Здрасти на всички любители на марката.
От скоро съм във форума, но от доста време съм собственик на различни модели на марката.
Работата е много сериозна, защото от доста време се навивам да си взема 124-ка купе. Запознат съм с доста от нещата, но ще ми трябва и малко помощ от "старите кучета".
За момента от гледане съм се спрял на 124 300 СЕ.
Като изпълнение и екстри ми допадат много. Въпроса е, че не съм сигурен кой е точният двигател, на който да се спра. Колата ще се кара предимно градско, но и ще пътува. Ще се поддържа и обгрижва постоянно, разбира се. Няма да стои паркирана в гаража. Варианта с газ-та си остава. Правилният избор на двигател доста ме затруднява и затова се обръщам към вас за помощ.
И няколко други въпроса:
Предпочитам автоматиците - надеждни ли са?
Ръчните скорости по-добрия избор ли са?
За какви проблеми да се оглеждам и от какво да бягам?
Слаби места?
Намирането на резервни части трудно ли е?
Хиляди благодарности предварително.
Закупуването на МВ W124 купе 300 CEСъвети и малко помощ
Started by Tozi onzi, 19 Jan 2018 - 04:18:07
15 replies to this topic
#1
Posted 19 January 2018 - 04:18
#2
Posted 19 January 2018 - 09:03
Намери си ако можеш Е320 с мотор М104.Автоматиците са супер надеждни за тия години,стига да няма проблеми от неподържане.
Щом си собственик на няколко медела от марката,трябва да знаеш какво да гледаш.
Относно проблемите,гледана ли е няма да има какво да се прави много по нея.
Слаби места почти няма.Кола легенда.Хубавите и гледани са си пари.Скъпички са.
За резервните части няма проблем.Има всичко и не са чак толкова скъпи.
Тези мотори търпят и на газифициране.
Edited by nostradamus, 19 January 2018 - 09:04 .
#3
Posted 19 January 2018 - 09:13
Както колегата по-горе ти каза търси М104 (24клапана),той става супер с едно газово инжекционче ,но стария М103 ,(12 клапана) не се спогажда с газта никак добре. Задължително търси М104 с електрически инжекцион ,че при 124 го има и с механичен и пак ще имаш ядове. Автоматика принципно е много здрав ,но да не забравяме ,че колата е на 30 годни ,няма да е ненормално ако се наложи да го ремонтираш. С автамат ще е по-спъната ,аз лично за купе с 230к.с. бих предпочел ръчка ,но в никакъв случай няма да ти е зле с автоматика ,просто той е много архаичен все едно имаш 3 скорости (потегля от 2-ра и е с 4-ри ,така че си е....) Ама пък от друга страна 124 е абсолютна класика и вече такава кола неможеш да си намериш ,никой вече не прави седалките с двойните пружини ,всичко е на вакуум ,абе КЛАСИКА. Бъди готов за сериозна първоначална инвестиция за да вземеш наистина добра кола ,после вече не е такава болка.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Posted 19 January 2018 - 11:44
Щом колегата е мерцедесаджия, няма смисъл да го лъжем -> Хубав 320CE = 10 бона
#5
Posted 19 January 2018 - 12:11
+1Щом колегата е мерцедесаджия, няма смисъл да го лъжем -> Хубав 320CE = 10 бона
И от там нататък наливаш,за да го направиш безупречен!
#6
Posted 19 January 2018 - 22:32
Тук доколкото видях се продава един такъв Е320CE и изглежда добре на снимките, които са приложени Моделът си е легенда, а купето носи една непреходност и много хубаво усещане (поне аз така се чувствам) при шофиране, особено на дълъг път. При всички случаи е добре да го обмислиш внимателно, тъй като вече са си на години купенцата, а вечни неща няма, колкото и да са здрави
#7
Posted 20 January 2018 - 03:28
Най-напред благадаря за коментарите и мненията. Попрегледах някои интересни за мен теми и на не малко места хората коментират за проблемни инсталации. Ясно ми е, че говорим за почти 30 годишни коли, но все пак някакъв сериозен проблем ли имат или просто от годинките се налага да се обърне внимание на проблемни инсталации.
Относно въпроса ми за проблемните и слаби места та тези коли е - опитвам се да понауча нещо повече поради причината, че до сега съм карал сравнително доста по нови модели. Именно готовността ми да налея доста пари в "избраната" ме кара да съм подготвен, а не да се уча докато страдам .
Все пак отново благодаря за съдействието ви.
Относно въпроса ми за проблемните и слаби места та тези коли е - опитвам се да понауча нещо повече поради причината, че до сега съм карал сравнително доста по нови модели. Именно готовността ми да налея доста пари в "избраната" ме кара да съм подготвен, а не да се уча докато страдам .
Все пак отново благодаря за съдействието ви.
#8
Posted 20 January 2018 - 09:13
Вече няма с неоправена инсталация според мен след толкова години. Иначе проблема се състоеше в разпадаща се изолация по проводниците ,но този проблем беше актуален преди 8-10г. ,така че си мисля ,че вече няма останала със заводската изолация
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Posted 20 January 2018 - 09:24
https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Posted 20 January 2018 - 10:20
Вече няма с неоправена инсталация според мен след толкова години.
Все още има хора, който не са и чували за този проблем. Един познат кара такава 124-ка. вече над 400к. Като му казах, че е препоръчително да си оправи инсталацията, преди да е станало късно, ми отговори, че за сега нямал проблеми вече толкова години и толкова много км., така, че нямало да пипа нищо по нея.
Колегата 200Е-16V ( Калоян от Несебър ) оправя инсталациите, като подменя кабелите с нови качествени, с подходящото сечение, от пин до пин ( а не както повечето правят с термошлаух в/у вече окислените проводници ) и става по-добре от оригиналната, когато е била нова.
#11
Posted 20 January 2018 - 11:18
https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?
В Интернет тази е единственият 320.
Изглежда добре
#12
Posted 20 January 2018 - 13:23
Ууууу, много хубава на снимки. И изглежда много истинска.
#13
Posted 20 January 2018 - 13:46
И колегата ми ги подменя от пин до пин плюс смяна на букси ако се наложи и аз свалям и качвам инсталацията която е с платнен изолирбанд и гофре където трябва.Направили сме над 50
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Posted 21 January 2018 - 00:18
https://www.auto.bg/...rchres=ag9s7hp1- Тази видял ли си я?
Да Колега, гледах я много пъти и съм й се наточил много. Пасва по всичките ми изисквания. Проблемът е, че съм в чужбина и след около месец се прибирам и тогава ще мога да се срещна с продавача и да огледам колата отблизо. Замислям се единствено дали си заслужава да попроменям оригиналната визия на този прекрасен Бенц. Нямам никакви намерения да го загрозявам, просто искам да е малко доста по-нисък и други дреболии. Колата ще е идин проект, който да е радост за окото, но не и пракалено накичен.
#15
Posted 22 January 2018 - 00:08
Да не си посмял да правиш такава кола - "проект"
Само заводски вид и разходки уикенда, че не останаха вече такива, неопетнени
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users