Здравеите! Изведнъж таблото светна като коледна елха.... Но за мен без коледно настроение
Колата е Mercedes C 270 CDI S203 (W203) 2001 г.
Още от юли месец на таблото почнаха да се показват нерегулярно тези 2 гершки:
1. "Undervoltage Consumer Defective!"
2. "Batery/Alternator Visit Workshop!"
Появяваха се веднъж на 5-6 дни (заедно или по отделно) и след по-малко от минута изчезваха. С течение на времето този цикъл се сгъсти, но пак за 1-2 мин, изчезваха
Аз естествено я закарах в сервиза. Там при налични тези грешки измериха алтернатор, акомулатор, зареждане, когато всички консуматори раобтят, но всичко беше в нормални граници. Говоря не за един, а за два различни сервиза, където хората знаят какво правят.
Пак от юли месец спря и климатика(не знам дали това е свързано с тези проблеми).
Днес вечерта изведнъж всичко в купето задасна (музика парно) таблото съвсем леко светеше, нямах мигачи, и е много вероятно да съм бил само на габарити.
Тогава на таблото започнаха да се изписват редувайки се следните 6 грешки - първите две бяха познатите ми отпреди, но заедно с тях имаше и нови та ги изреждам пак.
1. "Undervoltage Consumer Defective!"
2. "Batery/Alternator Visit Workshop!"
3. "Colant Visit Workshop!"
При температура на антифриза около 90 грд.
4. "Elec. Stabil. Prog. Not Available"
ESP
5. "Break Assistent not Available"
BAS
6. Нещо с SRS беше, но не се сещам сега. (пракалено се събраха )
След като всичко в купето загасна и почнаха да се редуват тези грешки колата стана по-пъргава....
Това нищо не работене в купето продължи около 5-6 минути след което всички ел конуматори заработиха нормално, отново изчезнаха грешки 1 и 2 и успях да се прибера. По време на тази одисея не съм спирал освен на сфетовари, колата не е гаснела. Та моля за вашите мнения и съвети. В сервизите в които я карах ми казаха, че от едно мерене с нормални показания нищо не могат да ми кажат, и си трябва по-сериозен преглед, но на мен хич не ми се оставяше лятото без кола и сега - "това е положението"
Мерси на всички
Много Грешки Mercedes C 270 CDI S203 (W203)Mercedes C 270 CDI S203 (W203) 2001 г.
Започната от fill, 12 дек 2017 - 21:53:58
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 декември 2017 - 21:53
#2 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 13 декември 2017 - 10:29
Колега, проблема ти е в акумулатора, време му е за смяна (най-вероятно).
Единственото, което ме притеснява от грешките е Coоlant Visit Workshop - погледни си нивото на антифриза.
Всички останали грешки са причинени от ниско напрежение в акумулатора. Това може да е породено или от алтернатора или от самия акумулатор. Виж как са нещата с напрежението и дали, когато колата е запалена зарежда на 14.4V.
Пиши какво е станало
#3
Публикувано 13 декември 2017 - 10:57
Coоlant Visit Workshop при W203 понякога излиза и при ниско ниво на течност за чистачки. Двата датчика са свързани помежду си.
#4
Публикувано 13 декември 2017 - 11:36
Грешката за антифриза е светнала най вероятно, защото колата е била загряла и когато точно се е збъгясала е трябвало да включи перката и е качила малко по висока температура.
#5
Публикувано 13 декември 2017 - 11:38
Здраейте. Днес сутринта запали както винаги - от първия път всички грешки бяха изчезнали, но след точно 1 минута се появи само тази грешка
1. "Undervoltage Consumer Defective!"
която изчезна след още 1-2 минути....
Колата не е наводнявана и никога преди това не съм имал проблеми.
1. "Undervoltage Consumer Defective!"
която изчезна след още 1-2 минути....
Колата не е наводнявана и никога преди това не съм имал проблеми.
#6
Публикувано 13 декември 2017 - 12:07
Не съм много в час с модулите на 203-ките,но при w220 и w211 в краката на пасажера под мокета има едни модули с едни силови бушони тип шина и кабели и да не прави проблем от там.Я окисляване от влага ,я хлабава връзка нещо и тем подобни.
#7
Публикувано 13 декември 2017 - 12:23
Не съм много в час с модулите на 203-ките,но при w220 и w211 в краката на пасажера под мокета има едни модули с едни силови бушони тип шина и кабели и да не прави проблем от там.Я окисляване от влага ,я хлабава връзка нещо и тем подобни.
Здравей! Лесно ли се стига до тях? Можеш ли да ми подскажеш какво да търся в гугъл за да ги проверя?
#8
Публикувано 13 декември 2017 - 12:41
Не съм разглабял w203-ка ,за това писъх че не съм в час, но е много лесна проверката ,при 220-ката и 211 -ката махаш стелката и след това вадиш мокета в краката на пасажета и в часта на купето към под таблото има една ламарина под която седят тези неща ,тя се сваля като се отвият три пластмасови гайки с гедоре камък 10.Пак казвам че незнам 203-ката има ли го това.Сега ще потърся клипче за ориентация при другите два модела да се ориентираш за какво говоря.
#9
Публикувано 13 декември 2017 - 13:02
Е това е модула при w220-ката,виж има ли такова нещо при теб.
#10 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 13 декември 2017 - 13:06
Колега, не се затормозявай с глупости преди да си погледнеш акумулатора и алтернатора. Най-вероятно проблема ти идва от там.
#11
Публикувано 13 декември 2017 - 14:41
Колега, не се затормозявай с глупости преди да си погледнеш акумулатора и алтернатора. Най-вероятно проблема ти идва от там.
Колега работа е в това, че заз последно замерваха с мултицед преди 2 седмици, когато на таблото светиха 1 и 2 грешките. При пълен ел. товар (фарове, климатик, подгрев на седалките, аварийки) показанията бяха идеални. и на акомулатора и на алтернатора. След вчерашната одисея днес запалих и си карах нормално... както съм писал по-горе. Ако може да ми кажеш как да проверя алтернатора и акомулатора ще ти бъда много благодарен
#12 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 13 декември 2017 - 15:10
Взимаш мултицета и правиш следното:
1. Мериш акумулатора преди да запалиш колата (сутринта на студено). Напрежението трябва да е между 12.2 и 12.7 волта.
2. Палиш колата и пускаш фаровете за 2 мин, след това я гасиш, както и фаровете. Напрежението трябва да е между 12.2 и 13.0 волта.
3. Палиш колата и гасиш всички консуматори (всички крушки, климатици, перки, радиа и т.н.). Напрежението трябва да е между 14.2 и 14.7 волта.
4. Пускаш всички консуматори (фарове, габарити, дълги, фарове за мълга, климатик, радио, плафони). Напрежението не трябва да достига 12.9-13.0 волта.
Ако всяка от тези стъпки премине успешно, значи наистина проблема не е в алтернатора или в акумулатора.
Има вариант и да не можеш да го хванеш с мултицет и да трябва да идеш някъде, където имат нужната апаратура за акумулатори, но в 99% от случаите можеш да хванеш проблема така.
#13
Публикувано 14 декември 2017 - 21:03
Здравйте. Този път за "Секретното меню"
На някои 203 модели се влиза като се натисне 3пъти бързо бутона на таблото, а на други като за задържи за 30 секунди...
На тези, които се натиска 3 пъти бързо им изписва волтажа, а на вторите не. Ето пример:
изписва:
ето и за неизписването
Та моята се оказа от тези с дългото задържане и неизписване. Пробвах се доста с бутоните от волана но нищо не се получи. Някой случайно да знае как мога да се докопам до информацията с волтажа?
#14
Публикувано 19 декември 2017 - 21:05
Здравйте колеги!
Проблема се оказа възможно най-малкото зло - четчици на алтернатора. Рециклиране - 80 лв
Сваляне и монтиране обратно още толко.
Мерси за отговорите и весели празници!
Този пост е редактиран от fill: 19 декември 2017 - 21:07
#15 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 20 декември 2017 - 09:12
Радвам се, че си се оправил, колега
@Админи/Модове дали да не я преименуваме тая тема, защото съм сигурен, че и други колеги ще търсят решение на проблема?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни