Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с S500 W220


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Nikolay Dimitrov

Nikolay Dimitrov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Silistra

Публикувано 27 декември 2017 - 22:01

Здравейте колеги колата е 2000 г. Симптомите на колата са следните пали и се движи но при подаване на рязко газ или кик даун трагва да се задейства и в момента в който върна газта и педала или не действа или е с голямо забавяне. Закачил съм колата на универсална диагностика кола и показа че предна ламбда сонда не отговаря. Отворих и двете и действително едната беше чиста от бензина който е изхвърляла . Сменил съм и двете предни сонди с нови има известно подобрение но проблема си остава като цяло . След като направи проблема гася колата и я паля и отново ми дава само веднъж да я натисна педала рязко и отново влиза в този авариен режим .

Изпратено от моят Lenovo Z2 с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2017 - 01:42

Най-добре е да се закачи на стар диагностика. Иначе с тези универсалните четци нищо няма да хванеш. Явно е, че колата ти влиза в авариен режим.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 декември 2017 - 08:08

Ако е от ламбда или от лош бензин трябва да светне чека.Може и да е от температурен датчик или нещо друго.Наистина възможностите са много,така че най-добре е стардиагнозис.Освен записаните грешки е добре да се погледнат живите данни(докато се движи колата)
  • 0

#4 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 28 декември 2017 - 11:52

По скоро ми прилича на дефектен сензор в педала за газ....


  • 0

#5 liubo200

liubo200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W221 S350

Публикувано 29 декември 2017 - 14:26

Точно в педала е проблема! Има един потенциометър, който явно с годините си заминава и така става. Сменяваш педала на газта (80-100 лева е втора ръка) и се сменя за 20минути.


Този пост е редактиран от liubo200: 29 декември 2017 - 14:26

  • 0

#6 Атанас Мичев

Атанас Мичев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Пазарджик

Публикувано 29 декември 2017 - 18:01

Точно в педала е проблема! Има един потенциометър, който явно с годините си заминава и така става. Сменяваш педала на газта (80-100 лева е втора ръка) и се сменя за 20минути.

Та той втора употреба си го има


Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  • 1

#7 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 30 декември 2017 - 00:38

Все още не се знае какви кодове за дефект са генерирани в МЕ, така че чакаме резултати от тест с читав софтуер. И защо втора употреба?! Ами ако дефектира в момент на изпреварване "новия" стар педал?????????? Положението е същото и с настоящия педал, между другото казано....


  • 0

#8 liubo200

liubo200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W221 S350

Публикувано 30 декември 2017 - 17:08

Просто съм написал най-евтиния вариант. И аз съм на принцип, че по-хубаво от новото няма, но надали всеки е готов да даде една торба пари образно казано за педал на газта. Извинявам се явно аз не съм се изразил правилно. Успех с решаването на проблема


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни