Когато закупих колата имаше омасляване под и около самия сепаратор.Майстор-приятел ме посъветва да се смени,защото 90% мембраната е спукана и затова има омасляване.Сложих нов маслен сепаратор афтърмаркет не е оригинален с нови о-пръстени под него,но омасляването продължава,а аз лично мразя да имам мръсен двигател.Та някой с накакъв съвет,че се видях в чудо.Трябва ли да чистя още някъде или да сложа силикон за по добро уплътнение.Прави ми впечатление,че маркучето което ввлиза в сепаратора и то сълзи.Мога ли да сложа скоба или не.
Маслен сепаратор W203 220 CDI
Started by Ivo Simeonov, 10 Jan 2018 - 20:54:43
15 replies to this topic
#1
Posted 10 January 2018 - 20:54
#2
Posted 11 January 2018 - 10:09
Е те т'ва маркучле трябваше да смениш също, че се е нацепило като на дърта баба петите... и оттам ти цапа.
Сепаратора хубаво си го сменил, а О-пръстените смени ли ги?
Смени и капачката за наливане на масло или само О-пръстена ако го намериш от някъде, защото на тези години и тя ще е същия хал...
#3
Posted 11 January 2018 - 13:48
Опръстените са сменени с чисто нови тефлонови и пак пуска масло. Вчера бърсах днес пак омаслено под сепаратора от опръстените. Маркучето сълзи само там където влиза в сепаратора никъде другаде.Капачката е чисто нова на старата и се беше случило нещо.
Edited by Ivo Simeonov, 11 January 2018 - 13:49 .
#4
Posted 11 January 2018 - 23:19
Опръстените са сменени с чисто нови тефлонови и пак пуска масло. Вчера бърсах днес пак омаслено под сепаратора от опръстените. Маркучето сълзи само там където влиза в сепаратора никъде другаде.Капачката е чисто нова на старата и се беше случило нещо.
Е да де, ама от там не тече като работи двигателя така че да го видиш с просто око...
... маслото си върви по малко, олива си под маркуча/сепаратора и се събира под него и си мислиш че са о-пръстените.
Другия момент е да си захапал някой при монтажа или да не са маслоустойчиви.
Това е, няма от къде другаде да ти тече масло.
#5
Posted 12 January 2018 - 11:58
Възможно ли е да хвърля чак до капачката за маслото защото чак там има омазнено.
#6
Posted 12 January 2018 - 14:12
Здравей, както по-горе е писал колегата гросмастър, има гумичка на самата капачка. Освен това моето мнение е че за тези части О-пръстени и гумички е хубаво да се купуват само оригинални, дори най-хубавата тефлонова гумичка която си взел може да има минимално разминаване в размера и пак да омаслява. Не на последно място оригиналните гумички са по 1-2 лева броя, няма да спестиш нищо а ще си скъсаш нервите. В ивайджет или Силвърстар може да отидеш и да си ги поръчаш или купиш ако имат наличност, все ще се сетиш и за някоя друга дреболия или пластмаска която те дразни.
#7
Posted 12 January 2018 - 16:37
Да имам разлика от половин десета от оригиналните опръстени,но невярвах това да окаже някакъв ефект и да омаслява.
#8
Posted 14 January 2018 - 15:06
Някой може ли да даде оригинални номера на О-пръстените да ги поръчам от Бс.Сепаратора е с двата отвора единия е малък другия голям. Колата е 2002 г ако има значение.Маркуча целия ли се сменя или само този малкия който влиза в сепаратора.
Edited by Ivo Simeonov, 14 January 2018 - 15:07 .
#9
Posted 14 January 2018 - 15:28
Някой може ли да даде оригинални номера на О-пръстените да ги поръчам от Бс.Сепаратора е с двата отвора единия е малък другия голям. Колата е 2002 г ако има значение.Маркуча целия ли се сменя или само този малкия който влиза в сепаратора.
Като си дадеш ВИН-а при поръчката,те знаят какви са номерата на гумичките.
#10
Posted 14 January 2018 - 18:01
Благодаря
#11
Posted 16 January 2018 - 15:00
Значи, момчета, който беше споменал, че О-пръстените на сепаратора и на капачката са 1-2лв, цялата сума за 3-те след отстъпка тук в Русе са 16 лв. Маркуча за сепаратора нов е 66 лв.
Edited by sami, 16 January 2018 - 23:26 .
#12
Posted 17 January 2018 - 08:24
Ами правилно ти е казал, при поддръжката на тия коли (както и на много други) всичко под 20 лв влиза в графа - стотинки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Posted 17 January 2018 - 08:43
Виноват, аз го казах защото цените наистина са символични за повечето такива неща и не смятам за оправдано да се спестят тези пари предвид ядовете и времето да го разглобиш два или повече пъти... Маркуча го е пекъл мотора доста време и дори да не е сега, виж по някое време го смени защото тези течове са дразнещи.
#14
Posted 17 January 2018 - 11:20
Та дори и под 100 лв.май че са в тази графа...То си е чиста радост!Ами правилно ти е казал, при поддръжката на тия коли (както и на много други) всичко под 20 лв влиза в графа - стотинки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#15
Posted 18 January 2018 - 15:40
Чакам да дойдат новите О-пръстени в понеделник и следва монтаж.С маркуча си поиграх малко и нещата са сравнително по добре.Ще пиша за резултати.
Edited by Ivo Simeonov, 18 January 2018 - 15:41 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users