Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Смяна на малък акумулаторЕ220 W211


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Мария Лазарова

Мария Лазарова

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W211

Posted 09 December 2017 - 19:11

Здравейте колеги,

Аз също съм от късметлиите на които им се наложи да сменят модула на спирачната система SBC. Днес си прибрах колата от майстора, но ми каза, че ми е заминало малкото акумулаторче и трябва да го сменя, защото пак ще набие грешки. Въпроса ми е, мога ли аз да си го сменя и как да го направя? В смисъл, те са две клеми, но дали няма да набие грешки? Също така, мога ли при работещ двигател да го сменя, за да не се прекъсва връзката или трябва да е изключен? Знам ли....разсъждавам си  :unsure

Извинявам се ако звуча смешно, но технически не съм на нужното ниво :wacko


  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 898 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 10 December 2017 - 16:52

На загасен мотор, купи си AGM задължително, няма да има грешки, не го мисли. Но си купи същите клеми и размер а не са го побългаряваш


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 Мария Лазарова

Мария Лазарова

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W211

Posted 12 December 2017 - 12:13

На загасен мотор, купи си AGM задължително, няма да има грешки, не го мисли. Но си купи същите клеми и размер а не са го побългаряваш


Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря много. 


  • 0

#4 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Posted 12 December 2017 - 12:41

Не забравяй, че винаги се откача първо минуса, а при закачане се слага първо плюса, за да не направиш беля. 

Аз взех Fiamm и амперите са малко повече, но това не е проблем. При теб ще е най-вероятно същият размер

12V / 12Ah / 170A / AGM, но ако нямат и 190A е ок

 

Хубав ден


  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#5 Мария Лазарова

Мария Лазарова

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W211

Posted 12 December 2017 - 16:23

Не забравяй, че винаги се откача първо минуса, а при закачане се слага първо плюса, за да не направиш беля. 

Аз взех Fiamm и амперите са малко повече, но това не е проблем. При теб ще е най-вероятно същият размер

12V / 12Ah / 170A / AGM, но ако нямат и 190A е ок

 

Хубав ден

 

Поръчах същия размер и модел като моя. :)

Благодаря много и хубава вечер


  • 0

#6 stefan caromov

stefan caromov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W210

Posted 08 January 2023 - 08:31

Много извинавайте за лаишкия въпрос, но какво е това малко акумулаторче ?


  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,619 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 08 January 2023 - 11:31

Стои отпред вдясно, под филтъра на купето. Това е при 211. На 210 не мисля, че има.
  • 0

#8 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 09 January 2023 - 11:59

Извинявам се, че ползвам темата на колегата но питането ми е свързано с нея...

Как мога да разбера има ли моя W212 малък акумулатор и ако да, къде се намира? При разчитане на VIN-а, нищо не се споменава за auxiliary battery. Претърсих на всички места, на които е показано в You Tube и не, няма. От разговори с познати, чух две мнения: " Може да няма мълък акумулатор" и " Не не може да няма"...


  • 0

#9 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 09 January 2023 - 12:08

Аукс батерията отговаря за скоростния лост при автоматика и за старт/стоп системата.
Ако си ръчка може и да нямаш ,а другото да се поддържа от акумулатор с по голям капацитет.
  • 0

#10 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 09 January 2023 - 13:29

Аукс батерията отговаря за скоростния лост при автоматика и за старт/стоп системата.
Ако си ръчка може и да нямаш ,а другото да се поддържа от акумулатор с по голям капацитет.

 

Не, не съм с ръчни. Старт/стопа започна да се активира само при 300-400 км. пробег и от Силвър-а ми казаха да сменя батерията. Смених я и старт/стопа се активира на 1-вата минута. Тогава ми мина през ума да сменя и малкия акумулатор и се разтърсих но ядец. Не ми дойде на ума да питам при дилъра на марката, имам ли малка батерия...


  • 0

#11 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 09 January 2023 - 14:07

Търси хубаво в таблото под волана,не е игла,ама може да не си я видял.
  • 0

#12 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 09 January 2023 - 20:04

Не, не съм с ръчни. Старт/стопа започна да се активира само при 300-400 км. пробег и от Силвър-а ми казаха да сменя батерията. Смених я и старт/стопа се активира на 1-вата минута. Тогава ми мина през ума да сменя и малкия акумулатор и се разтърсих но ядец. Не ми дойде на ума да питам при дилъра на марката, имам ли малка батерия...

Мога да проверя дали имаш малък акумулатор. 

Прати ми VIN на лично или тук.


  • 0

#13 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 10 January 2023 - 11:38

Не, не съм с ръчни. Старт/стопа започна да се активира само при 300-400 км. пробег и от Силвър-а ми казаха да сменя батерията. Смених я и старт/стопа се активира на 1-вата минута. Тогава ми мина през ума да сменя и малкия акумулатор и се разтърсих но ядец. Не ми дойде на ума да питам при дилъра на марката, имам ли малка батерия...

 

Мога да проверя дали имаш малък акумулатор. 

Прати ми VIN на лично или тук.

 

Attached File  1.png   498.99K   2 downloads

 

 

Attached File  2.png   210.41K   2 downloads


  • 0

#14 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 10 January 2023 - 21:10

Извинявам се, че ползвам темата на колегата но питането ми е свързано с нея...

Как мога да разбера има ли моя W212 малък акумулатор и ако да, къде се намира? При разчитане на VIN-а, нищо не се споменава за auxiliary battery. Претърсих на всички места, на които е показано в You Tube и не, няма. От разговори с познати, чух две мнения: " Може да няма мълък акумулатор" и " Не не може да няма"...

 

При мен е в багажника, където е резервната гума.


  • 0

#15 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 368 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 10 January 2023 - 22:07

 

Извинявам се, че ползвам темата на колегата но питането ми е свързано с нея...

Как мога да разбера има ли моя W212 малък акумулатор и ако да, къде се намира? При разчитане на VIN-а, нищо не се споменава за auxiliary battery. Претърсих на всички места, на които е показано в You Tube и не, няма. От разговори с познати, чух две мнения: " Може да няма мълък акумулатор" и " Не не може да няма"...

 

При мен е в багажника, където е резервната гума.

 

 

Не, със сигурност не е в багажника. Остава в таблото да е. Отворих от ляво капака но не я видях. По-късно разбрах, че е доста навътре в лява от капака и трябва да се освободи едно болтче...


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users