Привет, колеги. W211, E270 5 степенния автомат. Проблема е добре познат на повечето тук - като е студена се колебае и сменя рязко, киква неприятно и се чува и усеща едно РРРР + вибрация. Въпросът тук е, че по-предишния собственик на моята се оказа GelevP, с който се запознахме и ми помогна да изчистя други дреболийки. Той ми сподели, че с въпросния хидротрансформатор е имал проблеми и го е рециклирал, а и не само него, правил е и други ремонти по скоростната. Съответно се чудя дали за тези 20-30к изминати от ремонта насам е възможно да е заминал хидротрансформатора, и ако не е той, къде да търся проблема? На диагностиката не вади нищо свързано със скоростната и просто се чудя откъде да започна. Другата драма е, че нямам читав майстор...Идеи?
Проблем в скоростната, хидрото ли е, не е ли..?
Started by koicho, 03 Jan 2018 - 14:04:18
11 replies to this topic
#1
Posted 03 January 2018 - 14:04
#2
Posted 05 January 2018 - 17:26
Някой? Нещо?
#3
Posted 05 January 2018 - 22:29
Започни със смяната на маслото и проведете една адаптация .Замислянето спокойно моге да е и от електрохидравличните клапани , които 80 % от случаите опекат мозъка и си замине електрониката ,
#4
Posted 05 January 2018 - 22:32
Като начало проверете нивото на маслото в скоростите, а най-добре го сменете, както е предложил колегата по-горе.
#5
Posted 06 January 2018 - 22:56
В една тема преди време колега беше писал за тези груби смяни на студен двигател, че се дължат на lock up соленоида, който оригинален е около 100лв.
А пък човек с познания в СТАР диагнозата може да види как са живите данни на скоростите и да даде насоки за проблема.
#6
Posted 08 January 2018 - 13:01
Благодаря на всички, подхващаме я и ще видим къде ще му излезе края..
#7
Posted 09 January 2018 - 15:30
Интересен развой на събитията: закарах я за цялостен преглед. Диагностиката показа следното в скоростната кутия: Терминал 87 недостатъчно напрежение 2600. Engine coolant pump motor open circuit. Wiring engine coolant pump relay. Oтделно има омасляване. Съответно най-адекватната мисъл е, че в ниските градуси се държи така, заради малко масло. За жалост нямаха мерителна пръчка въпросните майстори. Но мисля да я закарам при Джемини за диагностика и смяна на маслото. Съответно ще трябва да измият, да видят къде сълзи или капе и да оправят проблема, след това и смяна на маслото. Мнения за там?
#8
Posted 18 January 2018 - 20:05
Колега стана ми интересно за тази електрическа водна помпа - би ли сподели къде се намира и аз съм с Е 270 но си мисля че има само 1 водна помпа на ремъка !?Интересен развой на събитията: закарах я за цялостен преглед. Диагностиката показа следното в скоростната кутия: Терминал 87 недостатъчно напрежение 2600. Engine coolant pump motor open circuit. Wiring engine coolant pump relay. Oтделно има омасляване. Съответно най-адекватната мисъл е, че в ниските градуси се държи така, заради малко масло. За жалост нямаха мерителна пръчка въпросните майстори. Но мисля да я закарам при Джемини за диагностика и смяна на маслото. Съответно ще трябва да измият, да видят къде сълзи или капе и да оправят проблема, след това и смяна на маслото. Мнения за там?
#9
Posted 29 January 2018 - 14:27
Tази грешка излезна на някаква обща диагностика, която ползвахме, на СТАР диагностиката я нямаше...иначе нямам идея къде се намира, ако трябва да съм честен..
#10
Posted 24 February 2018 - 10:49
Рециклирах скоростната кутия в Варна - клапанно тяло, хидро и преглед на съединителите- клапана на хидрото беше изял леглото дори да го смените пак няма да работи нормално , трябва да се рециклира тялото. Разхода на гориво падна с около 1л / 100 по борд компютър - 200 км на отиване 6.7 на връщане 5.5 средна скорос 110, колата сякаш се движи по леко след ремонта.
#11
Posted 24 February 2018 - 15:55
Рециклирах скоростната кутия в Варна - клапанно тяло, хидро и преглед на съединителите- клапана на хидрото беше изял леглото дори да го смените пак няма да работи нормално , трябва да се рециклира тялото. Разхода на гориво падна с около 1л / 100 по борд компютър - 200 км на отиване 6.7 на връщане 5.5 средна скорос 110, колата сякаш се движи по леко след ремонта.
Във Софтелектроникс ли ги рециклира нещата и за колко пари, ако не е тайна?
#12
Posted 24 February 2018 - 18:34
В другия сервиз МиД , 1950лв - хидро, клапанно със сменен селеноид на хидрото и всички уплътнения, 1 пакет феродо на 2ра предавка, масло филтър и букса гаранци 1 г. Софтелектроникс не ми вдъхнаха доверие по телефона ... гаранция ми казаха 6месеца и цените им бяха малко по високи а и организацията също. Един човек отговаря за хидрото , после звъниш на друг за клапанно тяло и като цяло разправия за да разбереш една суха цена . Тука като организация и обслужване ме впечатлиха - всичко беше точно - време на изпълнение т.н но ще видим кутията как ще е!
Edited by n_niki, 24 February 2018 - 18:39 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users