АГУ на дизел
Започната от banchev, 22 яну 2018 - 21:32:34
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2018 - 21:32
Здравейте, колеги! Да знаете някой да слага АГУ на дизел във Варна. Става въпрос за W210 E300TD ще се радвам да чуя и мнение за намеренията си.
#2
Публикувано 22 януари 2018 - 21:34
Здравейте, колеги! Да знаете някой да слага АГУ на дизел във Варна. Става въпрос за W210 E300TD ще се радвам да чуя и мнение за намеренията си.
Сериозно ли?
#3
Публикувано 22 януари 2018 - 21:56
Газта на дизел беше станала много популярна преди около 8-9 години, но тъй като никога не съм имал дизел, не съм запознат в детайли. Знам че най-големи ползи има при атмосферните дизели.
Съмнявам се да е толкова лесно приложимо за дизел с принудително пълнене.
Там има други методи за повишаване на мощността и динамиката.
#4
Публикувано 22 януари 2018 - 22:43
Газта на дизел беше станала много популярна преди около 8-9 години, но тъй като никога не съм имал дизел, не съм запознат в детайли. Знам че най-големи ползи има при атмосферните дизели.
Съмнявам се да е толкова лесно приложимо за дизел с принудително пълнене.
Там има други методи за повишаване на мощността и динамиката.
Не ти и трябва дизел, но това е друга тема. Основно ме интересува по- ниския разход на гориво, но и мощността определено не е за пренебрегване. Четох разни статии май наистина няма да си заслужава инвестицията, а и дали ще намеря кой да я монтира кадърно...
#5
Публикувано 23 януари 2018 - 10:28
Преди около 5 години говорих с мой познат за тези газови уредби за дизел. Цената беше около 8-9 хил.лв и се пренастройваше да се впръсква около 1/3 от нормалното количество нафта, за да има как да се възпламенява сместа.
Човека е в София и предполагам може да монтира такава уредба.
Не мисля, че ще се избие лесно и бързо инвестицията.
#6
Публикувано 23 януари 2018 - 17:16
Преди около 5 години говорих с мой познат за тези газови уредби за дизел. Цената беше около 8-9 хил.лв и се пренастройваше да се впръсква около 1/3 от нормалното количество нафта, за да има как да се възпламенява сместа.
Човека е в София и предполагам може да монтира такава уредба.
Не мисля, че ще се избие лесно и бързо инвестицията.
8-9 хиляди лв..... Абсурд! Сигурно ще я бракувам и няма да съм я избил. Тя колата струва наполовина...
#7
Публикувано 23 януари 2018 - 19:09
Не ти трябва таралеж в гащите
Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
#8
Публикувано 28 януари 2018 - 00:44
Хора, дайте по - сериозно, темата не е за вицове. Сам си сложих газова уредба на 124-ката за около 130лв, айде ако плащаш за труд да дойде двойно, ама 8-9 хил.лв едва ли има луд, който да даде за ГУ.
Колега, писах ти и в другия форум, че разликата в разхода ще е осезаема за шестака, да не говорим за вървежа. Реално cdi-тата са достатъчно икономични и пъргави, за да се занимаваш с газ, но старите предкамерни дизели, дето си харчат юнашката и са тромавки са се утрепали за газ
Моя е атмосферка, но на турбо мотор не е по - сложно да се постави. Аз никога не бях слагал ГУ, камо ли на дизел, отне ми няколко часа ровене в чужди сайтове и един ден работа по колата. Ако не си съвсем с "ръцете до лактите там" няма как да не се справиш.
Съветвам те да търсиш инфо по чуждите сайтове, в БГ само ти обясняват "как няма да стане", а не "как да стане".
Ако на някой не му се вярва, че дизелака понася добре газчицата - това на снимката е от книга, писана доста отдавна, а колко автобуси се карат на газодизел или метанодизел е друг въпрос.
Те много ми се смяха и за олиото, но колко тона минаха през двата бенца не е истина
Колега, писах ти и в другия форум, че разликата в разхода ще е осезаема за шестака, да не говорим за вървежа. Реално cdi-тата са достатъчно икономични и пъргави, за да се занимаваш с газ, но старите предкамерни дизели, дето си харчат юнашката и са тромавки са се утрепали за газ
Моя е атмосферка, но на турбо мотор не е по - сложно да се постави. Аз никога не бях слагал ГУ, камо ли на дизел, отне ми няколко часа ровене в чужди сайтове и един ден работа по колата. Ако не си съвсем с "ръцете до лактите там" няма как да не се справиш.
Съветвам те да търсиш инфо по чуждите сайтове, в БГ само ти обясняват "как няма да стане", а не "как да стане".
Ако на някой не му се вярва, че дизелака понася добре газчицата - това на снимката е от книга, писана доста отдавна, а колко автобуси се карат на газодизел или метанодизел е друг въпрос.
Те много ми се смяха и за олиото, но колко тона минаха през двата бенца не е истина
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от msotiroff: 28 януари 2018 - 00:45
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#9
Публикувано 29 януари 2018 - 10:41
Да, на турбо-дизел не е по-сложно да се сложи газ, само дето му трябва турбо-изпарител, защото турбината като надуе и не е ясно как атмосферен изпарител ще успее да вкара газта в колектора.
Вероятно за обикновена газова уредба цената няма да бъде 8-9 хил. лв. но има доста неизвестни.
Както казва една стара мъдрост, разликата между лекарството и отровата е в дозата. Така е и с газта на дизел.
Ще очакваме с интерес точните инструкции на колегата @msotiroff къде и колко щуцера да монтира колегата, пуснал темата, какъв изпарител и как да дозира точно газта за да релизира по-добри динамични характеристики на работа.
Също така - трябва да се намали подаването на основното гориво - ще очкаваме да инструктирате колегата къде как и колко да си "пипне" горивната помпа за да реализира необходимите икономии на дизел без да навреди на мощността или двигателя.
Да не забравяме и за риска спрямо ресурса на двигателя. Дизеловите мотори са корави, но и те се чупят понякога.
Или както казват още - дяволът е в детайлите.
Иначе аз съм любопитен някой да пробва и да сподели какъв е ефекта, но не бих се осмелил да съветвам някого за нещо, което не съм пробвал и не знам как става. В детайли.
#10
Публикувано 30 януари 2018 - 00:09
banchev, аз какво ти казах за БГ форумите
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#11
Публикувано 30 януари 2018 - 06:37
Това не го разбрах. Първо казваш че знаеш как да станат нещата, че си чел в чуждите сайтове и форуми, а като те попитат за конкретика, не отговаряш.banchev, аз какво ти казах за БГ форумите
После БГ форумите били това и онова. А ти не си ли част от тези "БГ форуми"?
Въпросът е риторичен.
#12
Публикувано 30 януари 2018 - 09:54
Аз пък не разбрах къде съм писал, че ще давам подробни инструкции как автора на темата да си слага ГУ сам. Писах, че не е толкова сложно и 8-9000 лв за тази услуга са лудост. Естествено, че няма да дам детайлни инструкции на човек, на когото не знам колко малко са му техническите възможности и колко много му е мерака, за да направи някоя беля, просто не го познавам, а това все пак е пропан бутан. А и форума се чете от много хора.
Да, сложих си сам уредбата(на своя отговорност) и наистина няма нищо сложно. Имам познат с ГУ на 210-ка 2,9тд и там беше монтирана по същия начин, едва ли изпарителя му струва хиляди левове.
Да, сложих си сам уредбата(на своя отговорност) и наистина няма нищо сложно. Имам познат с ГУ на 210-ка 2,9тд и там беше монтирана по същия начин, едва ли изпарителя му струва хиляди левове.
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#13
Публикувано 30 януари 2018 - 10:16
Съветвам те да търсиш инфо по чуждите сайтове, в БГ само ти обясняват "как няма да стане", а не "как да стане".
Явно все пак в чуждите сайтове не мислят като теб и са дали инфо. Предполагам и те не са те познавали.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни