Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Закупуването на МВ W124 купе 300 CEСъвети и малко помощ


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Tozi onzi

Tozi onzi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 19 януари 2018 - 04:18

Здрасти на всички любители на марката.
От скоро съм във форума, но от доста време съм собственик на различни модели на марката.
Работата е много сериозна, защото от доста време се навивам да си взема 124-ка купе. Запознат съм с доста от нещата, но ще ми трябва и малко помощ от "старите кучета".
За момента от гледане съм се спрял на 124 300 СЕ.
Като изпълнение и екстри ми допадат много. Въпроса е, че не съм сигурен кой е точният двигател, на който да се спра. Колата ще се кара предимно градско, но и ще пътува. Ще се поддържа и обгрижва постоянно, разбира се. Няма да стои паркирана в гаража. Варианта с газ-та си остава. Правилният избор на двигател доста ме затруднява и затова се обръщам към вас за помощ.
И няколко други въпроса:
Предпочитам автоматиците - надеждни ли са?
Ръчните скорости по-добрия избор ли са?
За какви проблеми да се оглеждам и от какво да бягам?
Слаби места?
Намирането на резервни части трудно ли е?

Хиляди благодарности предварително.


  • 0

#2 nostradamus

nostradamus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 19 януари 2018 - 09:03

Намери си ако можеш Е320 с мотор М104.Автоматиците са супер надеждни за тия години,стига да няма проблеми от неподържане.

Щом си собственик на няколко медела от марката,трябва да знаеш какво да гледаш.

Относно проблемите,гледана ли е няма да има какво да се прави много по нея.

Слаби места почти няма.Кола легенда.Хубавите и гледани са си пари.Скъпички са.

За резервните части няма проблем.Има всичко и не са чак толкова скъпи.

Тези мотори търпят и на газифициране.


Този пост е редактиран от nostradamus: 19 януари 2018 - 09:04

  • 1

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2018 - 09:13

Както колегата по-горе ти каза търси М104 (24клапана),той става супер с едно газово инжекционче ,но стария М103 ,(12 клапана) не се спогажда с газта никак добре. Задължително търси М104 с електрически инжекцион ,че при 124 го има и с механичен и пак ще имаш ядове. Автоматика принципно е много здрав ,но да не забравяме ,че колата е на 30 годни ,няма да е ненормално ако се наложи да го ремонтираш. С автамат ще е по-спъната ,аз лично за купе с 230к.с. бих предпочел ръчка ,но в никакъв случай няма да ти е зле с автоматика ,просто той е много архаичен все едно имаш 3 скорости (потегля от 2-ра и е с 4-ри ,така че си е....) Ама пък от друга страна 124 е абсолютна класика и вече такава кола неможеш да си намериш ,никой вече не прави седалките с двойните пружини ,всичко е на вакуум ,абе КЛАСИКА. Бъди готов за сериозна първоначална инвестиция за да вземеш наистина добра кола ,после вече не е такава болка. 


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#4 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 19 януари 2018 - 11:44

Щом колегата е мерцедесаджия, няма смисъл да го лъжем -> Хубав 320CE = 10 бона  :wacko  :beer


  • 1

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 януари 2018 - 12:11

Щом колегата е мерцедесаджия, няма смисъл да го лъжем -> Хубав 320CE = 10 бона  :wacko  :beer

+1
И от там нататък наливаш,за да го направиш безупречен!
  • 1

#6 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 19 януари 2018 - 22:32

Тук доколкото видях се продава един такъв Е320CE и изглежда добре на снимките, които са приложени  :) Моделът си е легенда, а купето носи една непреходност и много хубаво усещане (поне аз така се чувствам) при шофиране, особено на дълъг път. При всички случаи е добре да го обмислиш внимателно, тъй като вече са си на години купенцата, а вечни неща няма, колкото и да са здрави  :) 


  • 0

#7 Tozi onzi

Tozi onzi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 20 януари 2018 - 03:28

Най-напред благадаря за коментарите и мненията. Попрегледах някои интересни за мен теми и на не малко места хората коментират за проблемни инсталации. Ясно ми е, че говорим за почти 30 годишни коли, но все пак някакъв сериозен проблем ли имат или просто от годинките се налага да се обърне внимание на проблемни инсталации.
Относно въпроса ми за проблемните и слаби места та тези коли е - опитвам се да понауча нещо повече поради причината, че до сега съм карал сравнително доста по нови модели. Именно готовността ми да налея доста пари в "избраната" ме кара да съм подготвен, а не да се уча докато страдам ;) .

Все пак отново благодаря за съдействието ви.
  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2018 - 09:13

Вече няма с неоправена инсталация според мен след толкова години. Иначе проблема се състоеше в разпадаща се изолация по проводниците ,но този проблем беше актуален преди 8-10г. ,така че си мисля ,че вече няма останала със заводската изолация :)


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2018 - 09:24

https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#10 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 20 януари 2018 - 10:20

Вече няма с неоправена инсталация според мен след толкова години.

 

Все още има хора, който не са и чували за този проблем. Един познат кара такава 124-ка. вече над 400к. Като му казах, че е препоръчително да си оправи инсталацията, преди да е станало късно, ми отговори, че за сега нямал проблеми вече толкова години и толкова много км., така, че нямало да пипа нищо по нея. :D
Колегата 200Е-16V ( Калоян от Несебър ) оправя инсталациите, като подменя кабелите с нови качествени, с подходящото сечение, от пин до пин ( а не както повечето правят с термошлаух в/у вече окислените проводници ) и става по-добре от оригиналната, когато е била нова.


  • 0

#11 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 973 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 20 януари 2018 - 11:18

https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?


В Интернет тази е единственият 320.
Изглежда добре
  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2018 - 13:23

Ууууу, много хубава на снимки. И изглежда много истинска.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 януари 2018 - 13:46

И колегата ми ги подменя от пин до пин плюс смяна на букси ако се наложи и аз свалям и качвам инсталацията която е с платнен изолирбанд и гофре където трябва.Направили сме над 50


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#14 Tozi onzi

Tozi onzi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 21 януари 2018 - 00:18

https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?



Да Колега, гледах я много пъти и съм й се наточил много. Пасва по всичките ми изисквания. Проблемът е, че съм в чужбина и след около месец се прибирам и тогава ще мога да се срещна с продавача и да огледам колата отблизо. Замислям се единствено дали си заслужава да попроменям оригиналната визия на този прекрасен Бенц. Нямам никакви намерения да го загрозявам, просто искам да е малко доста по-нисък и други дреболии. Колата ще е идин проект, който да е радост за окото, но не и пракалено накичен.
  • 0

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2018 - 00:08

Да не си посмял да правиш такава кола - "проект" :)

Само заводски вид и разходки уикенда, че не останаха вече такива, неопетнени ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни