Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с палене на C 180


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 8989

8989

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 23 март 2007 - 19:14

Здравейте!

Имам проблем с паленето на C 180 бензин 95 год. При въртене на ключа стартера върти но не пали,имобилайзера е изключен,бензиновата помпа си работи, да не би да е комутатора. Не съм много в час затова моля за предположения къде може да е проблема?
  • 0

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 март 2007 - 19:24

По-подробно ако може - какво е правено по колата,кога и какво е сменяно,изведньж ли се получи това или...............?

Добре дошьл :flagMB new:
  • 0
.

#3 8989

8989

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 23 март 2007 - 19:55

Колата я имам от една година абсолютно нищо не е пипано по колата. Получи се изведнъж днес след като не успях да запаля ходи на техник за алармата той каза че не е от нея и от имобилайзера от какво друго може да се получава това непалене. Днес валеше дъжд.
Как се получи: Спрях я пред блока след като я карах след 10 мин слизам пак по работа и не можах да запаля.

Моля да ме извините ама сега навлъзъм в дебрите на форумите. Благодаря за посрещането BENZBOSS.
  • 0

#4 8989

8989

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 23 март 2007 - 20:28

Един въпрос този модел C180 има ли фабрично кори отдолу под ДВГ-то. Моят няма.

Дали в това не е проблема от дъжда да се е намокрило
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 март 2007 - 21:04

извади една лула, вкарай докрай една дълга отверка, и докато някой върти отвътре, доближи останалата невкарана част от отверката на 8мм от метална част на мотора(най-добре изпускат колектор.) ако няма искра---или е силно червеникава, а не синьо лилава---лошо.

провери масата на мотора
  • 0

#6 cnupo

cnupo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 март 2007 - 23:24

Виж аз имах същия проблем, с C280 W202 съм, изведнъж спря да пали точно така. бях паркирал и след полвин час кръц.. върти а не пали, изхабих си акумулатора от въртене, с бутане пак не запали. Тамън се бях същисал да ходя по сервизи и реших с един фен да пуснеме малко ток да пробвам пак да запаля, не щеш ли как захапах клемата на моя акумулатор със щипката на кабела и опп запали без грижи, оказа се хлабава връзка. от + са на акумулатора при мене излиза един черевен тънък кабел които отива господ знае къде, той се беше разхлабил,мислех го за няква пишка но се оказа много важен хех .. сгятане и заспа. дано да съм ти бил от помощ
  • 0

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 март 2007 - 02:27

http://www.mbclub.bg...?showtopic=3433

Бе тия модели много не им се пали май,преди месец имаше една такава тема с една такава кола с един такьв проблем............... :friends:

Е сега ше мерна какво казват тукашните за тоя проблем. :flagMB new:
  • 0
.

#8 8989

8989

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 25 март 2007 - 16:43

Oказа се проблем с компютър изчистих ме грешките и всички ОК.
  • 0

#9 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 31 март 2007 - 08:36

Oказа се проблем с компютър изчистих ме грешките и всички ОК.

Абе то хубаво сте изчистили грешките, ама отстранихте ли проблема, породил тази грешка. Защото те грешките не са само за да се трият. А щом от една грешка са го направили дори и да не пали, значи повредената част е нещо важно. Мисля че темата ще е по-полезна, ако се знае и какво е ремонтирано.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни