Отварям тази тема да се внесе доста яснота за масовите проблеми при Мерцедеси с механичен компресор.Всеки може да изкаже своите наблюдения относно най-честите проблеми и решенията им. Първото нещо което искам да поговорим е честата загуба на мощност която в повечето случай се дължи от не сработването на клапата определяща буста. Очаквам доста хора да се включат!
За компресорни мотори
Започната от mirkko, 23 дек 2017 - 17:47:37
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 декември 2017 - 17:47
#2
Публикувано 25 декември 2017 - 09:47
Малко общо е да се степенуват под едно компресорните мотори на МБ понеже са различни и с мн различно управление.М111 няма нищо общо с М271 например нито като механика нито като електроника.Но по едно си приличат,на фона на мн др мотори са доста издръжливи и безпроблемни.От това което съм наблюдавал проблема идва често от неподръжка понеже ние си купуваме автомобили които не са ни подходящи от към подръжка скъпички са.Много често протича масло откъм ваноса и всеки си вика ,,хайде не тече много,колко масло ще ми губи,ще долея” а това омазва цялата инсталация и отива до компютъра и при двата мотора.Другия проблем на който смятам да обърна внимание е ЕГР системата или наречената от МБ Секондари Инжекшън Систем.При нередност в нея мотора не върви добре и не работи хубаво при студен старт.Компресорчетата иначе са здрави на фона на турбините но не са вечни,особенно ако не се посържа и проверява може да поприключи но общо взето тунинга му намаля много живота.Аз лично съм фен на компресора и съм с долнище от М111 ЕВО 2300 куб и компресор М62 с ролки и генерация от 430.Чакам да се затопли че са ми подарили електроника HKS да я бодна и да се понастрои колата и мисля че ще извади над 270кс понеже преди ролките с тази интервенция със по-сгъстеното долнище биех 200к 192 кс със ролки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Публикувано 15 декември 2018 - 12:10
Мина доста в време от както съм пуснал темата.От много време набюдавам проблема при м111.955 често се скапва еднопосочният клапан на системата за подгряване на катализатора и от там започва проблема с клапата на компресора която естествено започва да забива с времето.При мене се случи същото преди 1година и успях да го почистя и раздвижа и всичко си дойде на място.Дано моето наблюдение е полезно за много от вас.
Този пост е редактиран от mirkko: 15 декември 2018 - 12:11
#4
Публикувано 15 декември 2018 - 12:57
Как го почисти?Аз го киснах в бензин,корселин и няма раздвижване.Все едно се е заварил в междинно положение.Поръчал съм нов от ебей и чакам да пристигне.Друг често срещан проблем е дебитомера.Просто с времето и изминатите километри трябва да се смени с нов.Друг проблем е клапана за картерна вентилация.За да се смени се сваля всмукателния колектор.При замяна на клапана може да се констатира и запушване на отворите(ЩУЦЕРИТЕ) на главата.От там започва да пълни с масло тръбата с дебитомера и съответно се поврежда последния.Дават на всеки 50000км. да се заменят тези клапани. Поздрави.
#5
Публикувано 15 декември 2018 - 15:05
Как го почисти?Аз го киснах в бензин,корселин и няма раздвижване.Все едно се е заварил в междинно положение.Поръчал съм нов от ебей и чакам да пристигне.Друг често срещан проблем е дебитомера.Просто с времето и изминатите километри трябва да се смени с нов.Друг проблем е клапана за картерна вентилация.За да се смени се сваля всмукателния колектор.При замяна на клапана може да се констатира и запушване на отворите(ЩУЦЕРИТЕ) на главата.От там започва да пълни с масло тръбата с дебитомера и съответно се поврежда последния.Дават на всеки 50000км. да се заменят тези клапани. Поздрави.
Ако искаш да си играеш с почистване,нафтата е това което чисти.Може и нещо модерно като ВД40.Бензина не чисти./раздвижва.
#6
Публикувано 15 декември 2018 - 17:51
Няма смисъл от почистване.Временно може и да се получи.Поръчал съм нов.Когато пристигне го сменям.
#7
Публикувано 15 декември 2018 - 21:00
Имат си доста детски болести компресорните мотори но все пак са евтиноотстраними и лесно локализиращи поне за мен.Еднопосочния клапан лесно ле локализира като проблем,но повечето пъти лошата газова омазва още повече нещата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#8
Публикувано 23 декември 2018 - 13:27
ЕГР системата или наречената от МБ Секондари Инжекшън Систем
Секондари Инжекшън Систем не е ЕГР.
Двете системи работят по различен начин, изпълняват различни функции и нямат нищо общо.
#9
Публикувано 23 декември 2018 - 18:23
Да,съгласен съм че работят по различен начин но целта им е една и съща затова написах ЕГР,моля да ме извини аудиторията която е по-запозната,идеята ми бе да сетят и останалите без дълги обяснения или цитати от WIS.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Публикувано 24 декември 2018 - 17:32
То много от проблемите, са че хората не четат WIS (Workshop Information System). Доста от тях не знаят и за съществуването му. Иначе, ако се поддържа както пише във WIS, все си мисля, че колиците ще изкарват много повече.
Аз си се справям успешно с английския, но имате ли представа дали го има на български език тоз WIS? Мисля, че за много колеги ще е полезен.
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни