Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ниско налягане във въздушната система!!!


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 rate85

rate85

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:дупница
  • Автомобил:
    E320-12/2007

Публикувано 17 януари 2018 - 05:20

Здравейте! Мерцедес w211022(320cdi,224pc,2007 г.) закачена на стар показва ниско налягане във въздушната система. Проверили сме маркучи, интеркулер, няма спукано, сменени уплътнения .Колата при 100-120 км/ч губи мощност и не вдига над 2000 об./м. Не светва чек. Интересно е че не го прави винаги, а когато си настапвам газта и карам бързо, въобще не го прави, само когато карам продължително с 120 и настъпя леко газта, отпусна и пак настъпя леко. Градско не го е правило никога и с 140-160 по магистрала също. Моля помогнете или ме упътете към качествен сервиз! Ходил съм в няколко сервиза и май май си нямат на идея. Един вика актуатор на турбо, друг вика датчик налягане, трети дебитомер, четвърти не знам какво. Благодаря предварително!!!

Изпратено от моят SM-N915FY с помощта на Tapatalk


Този пост е редактиран от Blond: 17 януари 2018 - 08:23
Тая българска граматика що ли я има като не се ползва?

  • 0

#2 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 17 януари 2018 - 08:48

Колегата @wertion е от Дупница, свържи се с него. Координатите ги има в профила му.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 януари 2018 - 11:26

Здравейте! Мерцедес w211022(320cdi,224pc,2007 г.) закачена на стар показва ниско налягане във въздушната система. Проверили сме маркучи, интеркулер, няма спукано, сменени уплътнения .Колата при 100-120 км/ч губи мощност и не вдига над 2000 об./м. Не светва чек. Интересно е че не го прави винаги, а когато си настапвам газта и карам бързо, въобще не го прави, само когато карам продължително с 120 и настъпя леко газта, отпусна и пак настъпя леко. Градско не го е правило никога и с 140-160 по магистрала също. Моля помогнете или ме упътете към качествен сервиз! Ходил съм в няколко сервиза и май май си нямат на идея. Един вика актуатор на турбо, друг вика датчик налягане, трети дебитомер, четвърти не знам какво. Благодаря предварително!!!
Изпратено от моят SM-N915FY с помощта на Tapatalk

В тази тема вече прочетох по-подробно за какво иде реч.Значи може и клапан на турбото да е,може и друго наистина.Колегата отгоре правилно те е насочил към колегата wertion.Ако решиш да се свържеш с него после пиши да видим какво е било.
  • 0

#4 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 17 януари 2018 - 12:56

Според мен не е и като да са те излъгали или да си нямат идея, този тип грешки няма универсално решение, наистина може да е актуатора на турбо, малка цепка на някой маркуч и тн. В този случай колата казва какво я е вкарало в авариен режим но не може да ти посочи виновник, затова често това се дължи на механичен проблем.

Аз също съм комуникирал с колегата вертион и съм на мнение че ще успее да ти помогне, ето профила му има и телефонен номер.

http://forums.mbclub.../23294-wertion/


  • 0


#5 Момчил Нед

Момчил Нед

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W211 E280CDI 2007 г.

Публикувано 14 февруари 2019 - 20:34

Здравей колега. Реши ли проблема на колата и какъв беше той? Аз имам същия проблем и не мога да разбера от къде е.


  • 0

#6 rate85

rate85

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:дупница
  • Автомобил:
    E320-12/2007

Публикувано 22 февруари 2019 - 10:20

Здравей колега. Реши ли проблема на колата и какъв беше той? Аз имам същия проблем и не мога да разбера от къде е.

Да колега реших го чисто сам,след като ме пратиха от форума при един майстор и той след 10мин. оглеждане реши ,че проблема идвал от запушени катализатори и ме кара да карам на 2-ра 10мин с около 2000об. Пълни глупости!!!Първо си проверих тръбите (здрави),после гледах датчиците,не намерих причина ,че не са здрави и накрая смених актуатора на турбината и колата се оправи ,но!!!Има едно голямо НО!!!Преди един месец пак почна да ми го прави много рядко на само когато я напрегна на изкачване и пак около 120км/ч.Помислих си,че актуатора пак се е развалил,но преди да си купя нов,беше дошло време да сменявам маслото а също и въздушни филтри (аз сменям филтри един път в годината-Голяма грешка).Е ,смених филтрите и спря да показва ниско налягане !!!Има един датчик точно след единия въздушен филтър(не дебитомер,той е след това),той показва колко въздух навлиза в колата.Когато се запуши филтъра той го засича и вкарва колата в авариен за да не се прецака турбината!Ако караш много време със запушени филтри турбината се тормози защото дърпа все едно от вакуум а от там и актуатора се прецаква защото зъбното вътре е пластмасово и превъртва.Зъдължително е да се смени и филтъра за картерните газове,защото ако не е здрав изхвърля масло което задръства турбината,или частици (по-лошо)което може да шчупи турбината!

Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни