Здрасти на всички любители на марката.
От скоро съм във форума, но от доста време съм собственик на различни модели на марката.
Работата е много сериозна, защото от доста време се навивам да си взема 124-ка купе. Запознат съм с доста от нещата, но ще ми трябва и малко помощ от "старите кучета".
За момента от гледане съм се спрял на 124 300 СЕ.
Като изпълнение и екстри ми допадат много. Въпроса е, че не съм сигурен кой е точният двигател, на който да се спра. Колата ще се кара предимно градско, но и ще пътува. Ще се поддържа и обгрижва постоянно, разбира се. Няма да стои паркирана в гаража. Варианта с газ-та си остава. Правилният избор на двигател доста ме затруднява и затова се обръщам към вас за помощ.
И няколко други въпроса:
Предпочитам автоматиците - надеждни ли са?
Ръчните скорости по-добрия избор ли са?
За какви проблеми да се оглеждам и от какво да бягам?
Слаби места?
Намирането на резервни части трудно ли е?
Хиляди благодарности предварително.
Закупуването на МВ W124 купе 300 CEСъвети и малко помощ
Започната от Tozi onzi, 19 яну 2018 - 04:18:07
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 януари 2018 - 04:18
#2
Публикувано 19 януари 2018 - 09:03
Намери си ако можеш Е320 с мотор М104.Автоматиците са супер надеждни за тия години,стига да няма проблеми от неподържане.
Щом си собственик на няколко медела от марката,трябва да знаеш какво да гледаш.
Относно проблемите,гледана ли е няма да има какво да се прави много по нея.
Слаби места почти няма.Кола легенда.Хубавите и гледани са си пари.Скъпички са.
За резервните части няма проблем.Има всичко и не са чак толкова скъпи.
Тези мотори търпят и на газифициране.
Този пост е редактиран от nostradamus: 19 януари 2018 - 09:04
#3
Публикувано 19 януари 2018 - 09:13
Както колегата по-горе ти каза търси М104 (24клапана),той става супер с едно газово инжекционче ,но стария М103 ,(12 клапана) не се спогажда с газта никак добре. Задължително търси М104 с електрически инжекцион ,че при 124 го има и с механичен и пак ще имаш ядове. Автоматика принципно е много здрав ,но да не забравяме ,че колата е на 30 годни ,няма да е ненормално ако се наложи да го ремонтираш. С автамат ще е по-спъната ,аз лично за купе с 230к.с. бих предпочел ръчка ,но в никакъв случай няма да ти е зле с автоматика ,просто той е много архаичен все едно имаш 3 скорости (потегля от 2-ра и е с 4-ри ,така че си е....) Ама пък от друга страна 124 е абсолютна класика и вече такава кола неможеш да си намериш ,никой вече не прави седалките с двойните пружини ,всичко е на вакуум ,абе КЛАСИКА. Бъди готов за сериозна първоначална инвестиция за да вземеш наистина добра кола ,после вече не е такава болка.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 19 януари 2018 - 11:44
Щом колегата е мерцедесаджия, няма смисъл да го лъжем -> Хубав 320CE = 10 бона
#5
Публикувано 19 януари 2018 - 12:11
+1Щом колегата е мерцедесаджия, няма смисъл да го лъжем -> Хубав 320CE = 10 бона
И от там нататък наливаш,за да го направиш безупречен!
#6
Публикувано 19 януари 2018 - 22:32
Тук доколкото видях се продава един такъв Е320CE и изглежда добре на снимките, които са приложени Моделът си е легенда, а купето носи една непреходност и много хубаво усещане (поне аз така се чувствам) при шофиране, особено на дълъг път. При всички случаи е добре да го обмислиш внимателно, тъй като вече са си на години купенцата, а вечни неща няма, колкото и да са здрави
#7
Публикувано 20 януари 2018 - 03:28
Най-напред благадаря за коментарите и мненията. Попрегледах някои интересни за мен теми и на не малко места хората коментират за проблемни инсталации. Ясно ми е, че говорим за почти 30 годишни коли, но все пак някакъв сериозен проблем ли имат или просто от годинките се налага да се обърне внимание на проблемни инсталации.
Относно въпроса ми за проблемните и слаби места та тези коли е - опитвам се да понауча нещо повече поради причината, че до сега съм карал сравнително доста по нови модели. Именно готовността ми да налея доста пари в "избраната" ме кара да съм подготвен, а не да се уча докато страдам .
Все пак отново благодаря за съдействието ви.
Относно въпроса ми за проблемните и слаби места та тези коли е - опитвам се да понауча нещо повече поради причината, че до сега съм карал сравнително доста по нови модели. Именно готовността ми да налея доста пари в "избраната" ме кара да съм подготвен, а не да се уча докато страдам .
Все пак отново благодаря за съдействието ви.
#8
Публикувано 20 януари 2018 - 09:13
Вече няма с неоправена инсталация според мен след толкова години. Иначе проблема се състоеше в разпадаща се изолация по проводниците ,но този проблем беше актуален преди 8-10г. ,така че си мисля ,че вече няма останала със заводската изолация
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 20 януари 2018 - 09:24
https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Публикувано 20 януари 2018 - 10:20
Вече няма с неоправена инсталация според мен след толкова години.
Все още има хора, който не са и чували за този проблем. Един познат кара такава 124-ка. вече над 400к. Като му казах, че е препоръчително да си оправи инсталацията, преди да е станало късно, ми отговори, че за сега нямал проблеми вече толкова години и толкова много км., така, че нямало да пипа нищо по нея.
Колегата 200Е-16V ( Калоян от Несебър ) оправя инсталациите, като подменя кабелите с нови качествени, с подходящото сечение, от пин до пин ( а не както повечето правят с термошлаух в/у вече окислените проводници ) и става по-добре от оригиналната, когато е била нова.
#11
Публикувано 20 януари 2018 - 11:18
https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?
В Интернет тази е единственият 320.
Изглежда добре
#12
Публикувано 20 януари 2018 - 13:23
Ууууу, много хубава на снимки. И изглежда много истинска.
#13
Публикувано 20 януари 2018 - 13:46
И колегата ми ги подменя от пин до пин плюс смяна на букси ако се наложи и аз свалям и качвам инсталацията която е с платнен изолирбанд и гофре където трябва.Направили сме над 50
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Публикувано 21 януари 2018 - 00:18
https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?
Да Колега, гледах я много пъти и съм й се наточил много. Пасва по всичките ми изисквания. Проблемът е, че съм в чужбина и след около месец се прибирам и тогава ще мога да се срещна с продавача и да огледам колата отблизо. Замислям се единствено дали си заслужава да попроменям оригиналната визия на този прекрасен Бенц. Нямам никакви намерения да го загрозявам, просто искам да е малко доста по-нисък и други дреболии. Колата ще е идин проект, който да е радост за окото, но не и пракалено накичен.
#15
Публикувано 22 януари 2018 - 00:08
Да не си посмял да правиш такава кола - "проект"
Само заводски вид и разходки уикенда, че не останаха вече такива, неопетнени
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни