Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

За компресорни мотори


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 mirkko

mirkko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pazardjik
  • Автомобил:
    W203Kompressor

Posted 23 December 2017 - 17:47

Отварям тази тема да се внесе доста яснота за масовите проблеми при Мерцедеси с механичен компресор.Всеки може да изкаже своите наблюдения относно най-честите проблеми и решенията им.                                                                                                                                                    Първото нещо което искам да поговорим е честата загуба на мощност която в повечето случай се дължи от не сработването на клапата определяща буста. Очаквам доста хора да се включат!                                                                                                                                      


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 25 December 2017 - 09:47

Малко общо е да се степенуват под едно компресорните мотори на МБ понеже са различни и с мн различно управление.М111 няма нищо общо с М271 например нито като механика нито като електроника.Но по едно си приличат,на фона на мн др мотори са доста издръжливи и безпроблемни.От това което съм наблюдавал проблема идва често от неподръжка понеже ние си купуваме автомобили които не са ни подходящи от към подръжка скъпички са.Много често протича масло откъм ваноса и всеки си вика ,,хайде не тече много,колко масло ще ми губи,ще долея” а това омазва цялата инсталация и отива до компютъра и при двата мотора.Другия проблем на който смятам да обърна внимание е ЕГР системата или наречената от МБ Секондари Инжекшън Систем.При нередност в нея мотора не върви добре и не работи хубаво при студен старт.Компресорчетата иначе са здрави на фона на турбините но не са вечни,особенно ако не се посържа и проверява може да поприключи но общо взето тунинга му намаля много живота.Аз лично съм фен на компресора и съм с долнище от М111 ЕВО 2300 куб и компресор М62 с ролки и генерация от 430.Чакам да се затопли че са ми подарили електроника HKS да я бодна и да се понастрои колата и мисля че ще извади над 270кс понеже преди ролките с тази интервенция със по-сгъстеното долнище биех 200к 192 кс със ролки.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 mirkko

mirkko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pazardjik
  • Автомобил:
    W203Kompressor

Posted 15 December 2018 - 12:10

Мина доста в време от както съм пуснал темата.От много време набюдавам проблема при м111.955 често се скапва еднопосочният клапан на системата за подгряване на катализатора и от там започва проблема с клапата на компресора която естествено започва да забива с времето.При мене се случи същото преди 1година и успях да го почистя и раздвижа и всичко си дойде на място.Дано моето наблюдение е полезно за много от вас.


Edited by mirkko, 15 December 2018 - 12:11 .

  • 1

#4 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Posted 15 December 2018 - 12:57

Как го почисти?Аз го киснах в бензин,корселин и няма раздвижване.Все едно се е заварил в междинно положение.Поръчал съм нов от ебей и чакам да пристигне.Друг често срещан проблем е дебитомера.Просто с времето и изминатите километри трябва да се смени с нов.Друг проблем е клапана за картерна вентилация.За да се смени се сваля всмукателния колектор.При замяна на клапана може да се констатира и запушване на отворите(ЩУЦЕРИТЕ) на главата.От там започва да пълни с масло тръбата с дебитомера и съответно се поврежда последния.Дават на всеки 50000км. да се заменят тези клапани. Поздрави.


  • 1

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 15 December 2018 - 15:05

Как го почисти?Аз го киснах в бензин,корселин и няма раздвижване.Все едно се е заварил в междинно положение.Поръчал съм нов от ебей и чакам да пристигне.Друг често срещан проблем е дебитомера.Просто с времето и изминатите километри трябва да се смени с нов.Друг проблем е клапана за картерна вентилация.За да се смени се сваля всмукателния колектор.При замяна на клапана може да се констатира и запушване на отворите(ЩУЦЕРИТЕ) на главата.От там започва да пълни с масло тръбата с дебитомера и съответно се поврежда последния.Дават на всеки 50000км. да се заменят тези клапани. Поздрави.


Ако искаш да си играеш с почистване,нафтата е това което чисти.Може и нещо модерно като ВД40.Бензина не чисти./раздвижва.
  • 0

#6 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Posted 15 December 2018 - 17:51

Няма смисъл от почистване.Временно може и да се получи.Поръчал съм нов.Когато пристигне го сменям.


  • 0

#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 15 December 2018 - 21:00

Имат си доста детски болести компресорните мотори но все пак са евтиноотстраними и лесно локализиращи поне за мен.Еднопосочния клапан лесно ле локализира като проблем,но повечето пъти лошата газова омазва още повече нещата.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Posts:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Posted 23 December 2018 - 13:27

ЕГР системата или наречената от МБ Секондари Инжекшън Систем

 

Секондари Инжекшън Систем не е ЕГР.

Двете системи работят по различен начин, изпълняват различни функции и нямат нищо общо.


  • 1

#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 23 December 2018 - 18:23

Да,съгласен съм че работят по различен начин но целта им е една и съща затова написах ЕГР,моля да ме извини аудиторията която е по-запозната,идеята ми бе да сетят и останалите без дълги обяснения или цитати от WIS.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 Nicci

Nicci

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 52 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
Garage View Garage

Posted 24 December 2018 - 17:32

То много от проблемите, са че хората не четат WIS (Workshop Information System). Доста от тях не знаят и за съществуването му. Иначе, ако се поддържа както пише във WIS, все си мисля, че колиците ще изкарват много повече.

 

Аз си се справям успешно с английския, но имате ли представа дали го има на български език тоз WIS? Мисля, че за много колеги ще е полезен.


  • 0
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users