Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

АГУ на дизел


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 banchev

banchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W210 E300TD
    W124 200ce-16

Posted 22 January 2018 - 21:32

Здравейте, колеги! Да знаете някой да слага АГУ на дизел във Варна. Става въпрос за W210 E300TD ще се радвам да чуя и мнение за намеренията си.
 

  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 22 January 2018 - 21:34

 

Здравейте, колеги! Да знаете някой да слага АГУ на дизел във Варна. Става въпрос за W210 E300TD ще се радвам да чуя и мнение за намеренията си.

 

 

Сериозно ли?


  • 0

logo-600-1002.png


#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 22 January 2018 - 21:56

Газта на дизел беше станала много популярна преди около 8-9 години, но тъй като никога не съм имал дизел, не съм запознат в детайли. Знам че най-големи ползи има при атмосферните дизели.

 

Съмнявам се да е толкова лесно приложимо за дизел с принудително пълнене. 

 

Там има други методи за повишаване на мощността и динамиката.


  • 0

#4 banchev

banchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W210 E300TD
    W124 200ce-16

Posted 22 January 2018 - 22:43

Газта на дизел беше станала много популярна преди около 8-9 години, но тъй като никога не съм имал дизел, не съм запознат в детайли. Знам че най-големи ползи има при атмосферните дизели.

 

Съмнявам се да е толкова лесно приложимо за дизел с принудително пълнене. 

 

Там има други методи за повишаване на мощността и динамиката.

Не ти и трябва дизел, но това е друга тема. Основно ме интересува по- ниския разход на гориво, но и мощността определено не е за пренебрегване. Четох разни статии май наистина няма да си заслужава инвестицията, а и дали ще намеря кой да я монтира кадърно...


  • 0

#5 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 23 January 2018 - 10:28

Преди около 5 години говорих с мой познат за тези газови уредби за дизел. Цената беше около 8-9 хил.лв и се пренастройваше да се впръсква около 1/3 от нормалното количество нафта, за да има как да се възпламенява сместа.  

Човека е в София и предполагам може да монтира такава уредба.

Не мисля, че ще се избие лесно и бързо инвестицията.


  • 0

#6 banchev

banchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W210 E300TD
    W124 200ce-16

Posted 23 January 2018 - 17:16

Преди около 5 години говорих с мой познат за тези газови уредби за дизел. Цената беше около 8-9 хил.лв и се пренастройваше да се впръсква около 1/3 от нормалното количество нафта, за да има как да се възпламенява сместа.  

Човека е в София и предполагам може да монтира такава уредба.

Не мисля, че ще се избие лесно и бързо инвестицията.

8-9 хиляди лв..... Абсурд! Сигурно ще я бракувам и няма да съм я избил. Тя колата струва наполовина...


  • 0

#7 delyannikolov1970

delyannikolov1970

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:пловдив

Posted 23 January 2018 - 19:09

Не ти трябва таралеж в гащите

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  • 0

#8 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
Garage View Garage

Posted 28 January 2018 - 00:44

Хора, дайте по - сериозно, темата не е за вицове. Сам си сложих газова уредба на 124-ката за около 130лв, айде ако плащаш за труд да дойде двойно, ама 8-9 хил.лв едва ли има луд, който да даде за ГУ.
Колега, писах ти и в другия форум, че разликата в разхода ще е осезаема за шестака, да не говорим за вървежа. Реално cdi-тата са достатъчно икономични и пъргави, за да се занимаваш с газ, но старите предкамерни дизели, дето си харчат юнашката и са тромавки са се утрепали за газ :)
Моя е атмосферка, но на турбо мотор не е по - сложно да се постави. Аз никога не бях слагал ГУ, камо ли на дизел, отне ми няколко часа ровене в чужди сайтове и един ден работа по колата. Ако не си съвсем с "ръцете до лактите там" няма как да не се справиш.
Съветвам те да търсиш инфо по чуждите сайтове, в БГ само ти обясняват "как няма да стане", а не "как да стане".
Ако на някой не му се вярва, че дизелака понася добре газчицата - това на снимката е от книга, писана доста отдавна, а колко автобуси се карат на газодизел или метанодизел е друг въпрос.
Те много ми се смяха и за олиото, но колко тона минаха през двата бенца не е истина :)

Attached Files


Edited by msotiroff, 28 January 2018 - 00:45 .

  • 3
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 29 January 2018 - 10:41

Да, на турбо-дизел не е по-сложно да се сложи газ, само дето му трябва турбо-изпарител, защото турбината като надуе и не е ясно как атмосферен изпарител ще успее да вкара газта в колектора.

 

Вероятно за обикновена газова уредба цената няма да бъде 8-9 хил. лв. но има доста неизвестни.

 

Както казва една стара мъдрост, разликата между лекарството и отровата е в дозата. Така е и с газта на дизел.

 

Ще очакваме с интерес точните инструкции на колегата @msotiroff къде и колко щуцера да монтира колегата, пуснал темата, какъв изпарител и как да дозира точно газта за да релизира по-добри динамични характеристики на работа.

 

Също така - трябва да се намали подаването на основното гориво - ще очкаваме да инструктирате колегата къде как и колко да си "пипне" горивната помпа за да реализира необходимите икономии на дизел без да навреди на мощността или двигателя.

 

Да не забравяме и за риска спрямо ресурса на двигателя. Дизеловите мотори са корави, но и те се чупят понякога.

 

Или както казват още - дяволът е в детайлите.

 

Иначе аз съм любопитен някой да пробва и да сподели какъв е ефекта, но не бих се осмелил да съветвам някого за нещо, което не съм пробвал и не знам как става. В детайли.


  • 4

#10 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
Garage View Garage

Posted 30 January 2018 - 00:09

banchev, аз какво ти казах за БГ форумите :D
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#11 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 30 January 2018 - 06:37

banchev, аз какво ти казах за БГ форумите :D

Това не го разбрах. Първо казваш че знаеш как да станат нещата, че си чел в чуждите сайтове и форуми, а като те попитат за конкретика, не отговаряш.
После БГ форумите били това и онова. А ти не си ли част от тези "БГ форуми"?
Въпросът е риторичен. ;)
  • 2

#12 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
Garage View Garage

Posted 30 January 2018 - 09:54

Аз пък не разбрах къде съм писал, че ще давам подробни инструкции как автора на темата да си слага ГУ сам. Писах, че не е толкова сложно и 8-9000 лв за тази услуга са лудост. Естествено, че няма да дам детайлни инструкции на човек, на когото не знам колко малко са му техническите възможности и колко много му е мерака, за да направи някоя беля, просто не го познавам, а това все пак е пропан бутан. А и форума се чете от много хора.

Да, сложих си сам уредбата(на своя отговорност) и наистина няма нищо сложно. Имам познат с ГУ на 210-ка 2,9тд и там беше монтирана по същия начин, едва ли изпарителя му струва хиляди левове.
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#13 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 30 January 2018 - 10:16

Съветвам те да търсиш инфо по чуждите сайтове, в БГ само ти обясняват "как няма да стане", а не "как да стане".


Явно все пак в чуждите сайтове не мислят като теб и са дали инфо. Предполагам и те не са те познавали.
  • 5




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users