Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Маслен сепаратор W203 220 CDI


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 10 януари 2018 - 20:54

Когато закупих колата имаше омасляване под и около самия сепаратор.Майстор-приятел ме посъветва да се смени,защото 90% мембраната е спукана и затова има омасляване.Сложих нов маслен сепаратор афтърмаркет не е оригинален с нови о-пръстени под него,но омасляването продължава,а аз лично мразя да имам мръсен двигател.Та някой с накакъв съвет,че се видях в чудо.Трябва ли да чистя още някъде или да сложа силикон за по добро уплътнение.Прави ми впечатление,че маркучето което ввлиза в сепаратора и то сълзи.Мога ли да сложа скоба или не.


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 януари 2018 - 10:09

Е те т'ва маркучле трябваше да смениш също, че се е нацепило като на дърта баба петите... и оттам ти цапа.

Сепаратора хубаво си го сменил, а О-пръстените смени ли ги?

Смени и капачката за наливане на масло или само О-пръстена ако го намериш от някъде, защото на тези години и тя ще е същия хал...


  • 0

logo-600-1002.png


#3 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 11 януари 2018 - 13:48

Опръстените са сменени с чисто нови тефлонови и пак пуска масло. Вчера бърсах днес пак омаслено под сепаратора от опръстените. Маркучето сълзи само там където влиза в сепаратора никъде другаде.Капачката е чисто нова на старата и се беше случило нещо.

Този пост е редактиран от Ivo Simeonov: 11 януари 2018 - 13:49

  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 януари 2018 - 23:19

Опръстените са сменени с чисто нови тефлонови и пак пуска масло. Вчера бърсах днес пак омаслено под сепаратора от опръстените. Маркучето сълзи само там където влиза в сепаратора никъде другаде.Капачката е чисто нова на старата и се беше случило нещо.

 

Е да де, ама от там не тече като работи двигателя така че да го видиш с просто око...

... маслото си върви по малко, олива си под маркуча/сепаратора и се събира под него и си мислиш че са о-пръстените.

Другия момент е да си захапал някой при монтажа или да не са маслоустойчиви.

Това е, няма от къде другаде да ти тече масло.


  • 0

logo-600-1002.png


#5 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 12 януари 2018 - 11:58

Възможно ли е да хвърля чак до капачката за маслото защото чак там има омазнено.
  • 0

#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 12 януари 2018 - 14:12

Здравей, както по-горе е писал колегата гросмастър, има гумичка на самата капачка. Освен това моето мнение е че за тези части О-пръстени и гумички е хубаво да се купуват само оригинални, дори най-хубавата тефлонова гумичка която си взел може да има минимално разминаване в размера и пак да омаслява. Не на последно място оригиналните гумички са по 1-2 лева броя, няма да спестиш нищо а ще си скъсаш нервите. В ивайджет или Силвърстар може да отидеш и да си ги поръчаш или купиш ако имат наличност, все ще се сетиш и за някоя друга дреболия или пластмаска която те дразни.


  • 0


#7 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 12 януари 2018 - 16:37

Да имам разлика от половин десета от оригиналните опръстени,но невярвах това да окаже някакъв ефект и да омаслява.
  • 0

#8 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 14 януари 2018 - 15:06

Някой може ли да даде оригинални номера на О-пръстените да ги поръчам от Бс.Сепаратора е с двата отвора единия е малък другия голям. Колата е 2002 г ако има значение.Маркуча целия ли се сменя или само този малкия който влиза в сепаратора.

Този пост е редактиран от Ivo Simeonov: 14 януари 2018 - 15:07

  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 януари 2018 - 15:28

Някой може ли да даде оригинални номера на О-пръстените да ги поръчам от Бс.Сепаратора е с двата отвора единия е малък другия голям. Колата е 2002 г ако има значение.Маркуча целия ли се сменя или само този малкия който влиза в сепаратора.


Като си дадеш ВИН-а при поръчката,те знаят какви са номерата на гумичките.
  • 0

#10 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 14 януари 2018 - 18:01

Благодаря
  • 0

#11 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 16 януари 2018 - 15:00

Значи, момчета, който беше споменал, че О-пръстените на сепаратора и на капачката са 1-2лв, цялата сума за 3-те след отстъпка тук в Русе са 16 лв. Маркуча за сепаратора нов е 66 лв.


Този пост е редактиран от sami: 16 януари 2018 - 23:26

  • 0

#12 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 17 януари 2018 - 08:24

Ами правилно ти е казал, при поддръжката на тия коли (както и на много други) всичко под 20 лв влиза в графа - стотинки.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#13 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 17 януари 2018 - 08:43

Виноват, аз го казах защото цените наистина са символични за повечето такива неща и не смятам за оправдано да се спестят тези пари предвид ядовете и времето да го разглобиш два или повече пъти... Маркуча го е пекъл мотора доста време и дори да не е сега, виж по някое време го смени защото тези течове са дразнещи.


  • 0


#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 януари 2018 - 11:20

Ами правилно ти е казал, при поддръжката на тия коли (както и на много други) всичко под 20 лв влиза в графа - стотинки.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Та дори и под 100 лв.май че са в тази графа...То си е чиста радост!
  • 0

#15 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 18 януари 2018 - 15:40

Чакам да дойдат новите О-пръстени в понеделник и следва монтаж.С маркуча си поиграх малко и нещата са сравнително по добре.Ще пиша за резултати.

Този пост е редактиран от Ivo Simeonov: 18 януари 2018 - 15:41

  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни