Здравейте колеги,притежатели на А класа.Ако някой може да помогне с разрешаването на моят проблем,ще съм Ви благодарен. Преди година купих на жената въпросната кола и допреди месец-два нямаше сериозни проблеми-палеше от 3-4 път преэ лятото и 7,8-10 път през зимата.Сложих газов инжекцион и нещата малко се влошиха с паленето сутрин.Палнеше ли веднъж,след това си пали всеки път.Прочетох доста за проблемите с паленето и реших да се заема с решението му....НО....Закарах я на майстор-два пъти диагностика-няма грешки,всички датчици работят....та се започна една смяна...горивна помпа,горивен филтър,дросел,рейката с дюзите,свещи,акумулатор и НИЩО ....никаква промяна.На газ пали от 3-4 път...иначе си върви много добре,има мощност,не прекъсва,държи обороти и т.н. И така...в шах съм ??????
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/0845b01e9937477d050b7cd1747b12fb?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
А класа ,проблеми с паленетоА 160,1999г,автоматик,бензин ,102 коня
Започната от stilso, 10 яну 2018 - 21:20:29
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 януари 2018 - 21:20
#2
Публикувано 11 януари 2018 - 10:14
Кой ти е сложил газовото, само не казвай, че е БРЦ...
#3
Публикувано 11 януари 2018 - 10:35
Трябвало е да я оправиш преди да сложиш АГУ-то.Сега всички майстори ще обвиняват него за проблемите.Не е нормално да пали от 3-4 път,камо ли от осми.
До колкото знам тия А-класи имат електронен блок в който е навряно цялото запалване,капсулован е и е много скъп.Монтиран е ниско долу на мотора и всякаква влага и дъжд му разказват играта.Възможно е вече да го ремонтират,защото инфото ми е от преди 10г.
.
Предполагам така си я купил колата и може би това е била причината за продажбата и.
До колкото знам тия А-класи имат електронен блок в който е навряно цялото запалване,капсулован е и е много скъп.Монтиран е ниско долу на мотора и всякаква влага и дъжд му разказват играта.Възможно е вече да го ремонтират,защото инфото ми е от преди 10г.
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Предполагам така си я купил колата и може би това е била причината за продажбата и.
Този пост е редактиран от daimler1: 11 януари 2018 - 10:38
#4
Публикувано 11 януари 2018 - 10:54
Все ще са му измислили цаката на тоя блок в бг, въпроса е да се намери точния човек.
#5
Публикувано 11 януари 2018 - 19:18
Здравейте колеги,притежатели на А класа.Ако някой може да помогне с разрешаването на моят проблем,ще съм Ви благодарен. Преди година купих на жената въпросната кола и допреди месец-два нямаше сериозни проблеми-палеше от 3-4 път преэ лятото и 7,8-10 път през зимата.Сложих газов инжекцион и нещата малко се влошиха с паленето сутрин.Палнеше ли веднъж,след това си пали всеки път.Прочетох доста за проблемите с паленето и реших да се заема с решението му....НО....Закарах я на майстор-два пъти диагностика-няма грешки,всички датчици работят....та се започна една смяна...горивна помпа,горивен филтър,дросел,рейката с дюзите,свещи,акумулатор и НИЩО ....никаква промяна.На газ пали от 3-4 път...иначе си върви много добре,има мощност,не прекъсва,държи обороти и т.н. И така...в шах съм ??????
europegas е уредбата.Забравих да кажа,че след съвсем леко пръскане със СТАРТ спрей пали веднага.
.
#6
Публикувано 11 януари 2018 - 19:30
Най-добре си смени майстора.Най-бързо и евтино ще стане.
Щото покрай спрея ми идват мисли за налягане на горивото в рейката,за филтърчето на рейката(би трябвало да има),за дюзи дори задръстен резервоар или сонда.
Щото покрай спрея ми идват мисли за налягане на горивото в рейката,за филтърчето на рейката(би трябвало да има),за дюзи дори задръстен резервоар или сонда.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни