проблем с автоматик
Започната от tseci, 24 мар 2007 - 21:16:07
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 март 2007 - 21:16
здравейте ,колеги отскоро имам Мерцедес,колата е супер,удоволствието да имаш и управляваш такъв автомобил супер.Имам един проблем със скоростите.Понякога след като запаля и дам на директна колата се включва направо от трета и не сменя предавката колкото и да се товари мотора.След като се загаси и рестартира автомобила се оправя,в движение не прави този проблем.Отначло мислехме с моя майстор ,че е от масла на трансмисията евентуално стсри задръстен филтър.Там нещата се о.к.,закачихме я на компютър,дава грешка приплъзване.Моля някой от вас който знае нещо по въпроса да каже мнението си.Мисля ,че по добре да чуя нещо от вас преди да отода в сервиз,там повечето служители са направо абсурдни БГ лица.Разчитам на съдействие.
Колата ми е 220CDI-avantgarde-1999г.
Поздрави от Цветомир гр.Бургас
Колата ми е 220CDI-avantgarde-1999г.
Поздрави от Цветомир гр.Бургас
#2
Публикувано 25 март 2007 - 03:17
http://www.bba-reman...mon_fault_codes
Код номер ми дай да видя какво я сьрби тая трансмисия.
Добре дошьл.
Код номер ми дай да видя какво я сьрби тая трансмисия.
Добре дошьл.
.
#3
Публикувано 25 март 2007 - 03:22
Я аз да си питам - какво масло имаш в трансмисията и кога е проверявано последно нивото му?
.
#4
Публикувано 25 март 2007 - 12:20
Zdraweite,syjalqvam 4epi6a na latinica,no ne sym na moq PC,a tozi nqma kirilizator.Prosto byrzam da se svurja otnovo s was za da dam informaciqta .Za koi nomer na kutiqta stva vypros.^te napi6a npmera na dwigatel po talona.Otnosno masloto,neznam kakva marka e .no e smeneno predi 10000km,kogato kolata e wkarana w BG.Kakto vi pisah,otworihme kutiqta filtyra e 4ist,masloto sy6to.Vse pak 6te proverq kakva marka e.Nomera po talon e-WDB2102061A832499\Ako e neobhodimo da dam drug nomer ,molq da mi kajete kyde da go vidq.
Pozdrawi Ceco
Pozdrawi Ceco
#5
Публикувано 25 март 2007 - 12:26
Кутията ти като гледам е 5-степенен автомат 722.614!
1.Кога взе да го прави този проблем?
2.Изведнъж ли започна или имаше някаква ненормална работа от време на време?
Имаш ли някакви спомени какъв код за грешка дава?
1.Кога взе да го прави този проблем?
2.Изведнъж ли започна или имаше някаква ненормална работа от време на време?
Имаш ли някакви спомени какъв код за грешка дава?
#6
Публикувано 25 март 2007 - 18:19
Ma и аз как сьм го написал значи...............кода на грешката ми трябва за да тьрся по него,че така само с това ПРИПЛЬЗВАНЕ няма да е лесно намирането на проблема.
Кой ти сипва маслото,какво масло е сипано,нивото на маслото кога е проверявано,лоста на скоростите как вьрви...............?
Кой ти сипва маслото,какво масло е сипано,нивото на маслото кога е проверявано,лоста на скоростите как вьрви...............?
.
#7
Публикувано 26 март 2007 - 21:14
Здравейте отново,кода на грешката ,ще го иумате утре.Лоста върви нормално-поне според мен,въпреки ,че за първи път карам такава кола и нямам база за сравнение.За мен е о.к.-но все пак ще питам един приятел и ще проверя при него как се включват.Проблема го направи още втория ден след като я купихме. Даже отначало колата си изреждаше скоростите,но работеше на по високи обороти,открихме грешка в един датчик на турбото,сменихме го(купихме го от Балкан Стар),и колата заспа,но продължава да прави проблема с превключването.
Кода утре го вземам.
Поздарви Цецо
Кода утре го вземам.
Поздарви Цецо
#8
Публикувано 27 март 2007 - 07:56
Много внимавай с маслото на скоростите да не ти набута някой келеш нещо което не е за тая кола.Купена е скоро както се вижда,смяната на маслото е задалжителна и то точно с такова каквото и дават по каталог.
.
#9
Публикувано 27 март 2007 - 18:48
Малко от моя опит (270CDI 2002, петстепенен автоматик)
На колко км е колата? Има вероятност да се е поизхабила малко кутията. Като загрее колата (кутията) продължава ли проблема? Ако да май-вероятно имаш нижда от освежаване
Но, има вероятност при смяната на маслото да не са ти замерили добре нивото - ефекта е същия - дава грешка приплъзване
Моя съвет е да отидеш до Джемини, имам много добър опит с тях. Разкажи им за проблема и помоли да ти замерят нивото на маслото. Ако е ОК, те да си кажат тежката дума. В най лошия случай около 2000 лв за освежаване Ако е само маслото - пей сърце
На колко км е колата? Има вероятност да се е поизхабила малко кутията. Като загрее колата (кутията) продължава ли проблема? Ако да май-вероятно имаш нижда от освежаване
Но, има вероятност при смяната на маслото да не са ти замерили добре нивото - ефекта е същия - дава грешка приплъзване
Моя съвет е да отидеш до Джемини, имам много добър опит с тях. Разкажи им за проблема и помоли да ти замерят нивото на маслото. Ако е ОК, те да си кажат тежката дума. В най лошия случай около 2000 лв за освежаване Ако е само маслото - пей сърце
#10
Публикувано 28 март 2007 - 20:58
Здравейте отново,замерихме маслото на топла кола 80градуса.Добре е .Като загрее колата проблем няма.От 3 дни изобщо не го е правила нито студена ,нито загряла.Тази събота ще ходим по работа до София ,ще и врътна едни 1000км,за ден и ще видя какво ще прави.Ако продължава ,ще я карам на този сервиз за автоматици за който се пише.Колата е на 160000км-15.01.1999г.ГерманияМалко от моя опит (270CDI 2002, петстепенен автоматик)
На колко км е колата? Има вероятност да се е поизхабила малко кутията. Като загрее колата (кутията) продължава ли проблема? Ако да май-вероятно имаш нижда от освежаване
Но, има вероятност при смяната на маслото да не са ти замерили добре нивото - ефекта е същия - дава грешка приплъзване
Моя съвет е да отидеш до Джемини, имам много добър опит с тях. Разкажи им за проблема и помоли да ти замерят нивото на маслото. Ако е ОК, те да си кажат тежката дума. В най лошия случай около 2000 лв за освежаване Ако е само маслото - пей сърце
Стискайте палци.
Цецо Бургас
#11
Публикувано 29 март 2007 - 04:21
КАКВО МАСЛО ТИ СИПАХА,С КАКВО КАРАШ КОЛАТА?
.
#12
Публикувано 29 март 2007 - 14:21
Не че искам да кажа нещо, но често в не специализираните сервизи нямат необходимото оборудване за замерване на нивото на маслото в автоматика. Освен това при топла и студена има разлика в нивото което също трябва да се вземе предвид.
Ако ще идваш в София - мини през Джемини да те погледнат, няма да ти струва много, това е моя съвет.
Един по алтернативен въпрос - на светофар изключваш ли на неутрална позиция? Мен ми се е случвало при излючване на неутрална и последващо включване да ми приплъзне кутията Като установих това и спрях да минавам на неутрална по светофарите - вече нямаше приплъзване
Ако ще идваш в София - мини през Джемини да те погледнат, няма да ти струва много, това е моя съвет.
Един по алтернативен въпрос - на светофар изключваш ли на неутрална позиция? Мен ми се е случвало при излючване на неутрална и последващо включване да ми приплъзне кутията Като установих това и спрях да минавам на неутрална по светофарите - вече нямаше приплъзване
#13
Публикувано 29 март 2007 - 20:42
В книжката на колата си е написано,да не си пипаш лоста за скоростите.Стои си на автомат ако ще да си в задрьстване по 5 часа.
Карай колата поне 10 километра,да загрее добре и на работещ мотор провери до каде е нивото,НО бьди сигурен,че са ти сложили правилното масло за скоростите.
Карай колата поне 10 километра,да загрее добре и на работещ мотор провери до каде е нивото,НО бьди сигурен,че са ти сложили правилното масло за скоростите.
.
#14
Публикувано 30 март 2007 - 10:37
Здравейте отново,след като развихме темата с моя проблем и се чуха и вашите мнения,за които ви благодаря.ПРОБЛЕМА МИ СЕ РЕШИ.Оказа се ,че съм допускал грешка,защото ми бяха казали ,че трябва да включвам на "N"при по дълго стоене на сфетофар.Един приятел го бил виждал в Дубай.Оказа се,абсолютна глупост.Както разбирам и от вашите съвети и опит.Поразпитах и познати с автоматици,казаха ми същото,само на паркинги директна.От 3 дни нямам проблем и колата си върви супер.
Използвам случая да ви попитам още нещо.
Как стои въпроса с превключването на други предавки,примерно:При изкачване-3/2-трябва ли да спра колата напълно за да ги превключа или в движение също може???
Познат има 20г-автомат и само така го кара по планини и трудни терени,но много държа ако някой от вас има да добави опит,да сподели.
Благодаря ви колеги.
Поздрави от Бургас
Използвам случая да ви попитам още нещо.
Как стои въпроса с превключването на други предавки,примерно:При изкачване-3/2-трябва ли да спра колата напълно за да ги превключа или в движение също може???
Познат има 20г-автомат и само така го кара по планини и трудни терени,но много държа ако някой от вас има да добави опит,да сподели.
Благодаря ви колеги.
Поздрави от Бургас
#15
Публикувано 30 март 2007 - 11:30
Здравейте отново,след като развихме темата с моя проблем и се чуха и вашите мнения,за които ви благодаря.ПРОБЛЕМА МИ СЕ РЕШИ.Оказа се ,че съм допускал грешка,защото ми бяха казали ,че трябва да включвам на "N"при по дълго стоене на сфетофар.Един приятел го бил виждал в Дубай.Оказа се,абсолютна глупост.Както разбирам и от вашите съвети и опит.Поразпитах и познати с автоматици,казаха ми същото,само на паркинги директна.От 3 дни нямам проблем и колата си върви супер.
Използвам случая да ви попитам още нещо.
Как стои въпроса с превключването на други предавки,примерно:При изкачване-3/2-трябва ли да спра колата напълно за да ги превключа или в движение също може???
Познат има 20г-автомат и само така го кара по планини и трудни терени,но много държа ако някой от вас има да добави опит,да сподели.
Благодаря ви колеги.
Поздрави от Бургас
Ако не се лъжа твоя автоматик сваля предавките като мърдаш лоста на ляво (-) и на дясно (+). В смисъл лоста има позиций P, R, N и D като съответната предавка се изписва под оборотомера до часовника. Ако искаш да свалиш предавка трябва само да чукнеш лоста леко на ляво (към теб). В такъв случай можеш без проблем да сваляш предавки в движение, дори и да не си в скоростния диапазон на дадената предавка - автомобила сам намалява скоростта и рецпективно превключва в най- подходящия момент.
Говорим за такъв автоматик:
Вижда се, че последната възможност е D и се превключва с + и -. Не е като другите автоматици с позиций след D 3, 2.
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни