работещ мотор без да подаваш газ.
#3
Публикувано 22 януари 2018 - 22:18
Благодаря за отговора. По-дълбоки локви не, минавал съм през локви днес но нищо фрапиращо или необичайно. А когато се получи проблема беше сухо по пътищата. Нямам амперметър, ако трябва утре ще отида да си купя. Дано да запали на сутринта! ... Искам да коригирам първи пост. При повторно палене всички грешки изчезнаха с изключение на Battery/Alternator и неработещи фарове. Написал съм го грешно
Този пост е редактиран от stefa4ko: 22 януари 2018 - 22:21
#4
Публикувано 22 януари 2018 - 22:40
Провери и скобата на акумулатора и клемите дали са стегнати добре.
#5
Публикувано 22 януари 2018 - 23:03
Ще го направя сутринта. Само да добавя, че около акумулатора преди няколко дни като го гледах имаше течност, незнам вода ли е или друго. В момента е сухо, но е останало нещо като ръжда. Иначе колата си работеше нормално. Палеше от раз.
#6
Публикувано 23 януари 2018 - 11:46
Работата отиде много на зле... Днес я запалих, даваше същите грешки но вървеше... След около километър каране... пак талбото светна с всевъзможни грешки и колата започна да губи мощност и да се форсира леко сама, скоростомера и оборотомера замръзнаха... и в момента колата не пали.... Има ток.. Проверих всички бушони, добре са. Въртя ключа да запаля, чува се едно "Цък", и дотам....
Този пост е редактиран от stefa4ko: 23 януари 2018 - 11:48
#7
Публикувано 23 януари 2018 - 15:21
Сигурно ти е умряло зареждането.
Майстор нямаш ли си?
Майстор нямаш ли си?
#8
Публикувано 24 януари 2018 - 19:11
Смених акумулатора, защото стария беше само 45Ah. Ходих да замерят новия акумулатор(74Ah 680A) и показа по-малко от 12V ... 11.98 или нещо такова. Човека ми каза че динамото изобщо не зарежда акумулатора и по-добре да не я карам. Сега чакам майстора да се освободи малко и да я погледне да види какъв е проблема. Парктроника спря да работи, фаровете също не бачкат. Всичко останало поне засега си работи. Дано не е целия алтернатор за смяна....
Този пост е редактиран от stefa4ko: 24 януари 2018 - 19:12
#9
Публикувано 24 януари 2018 - 23:30
За алтернатор си. Случи ми се на мен при 208-ицата също.
В един момент почна да гаси аксесоари, но успях да я закарам, рециклираха ми го и след това нямаше проблеми.
При мен беше диодния блок. Самият алтернатор беше ОК.
#10
Публикувано 25 януари 2018 - 14:55
Мхм, след като го рециклира оправиха ли ти се другите неща? Примерно фаровете и парктроника не ми бачкат. И колко ти излезе? Благодаря.
Този пост е редактиран от stefa4ko: 25 януари 2018 - 14:55
#11
Публикувано 25 януари 2018 - 18:48
Писахме ти вече.Динамото не ти зарежда и се изключват всякакъв вид консуматори.Ще си прее@еш някой модул.Мхм, след като го рециклира оправиха ли ти се другите неща? Примерно фаровете и парктроника не ми бачкат. И колко ти излезе? Благодаря.
На въпроса,колко струва-зависи какво му е прецакано на алтернатора.Ако е диодния пакет е най-евтино.Хубавото е че всичко може да се рециклира,защото преди алтернатор с водно струваше малко под 3б.по спомен.
#12
Публикувано 01 февруари 2018 - 13:17
Здравейте отново! Решихме проблема, оказа се релето на алтернатора. Сменихме го и напреженията са 12.80V в покой и на празен ход с пуснати фарове - 13.90V. Крушките на фаровете бяха изгорели и ги сменихме. От цялата работа единствено парктроника продължава да не работи. Търсихме бушон за парктроник, неможахме да го намерим. Някой да знае къде се намира?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни